Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Zelené Audi TT RS 2016 na 20palcových kolech je jedovatě přitažlivé (foto)
23.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholná verze malého kupé dostala do vínku všechny myslitelné příplatky. Výkon 400 koní se neměnil, jeho zkrocení mají na starosti karbonové brzdy.
Nové Audi TT RS jsme si mohli představit vcelku nedávno. Oficiální fotogalerie nám přitom kupé a Roadster ukázala v červené, žluté nebo šedivé barvě, což jsou sice v prvních dvou případech barvy sportovní, nicméně na druhou stranu již standardizované a tedy poněkud nudné. S o to větší radostí můžeme přivítat novou sadu fotek z firemního fóra Audi v Neckarsulmu, na které se TT RS ukazuje v limetkově zelené.
Kromě tohoto specifického odstínu z nabídky divize Exclusive tu máme také černý paket exteriéru, jehož součástí jsou kryty zpětných zrcátek z karbonu. Dále dorazila rovněž dvacetipalcová kovaná kola v sedmipaprskovém rotorovém designu, jimž společnost dělají pneumatiky o rozměru 255/30 ve všech rozích a karbon-keramické brzdy na přední nápravě.
Mimo to si můžeme povšimnout čelních matricových LEDek, zatímco zadní partie ozdobily organické diody. Dovnitř se pak nastěhovalo dvoubarevné kožené čalounění Nappa, jenž počítá s černým a šedivým odstínem. V závislosti na dané barvě pak dorazilo vždy černé či šedivé kontrastní prošívání, sedadla mají navíc diamantový vzor a logo divize RS.
Po stránce mechanické zde již máme standard, ani ten ovšem není nezajímavý - 2,5litrový pětiválcový motor posílá na kola až 400 koní a 480 Nm. O přenos výkonu se stará sedmistupňový automat, přičemž zrychlení na stovku zabere 3,7 sekundy, respektive o dvě desetiny více u těžšího Roadsteru. Nejvyšší rychlost pak může vrcholit na příplatkových 280 km/h.















Limetokově zelená novému Audi TT RS nadmíru sluší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
včeraBritové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
25.8.2025Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Superbike Aragon - 2. den včera 22:20
- Alvaro Bautista zůstává u Ducati včera 19:43
- Test Superbike Aragon - 1. den 25.8.2025
- Jonathan Rea po sezóně končí se závoděním 25.8.2025
- Místo Bautisty oficiálně 2026 Iker Lecuona 25.8.2025
Nejnovější články
Opel definitivně zrušil plán přejít jen na elektrická auta do roku 2028, nechce skončit jako Porsche
před hodinouSlavný designér BMW a Ferrari strhal přelomový Jaguar. Je prý nedodělaný a nezajímavý z každého úhlu
včeraŽebříček nejuspokojivějších značek aut v Americe opanovala ta snad nejvíc šikanovaná EU, velká jména utrpěla pád
včeraŠéf Škody přiznal, že firma se bez spalovacích aut neobejde, ceny elektromobilů snižuje uměle na svůj účet
včera„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
včera
Živá témata na fóru
- Toyota Land Cruiser 250 || Nezastavitelná legenda 08.26. 23:02 - lukasak12
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.26. 22:52 - Eda
- Onboard videa 08.26. 21:56 - abgx1
- vyber prveho auta, univerzalne pouzitie 08.26. 20:55 - magalanes
- Policejní kontroly a měření 08.26. 20:27 - řidičBOB
- jak poznám minerální olej, polosyntetiku, full syntetiku? 08.26. 18:32 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 08.26. 14:53 - pavproch
- zvuk motoru 1.4 mpi a rachtání v převodovce 08.25. 20:49 - komat