Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf VIII by nemusel být jiný, pokud půjde ve stopách posledních novinek (ilustrace)
1.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vize ztvárnění nové generace notoricky nejprodávanějšího auta Evropy počítá zvenčí jen s evolucí, která přinese ostřeji laděné čelní partie.
Životní osudy sedmé generace Volkswagenu Golf byly v poslední době obestřeny nemalým tajemstvím. Již hezky dlouho totiž čekáme na facelift, který ne a ne přijít. Na pařížském autosalonu by nejspíše naše trápení mělo být ukončeno, třebaže německá automobilka doposud jakkoliv nepotvrdila, že se tak stane. Náznaků jsme tu ovšem již měli bezpočet, kromě toho stávající provedení nemládne, ale naopak - aktuálně již má na krku čtyři léta.
Mohlo by se tak pomalu zdát, že Volkswagen namísto jemné modernizace vyrukuje rovnou se zcela novou generací, zvláště když již dříve Němci zmiňovali pětileté životní cykly. Do těch ale nemalým způsobem zasáhla kauza Dieselgate, která automobilku přiměla ke změně strategie. Neznamená to ovšem, že by jeden z nejúspěšnějších vozů všech dob a skoro neporazitelný král evropských prodejů byl zapomenut a ponechán ladem.
Ať se tedy již facelift v Paříži objeví či nikoliv, na trhu pobude maximálně do roku 2019. V ten moment sedmou generaci nahradí Golf s pořadovým číslem osm, který bude taktéž používat platformu MQB. Půjde však o evoluční verzi, se kterou by měl dorazit lehce protažený rozvor a méně kilogramů. Novinka by tak měla nabídnout více prostoru i lepší ovladatelnost.
Po stránce vzhledové půjde o evoluci současného stylu, která dle Remca Meulendijka počítá s detaily inspirovanými posledním modely VW, jako jsou Tiguan či Teramont. Dorazí tedy nová světla, více chromu na čelní masce či agresivnější nárazník. Tak nám alespoň Golf VIII maluje nová neoficiální ilustrace. Zda jde ale o střelu přímo doprostřed terče, to ještě nějaký čas nezjistíme, úplně nesmyslný se nám ale tento výstřel nezdá.

Chystaná osmá generace Volkswagenu Golf se ukázala na další neoficiální ilustraci
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
před 8 hodinamiNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
7.5.2025Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
6.5.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nejspolehlivější moderní VW a jeden z největších současných držáků vůbec můžete podle detailních dat TÜV kupovat ojetý skoro naslepo
před 2 hodinamiDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
před 4 hodinamiToyota ani letos nesplnila dva roky starý plán prodejů elektrických aut, a to si neplánovala skoro nic. Z cílů pro další roky jsou trosky
před 5 hodinamiToto je nový pancéřovaný speciál francouzského prezidenta. Automobilky si ho předchází, ten dosavadní nepoužíval ani rok
před 7 hodinamiSpalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva