Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Walter Röhrl usedl za volant nového Porsche 911 GT3 RS. A trochu se nudil (videa)
28.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Závodní legenda má v nejostřejším Porsche odjeto již přes 6 000 kilometrů. Přesto na Bilster Bergu nejel absolutně na krev.
Walter Röhrl letos slaví 68. narozeniny, přičemž většinu života strávil za volantem závodních speciálů či ostrých silničních derivátů. Je tak docela dobře možné, že na celém nenajdete světě člověka, který by měl na svém triku najeto více kol a rallyových zkoušek než on. Není proto divu, že jej Porsche angažovalo jako svého hlavního jezdce. Nejde přitom o pouhý marketing, Röhrl je i přes svůj věk mimořádně schopný a neustále dokazuje, že na důchod nemyslí.
Za svůj stávající domov aktuálně považuje především okruh Bilster Berg, k jehož vývoji několikráte přiložil pomocnou ruku a mnohé pasáže tak byly navrženy podle jeho odborné expertízy. Asi by nás proto nemělo překvapit, že právě na tento okruh se vypravil s novým Porsche 911 GT3 RS, tedy s vozem, který rovněž napomáhal vyvíjet a za jehož volantem již absolvoval více než 6 000 kilometrů.
Nejspíše proto v mnoha ohledech Röhrl na níže přiložených videích vypadá, že se nadmíru nudí. A zřejmě tomu tak skutečně i bude, neboť jedno kolo absolvuje za přibližně dvě minuty. Rekord okruhu je ovšem o 15 sekund níže, přičemž vás asi nebude šokovat, že jej drží právě on, a to dokonce s méně výkonným modelem GT3, se kterým o pár tisícin porazil i Donkervoort D8 GTO.
Bylo by tedy skutečně zajímavé zjistit, za jak dlouho se mu podaří 4 200 metrů dlouhou dráhu obkroužit při plném nasazení. To bychom se ovšem v brzké době mohli dozvědět, neboť obě videa jsou spojena s mezinárodními novinářskými testy modelu GT3 RS. Porsche má tak na Bilster Bergu nemalé zázemí a nejspíše z resortu neodjede, dokud čas ještě trochu nezlepší.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025Jedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Ferrari poprvé v historii nejenže uznalo vlastní chybu a napravilo ji, dokonce dovoluje kupcům starších aut nešťastné řešení zpětně vyměnit
3.7.2025Stačilo autu léta po jeho nesmyslném zaříznutí vrátit motor V8 v nezměněné podobě, aby si ho koupilo 10 tisíc lidí během 24 hodin
3.7.2025Překvapivě výrazně faceliftovaná Lada Niva odhalila své ceny, i s novým vzhledem a motorem stojí pořád pakatel
3.7.2025Muž si v dubnu koupil vysněnou Alfu, platí za ní splátky i pojištění. Jeho auto ale dodnes stojí u dealera a nemůže si ho ani odvézt
4.7.2025Elektrické Kie nekupuje v USA už skoro nikdo, prodeje se během pár měsíců propadly na směšná čísla
4.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva