VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci

Nejrychlejší „lidové“ kombi dorazí na tuningový veletrh v Essenu s výkonem 300 koní a cenou vyšší o nějakých 30 000 Kč vůči třídveřovému hatchbacku.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci

21.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nejrychlejší „lidové“ kombi dorazí na tuningový veletrh v Essenu s výkonem 300 koní a cenou vyšší o nějakých 30 000 Kč vůči třídveřovému hatchbacku.

O nové generaci Volkswagenu Golf R asi již bylo vše podstatné řečeno v našem podrobném testu. V jeho centru se samozřejmě ocitl hatchback, u chystaného kombíku ovšem můžeme v mnoha ohledech počítat s podobnými vlastnostmi. Jistě, akcelerace z klidu na stovku zabere o pár desetin sekundy více a v rámci spotřeby lze očekávat nepatrně vyšší hodnotu, za což si automobilka paradoxně naúčtuje vyšší cenu. Ta má však své opodstatnění ve vyšší praktičnosti, nikoliv ve strategii, že za horší dynamiku je třeba platit větší peníze.

Tato fakta jsou však již dávno známá, nově se tedy můžeme věnovat vzhledu. Kombík se totiž vypravil v rámci finálních testů na Severní smyčku Nürburgringu, kterou absolvoval bez jakéhokoliv maskování. Ačkoliv tedy nemáme k dispozici oficiální fotogalerii, víme přesně, co nás čeká a nemine. Přední část se přitom stejně jako technika zosobněná přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 300 koní a pohonem všech kol měnit nebude, vzadu ovšem můžeme rozdíly oproti hatchbacku očekávat.

Ze snímků jsou jasně patrné čtyři koncovky výfuku, které na kombících příliš často k vidění nejsou. Společnost jim přitom dělá difuzor, samotné víko zavazadelníku je však shodné se standardní verzí. Oproti ní tu ovšem máme výraznější střešní křídlo, ve srovnání s méně praktickou variantou pak na střeše najdeme stříbrně lakované ližiny. Vůči základu se zvětšení dočkala i litá kola a mohutnější jsou také boční prahy. Tím ale venkovní změny víceméně končí.

Pár odlišností najdeme také v interiéru, stejně jako u hatchbacku však půjde pouze o detaily. Jistotou jsou sportovní sedadla, která stejně jako zbytek modifikací budou stát za vyšší cenou. Ta by přitom oproti testovanému Volkswagenu Golf R měla narůst o nějakých třicet tisíc korun, na kombi byste si tedy měli připravit přes 900 tisíc Kč. Slavnostního odhalení se přitom vůz dočká na tuningové show v Essenu v prosinci, pod stromečkem jej tak ještě nenajdete.


VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci - 1 - VW Golf R Variant nove foto Ring 01VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci - 2 - VW Golf R Variant nove foto Ring 02VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci - 3 - VW Golf R Variant nove foto Ring 03VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci - 4 - VW Golf R Variant nove foto Ring 04VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci - 5 - VW Golf R Variant nove foto Ring 05VW Golf R Variant nafocen v sériové verzi, premiéra proběhne už v prosinci - 6 - VW Golf R Variant nove foto Ring 06
Volkswagen Golf R Variant se ukázal na Severní smyčce bez jakéhokoliv maskování

Zdroj: Auto Express

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše