Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Vážně jsou tak jiná? Staré a nové Audi R8 v bílé vedle sebe hned tak neuvidíte
17.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Původní Audi R8 je obvykle chváleno pro svůj nadčasový design, to nové body za vzhled dostává jen zřídka. Tady si můžete srovnat obě pěkně vedle sebe.
Některé vozy zastarávají pomalu, jiné rychleji. A některé mohou zubu času odolávat tak vehementně, že je za nové budete považovat i pár let poté, co dojde k ukončení jejich výroby. Často ovšem pouze do chvíle, než se potkají se svými nástupci - v tu chvíli bývá evidentní, že již mají na svém krku několik křížků a auta jejich někdejší přitažlivosti rázem začne blednout.
Bývá to tak opravdu často, jestli to ovšem platí i o Audi R8, musíte posoudit sami. První generace se začala vyrábět v roce 2007 a na montážních linkách vydržela po osm let. Přesto se jí ani po tak dlouhou dobu nepovedlo zastarat, o čemž svědčí i pohled na registrace. Ty totiž třeba v roce 2014 dosáhly 2 216 exemplářů, což je lepší výsledek než třeba v roce 2009.
Něco takového bývá pro auto dar, pro supersport Audi je to ale i trochu prokletí. Už když byla poprvé odhalena nová generace, nesetkalo se to s nadšením a dodnes málokoho slýcháte říkat, že je nová R8 vizuálně působivá nebo dokonce působivější než ta předchozí. Bývá označována za ošklivější a docela jinak pojatou.
Je to skutečně tak? Je něco jiného vidět dva podobné vozy na dvou fotkách a spatřit je přímo vedle sebe v prakticky totožné specifikaci. Přesně to se podařilo nafotit a snímky si můžete prohlédnout níže. My jsme proti nové R8 nikdy mnoho nenamítali, vypadá moderněji a otázkou je snad jen to, jestli její agresivnější tvary rychleji nezastarají. Možná to ale uvidíte jinak. A možná také budete mít problém rozeznat jeden vůz od druhého...










Původní i nové Audi R8 vypadají zdálky i díky takřka stejné specifikaci téměř identicky. Jakmile ale přistoupíte blíže, objevíte celou řadu rozdílů
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
27.10.2025
Poslední svolávací akce konečně provalila počet skutečně prodaných Tesel Cybertruck
26.10.2025 (1)
Nové na MotoForum.cz
- Vyhazov manažera komplikuje Salačovu pozici včera 14:15
- Jose Antonio Rueda může odletět domů včera 14:10
- Pozitivní zpráva z Kuala Lumpur včera 14:00
- Je Dixon pro MotoGP příliš pomalý? „Někteří lidé si to myslí.“ včera 11:24
- Triumph Bonneville Bobber 2026: s větší palivovou nádrží včera 08:00
Nejnovější články
Mazda skutečně skončila se svým dosavadním logem, ubohost náhrady je už za hranicí pochopitelnosti
před 23 minutami
Audi se dostalo do slepé uličky s dalším modelem. Ten současný přetahuje, o novém pořád nebylo ani rozhodnuto
před hodinou
„Nulová továrna” na elektromobily naplňuje své jméno. Po náhlém propouštění bude brzy zaměstnávat nula lidí, vyrábět nula aut
před 3 hodinami
Majitel najel s Golfem čtvrté generace přes 1 milion km, stále původní motor „Pumpe-Düse” to zvládl s lehkostí
včera
Do dražby jde sbírka aut a lodí odsouzeného podvodníka. Vkus mu nejde upřít, teď o vše přijde bez rezervních cen
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
