Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Vážně jsou tak jiná? Staré a nové Audi R8 v bílé vedle sebe hned tak neuvidíte
17.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Původní Audi R8 je obvykle chváleno pro svůj nadčasový design, to nové body za vzhled dostává jen zřídka. Tady si můžete srovnat obě pěkně vedle sebe.
Některé vozy zastarávají pomalu, jiné rychleji. A některé mohou zubu času odolávat tak vehementně, že je za nové budete považovat i pár let poté, co dojde k ukončení jejich výroby. Často ovšem pouze do chvíle, než se potkají se svými nástupci - v tu chvíli bývá evidentní, že již mají na svém krku několik křížků a auta jejich někdejší přitažlivosti rázem začne blednout.
Bývá to tak opravdu často, jestli to ovšem platí i o Audi R8, musíte posoudit sami. První generace se začala vyrábět v roce 2007 a na montážních linkách vydržela po osm let. Přesto se jí ani po tak dlouhou dobu nepovedlo zastarat, o čemž svědčí i pohled na registrace. Ty totiž třeba v roce 2014 dosáhly 2 216 exemplářů, což je lepší výsledek než třeba v roce 2009.
Něco takového bývá pro auto dar, pro supersport Audi je to ale i trochu prokletí. Už když byla poprvé odhalena nová generace, nesetkalo se to s nadšením a dodnes málokoho slýcháte říkat, že je nová R8 vizuálně působivá nebo dokonce působivější než ta předchozí. Bývá označována za ošklivější a docela jinak pojatou.
Je to skutečně tak? Je něco jiného vidět dva podobné vozy na dvou fotkách a spatřit je přímo vedle sebe v prakticky totožné specifikaci. Přesně to se podařilo nafotit a snímky si můžete prohlédnout níže. My jsme proti nové R8 nikdy mnoho nenamítali, vypadá moderněji a otázkou je snad jen to, jestli její agresivnější tvary rychleji nezastarají. Možná to ale uvidíte jinak. A možná také budete mít problém rozeznat jeden vůz od druhého...










Původní i nové Audi R8 vypadají zdálky i díky takřka stejné specifikaci téměř identicky. Jakmile ale přistoupíte blíže, objevíte celou řadu rozdílů
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
včeraBritové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
25.8.2025Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Superbike Aragon - 2. den včera 22:20
- Alvaro Bautista zůstává u Ducati včera 19:43
- Test Superbike Aragon - 1. den 25.8.2025
- Jonathan Rea po sezóně končí se závoděním 25.8.2025
- Místo Bautisty oficiálně 2026 Iker Lecuona 25.8.2025
Nejčtenější články
Novou levnou Teslu natočili do detailu ještě před odhalením. Ukazuje, co všechno je firma schopna ořezat
29.7.2025„Lidé mají z elektromobilů špatné pocity,” říká šéftechnik Maserati. To konečně pochopilo, kudy se ubírat
29.7.2025Je stupidně krátkozraké stěžovat si na 0procentní cla na dovoz amerických aut do Evropy, i když to opačným směrem bude 15
29.7.2025Všechno je vzhůru nohama: Budeme se řídit poptávkou, ne emisními normami, říkají Číňané. Spalovací motory nezaříznou
29.7.2025Velká rejdařská firma s okamžitou platností zakázala převoz všech elektrických aut na svých lodích kvůli riziku požáru
30.7.2025
Živá témata na fóru
- Toyota Land Cruiser 250 || Nezastavitelná legenda 08.26. 23:02 - lukasak12
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.26. 22:52 - Eda
- Onboard videa 08.26. 21:56 - abgx1
- vyber prveho auta, univerzalne pouzitie 08.26. 20:55 - magalanes
- Policejní kontroly a měření 08.26. 20:27 - řidičBOB
- jak poznám minerální olej, polosyntetiku, full syntetiku? 08.26. 18:32 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 08.26. 14:53 - pavproch
- zvuk motoru 1.4 mpi a rachtání v převodovce 08.25. 20:49 - komat