Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf VII od Eibachu: jiné tlumiče, pružiny a stabilizátory pro nový Golf
19.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Funkční tuning možná není vidět, pro jízdní vlastnosti je ale nejdůležitější. S komponenty Eibach tak zamezíte náklonům karoserie a podvozek snížíte až o 70 mm.
V poslední době se vše točí okolo Volkswagenu Golf sedmé generace. Ale to by nikoho nemělo překvapit, dozajista brzy půjde o nejprodávanější vůz v Evropě. Díky tomu zde máme oficiální doplňky i první tuningové programy. Ten poslední představila německá společnost Eibach, která se specializuje na úpravy podvozku. Díky tomu nečekejte nějaké polepy, zběsilé modifikace karoserie či jakékoliv křiklavé doplňky, na první pohled totiž pružiny, tlumiče, rozšiřující podložky a stabilizátory nejsou vidět.
Na výběr je přitom několik možností. Tou první je koupě základní sady pružin Pro-Kit, které snižují podvozek o 40 mm. V rámci sady B12 Pro-Kit je ovšem můžete doprovodit také plynovými tlumiči Bilstein. Další modifikací je set Pro-Street-S, který zkrácené pružiny doplňuje sportovními tlumiči. Snížit podvozek v takovém případě lze o 20 až 70 mm, stejně jako je nastavitelný komfortní nebo naopak dynamický režim.
Pro minimalizaci náklonu karoserie je poté k dispozici stabilizátor, rozšíření mají na starosti podložky vyrobené z vysokopevnostní oceli a hliníku. Díky tomu je zaručena ochrana v zimním prostředí, zvláště před solí. Ceny bohužel Eibach nezveřejnil, veškeré komponenty ale prý budou k dostání i mimo specializované tuningové obchody. Tedy v běžných dealerstvích Volkswagenu.






Pro Volkswagen Golf sedmé generace je nyní k dispozici celá sada komponentů značky Eibach, s nimiž je možné snížit a přitvrdit podvozek
Zdroj: Eibach
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
28.4.2025Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho včera 23:23
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey včera 10:00
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
- Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování 28.4.2025
Nejčtenější články
Uniklý ceník příplatků Bugatti Tourbillon ukazuje, jak moc jsme všichni chudí, kupec Ferrari by neměl ani na lepší lak
1.4.2025Tohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
1.4.2025Giugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
1.4.2025Pokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
1.4.2025Takhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
1.4.2025
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.29. 21:40 - jerry
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.29. 20:30 - řidičBOB
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha