Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SsangYong má hotové dotykové ovládání oken, do prodeje jej uvede ještě letos
6.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
U korejských automobilů nebudou potřeba k otevírání a zavírání oken tlačítka. Firma přislíbila i další inovace, aktuálně již testuje elektrické Tivoli.
SsangYong máme zafixovaný jakožto výrobce aut, která mnoho krásy nepobrala. Spíše naopak byla ošklivější než cokoliv, co kdy dostalo čtyři kola a volant. To je však zjevně hudba minulosti, stávající modely značky jsou již moderní stroje obdařené o poznání atraktivnějším vzhledem. A co více, do budoucna dostanou i technologii, kterou jim ostatní automobilky možná budou i závidět.
SsangYong oznámil, že má hotové automatické otevírání a zavírání oken za pomoci dotyku samotných oken. Jak moc je něco takového praktické, posuďte sami, značka vlastněná indickým konglomerátem Mahindra ale chce tuto toto řešení představit zákazníkům ještě před koncem roku. Interní prezentaci již Korejci mají za sebou, neboť systém byl během pátečního dne představen prezidentu společnosti Choi Jong-sikovi i dalším zaměstnancům značky. Ti ostatně za původní myšlenkou i stáli, aktuálně tak dostali příležitost si ji rovnou vyzkoušet.
Při té příležitosti Choi Jong-sik prohlásil, že „společnost bude pokračovat ve vývoji produktů příští generace, které nejen splňují touhy zákazníků, ale zároveň vytváří nový trend, kdy jsou podporovány kreativní nápady a inovativní výzkum“. Jen u ovládání oken, kdy se skla dotknete rukou a není tak třeba tlačítek, zjevně nezůstane.
Korejská automobilka ostatně již oznámila, že během příštích tří let dojde k odhalení tří nových modelů. Prvním z nich se přitom stane nová generace velkého SUV Rexton. Kromě toho SsangYong počítá do roku 2020 s nemalou elektrifikací svého portfolia, pročež aktuálně již testuje Tivoli, které se obejde bez spalovacího motoru.




















Korejský SsangYong ještě letos odhalí dotykové ovládání oken. Kromě toho již pracuje na elektrické verzi SUV Tivoli
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 37 minutami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 2 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 3 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 5 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 13:02 - Stepan
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
