Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Subaru XV: japonský allroad se dále odhaluje (nové foto, info)
1.9.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Subaru by s odhalováním nové Imprezy XV, tedy teď už jen modelu XV, nemuselo dělat takové drahoty. Jeden snímek a pár specifikací je ale přesto zdaleka nejvíce, čeho jsme se dosud od automobilky dočkali.
Subaru začalo s odhalováním nového modelu XV již na začátku srpna, tehdy to ale vypadalo, jako by lidé z firmy žili trochu ve vlastním světě. Malůvka části předních partií může být zajímavá, uvážíme-li však, že jsme již v dubnu viděli vcelku produkčně vyhlížející koncept XV a později z patentového úřadu unikly i ilustrace sériové verze, bylo to mnoho povyku pro nic.
Někteří z vás budou možná stejnými slovy hodnotit i druhé pokračování tohoto seriálu, ale neunáhlete se. Pravda, uvolněný snímek už nemusel být zastřený, přesto je o poznání výmluvnější než ten první. Dosvědčuje na každý pád nejméně to, že uniklé obrázky patentovaného vzhledu byly autentické, a také že největším specifikem vozu budou krom zvýšené stavby hlavně zvláštně ztvárněná kola.
Aby to tentokrát nebyla nuda, přidalo Subaru i pár technických informací, jakkoli dílčích. Vůz bude měřit na délku 4 450 mm, na šířku 1 780 mm a na výšku 1 570 mm. Rozvor ponese hodnotu 2 635 mm. Vůz tedy přibere 36 mm na délku (jistě jen díky jiným nárazníkům), 40 mm na šířku (patrně díky oplastování) a plných 105 mm na výšku. Přesto šel - pro lepší představu - oproti konceptu XV s výškou o 50 mm níže.
Největším lákadlem pod kapotou bude zbrusu nový dvoulitrový boxer, automobilka upozorňuje i na dostupnost automatu Lineartronic, což není nic jiného než převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT). Vůz se pochopitelně odhalí na blížícím se autosalonu ve Frankfurtu, kde se o něm jistě dozvíme vše podstatné.

Subaru XV na nejnovější upoutávce
Starší patentové snímky produkční verze
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- V Misanu zemřel traťový komisař včera 22:18
- Toprakův misanský hattrick včera 16:10
- Vítězství čínského Kove, 19. Svoboda, 20. Novotný včera 15:55
- Po chybě a pádu Manziho vyhrál Can Öncü, 17. Vostatek včera 13:30
- Toprak vyhrál Sprint Superpole, Bulega crash včera 11:17
Nejnovější články
Drahé značky musí litovat, že kdy vsadily na elektromobily, s obyčejnějšími auty prohrávají jedno srovnání za druhým
včeraPokud česká armáda opravdu potřebuje mobilní kuchyně, máme pro ni řešení. Místo 5 milionů stojí 36 tisíc
včeraFinové chtějí na elektrický pohon předělat i obří trajekty, už jejich základní parametry šokují svou absurditou
včeraFiat se chce stát tím, čím už vlastně býval, výrobcem normálních aut pro lidi. Jeho další novinka půjde po krku Dacii
včeraVW je zjevně nepoučitelný. Jakýkoli neúspěch ho neodradí od toho, aby elektromobil udělal i z toho nejnevhodnějšího auta
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva