Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE
20.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
VW faceliftovaný Golf odhalil už dávno, nabízí jej ale v tolika verzích, že by s vypouštěním fotek těch dalších mohl pokračovat ještě rok. Tady jsou GTD a GTE.
Ceny faceliftované Škody Octavia známe již nějaký ten pátek, a nejinak je tomu také v případě modernizovaného Seatu Leon. O poznání jinak je tomu u Volkswagenu Golf. České zastoupení jej stále ještě neuvedlo na trh a neudělá to dříve než v pondělí 23. ledna. My vám brzy český ceník přiblížíme s předstihem i s několika překvapeními, teď se ale podržíme toho, co automobilka odhalila v oficiální rovině. A podíváme se i na to, co v českém ceníku nenajdete.
V druhém případě se jedná o hybridní provedení GTE, které vstoupilo do prodeje v Německu. Tam startuje na sumě 36 900 Eur (cca 997 100 Kč) a ve srovnání se základem je tak více než dvakrát dražší, pod kapotou nicméně neodvádí svou práci litrový tříválec o výkonu 85 koní. Jeho místo zaujala přeplňovaná jedna-čtyřka naladěná na 150 koní, jíž společnost dělá 102koňový elektromotor.
Součástí hnacího ústrojí je rovněž šestistupňová dvouspojková automatická převodovka, přičemž spotřeba byla dle norem vypočítána na vtipných 1,6 l/100 km. Že jde o hodnotu v reálném světě nedosažitelnou nejspíše nemusíme zdůrazňovat. Mimo mísu je tedy také udávaný dojezd okolo 880 km. V ryze elektrickém režimu by přitom Golf GTE měl zvládnout 50 km.
Ve standardu má 16palcová litá kola, čelní LEDky, elektronický diferenciál XDS či dvouzónovou automatickou klimatizaci. K tomu audio systém s osmi reproduktory, látkové čalounění, kůží obšitý volant nebo parkovací senzory vpředu i vzadu. Se stejnými položkami bude nabízen i v ČR, cena ale nejspíše bude o trochu nižší.
Přesunout se můžeme k variantě GTD, která ke svému pohonu používá dvoulitrový turbodiesel naladěný na 184 koní a 380 Nm točivého momentu. Sprint na stovku zabere hatchbacku 7,5 sekundy, kombík Variant je o čtyři desetiny pomalejší. Jeho průměrná spotřeba je 4,7 l/100 km, hatchback je pro změnu o tři desetiny litru paliva úspornější. Ta už v České republice k mání bude, zatím vám ji ukážeme na nových fotkách. S kompletními českými cenami se vrátíme ještě během dnešního odpoledne.






VW Golf GTD se ukázal na nových fotkách, na německém trhu startuje na 832 tisících korun
Provedení GTE je k dispozici takřka za milion korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Existuje méně vhodné místo pro prodej „nejbělejšího bílého BMW”, než je Jihoafrická republika?
před 6 hodinamiPřelomový Jaguar nachytali při testech, jak si hraje na něco, čím není, bude to jen další hřebíček do jeho rakve
3.9.2025Unikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
2.9.2025
Nejnovější články
Do dražby jde sbírka 42 superaut té nejvyšší úrovně, na celou bizarní smečku je ale nakonec smutný pohled
před 54 minutamiTak určitě: Audi chce v době rapidního úpadku prodejů, zisků i kvality dosáhnout rekordního odbytu. A to i tím, že omezí výběr
před 2 hodinamiRuský miliardář se zbavil jedné z nejúchvatnějších superjachet světa, možná mu došly peníze na její provoz
před 3 hodinamiHonda promarnila obrovskou příležitost, její poslední novinka je další předražený nesmysl
před 5 hodinamiExistuje méně vhodné místo pro prodej „nejbělejšího bílého BMW”, než je Jihoafrická republika?
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva