Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Korando 2017: facelift změnil čelní partie, přinesl i více výbavy
6.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejské SUV se může pochlubit novou přídí. Dále tu máme nová 18palcová litá kola či přepracovanou přístrojovou desku.
SsangYong je v České republice již nějaký ten rok mrtev. Na zahraničních trzích se ovšem korejské automobilce daří lépe, za čímž stojí nemalá modernizace. Jen za poslední dva roky totiž značka představila faceliftovaný Rexton a zcela nové SUV Tivoli, které nedorazilo jen v základní verzi, ale také v prodloužené variantě XLV. K této skvadře se přitom nyní přidává také modernizované Korando.
Momentálně zde máme představení faceliftu, jenž se týká pouze domácího trhu, nicméně můžeme předpokládat, že v řádu měsíců novinka zamíří také do ostatních zemí, ve kterých jsou vozy SsangYongu nabízeny. Oproti dosluhujícímu provedení se přitom vylepšené Korando pyšní zcela novou přídí, která přihazuje více agrese a působí prémiověji.
Abychom nemluvili jen tak do větru, můžeme konkrétně zmínit příchod nové čelní masky, světel, nárazníku, mlhovek a kapoty motoru. Zadní partie již zůstávají prakticky nezměněné, na bocích si ovšem můžete povšimnout sady svěžích 18palcových litých kol s tzv. diamantovým řezem. Tím ale venkovní modifikace končí, za dalšími můžeme vyrazit do kabiny.
V interiéru je přitom možné počítat s přepracovaným přístrojovým štítem, v případě jehož podsvícení lze počítat se šesti barvami. Dále tu máme nový volant či sedmipalcový displej multimediálního systému. Vylepšena pak může být za příplatek i audio aparatura, a to o sestavu Harman Kardon. Tím jsme ale vyčerpali okruh změn také v tomto ohledu.
Pod kapotou se již nic nemění, faceliftované Korando tak nadále pohání 2,2litrový turbodiesel naladěný na 178 koní a 400 Nm točivého momentu, jenž je dostupný v pásmu 1 400 až 2 800 otáček. Standardem je šestistupňový manuál a pohon předních kol, připlatit si ale můžete za šestistupňový automat a systém 4x4.
Ve finále již můžeme dodat pouze cenu, která na korejském trhu startuje na částce 22 430 000 wonů (cca 484 tisíc korun) za úroveň výbavy KX. Vrcholné provedení DX je pak k dispozici od 28 770 000 KRW (621 000 Kč).
SsangYong Korando se dočkal faceliftu, na českém trhu jej ale stejně jako ostatní poslední novinky značky neuvidíme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 81letý muž si vyjel s ceněným Porsche 911. Sjel z mostu, skončil v potoce a může být rád, že žije
dnes - Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
28.3.2024 - Nové levné SUV Citroënu vypadá velmi lákavě, stát má jen 225 tisíc Kč. EU se už proto vyhne obloukem
28.3.2024 - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
28.3.2024 - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
28.3.2024 - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
29.3.2024
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.28. 21:02 - Brus
- Elektromobily a vse kolem nich 04.28. 20:01 - Stepan
- Onboard videa 04.28. 14:31 - brnenska.odchytova
- VZKAZY 04.27. 16:45 - řidičBOB
- Audi A6 C7 převodovky 04.27. 09:49 - Snowman000
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz