Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Zelené Audi TT RS 2016 na 20palcových kolech je jedovatě přitažlivé (foto)
23.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholná verze malého kupé dostala do vínku všechny myslitelné příplatky. Výkon 400 koní se neměnil, jeho zkrocení mají na starosti karbonové brzdy.
Nové Audi TT RS jsme si mohli představit vcelku nedávno. Oficiální fotogalerie nám přitom kupé a Roadster ukázala v červené, žluté nebo šedivé barvě, což jsou sice v prvních dvou případech barvy sportovní, nicméně na druhou stranu již standardizované a tedy poněkud nudné. S o to větší radostí můžeme přivítat novou sadu fotek z firemního fóra Audi v Neckarsulmu, na které se TT RS ukazuje v limetkově zelené.
Kromě tohoto specifického odstínu z nabídky divize Exclusive tu máme také černý paket exteriéru, jehož součástí jsou kryty zpětných zrcátek z karbonu. Dále dorazila rovněž dvacetipalcová kovaná kola v sedmipaprskovém rotorovém designu, jimž společnost dělají pneumatiky o rozměru 255/30 ve všech rozích a karbon-keramické brzdy na přední nápravě.
Mimo to si můžeme povšimnout čelních matricových LEDek, zatímco zadní partie ozdobily organické diody. Dovnitř se pak nastěhovalo dvoubarevné kožené čalounění Nappa, jenž počítá s černým a šedivým odstínem. V závislosti na dané barvě pak dorazilo vždy černé či šedivé kontrastní prošívání, sedadla mají navíc diamantový vzor a logo divize RS.
Po stránce mechanické zde již máme standard, ani ten ovšem není nezajímavý - 2,5litrový pětiválcový motor posílá na kola až 400 koní a 480 Nm. O přenos výkonu se stará sedmistupňový automat, přičemž zrychlení na stovku zabere 3,7 sekundy, respektive o dvě desetiny více u těžšího Roadsteru. Nejvyšší rychlost pak může vrcholit na příplatkových 280 km/h.















Limetokově zelená novému Audi TT RS nadmíru sluší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
včeraSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025Někdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025Je vymalováno, britský Opel vyrobil poslední auto a zavřel továrnu. Místní pláčou, fungovala 120 let
6.4.2025Kie došla kuráž, po tristním přijetí nejošklivějšího auta posledních let zoufale říká: Tak si s tím aspoň sjeďte, než nás pošlete do háje
6.4.2025K mání je průkopník luxusních německých stíhačů, „podpultový” Mercedes S od AMG mohlo mít jen 70 vyvolených
7.4.2025Lada začala prodávat první sportovní Nivu v historii, za malé peníze toho nabízí opravdu hodně
7.4.2025
Živá témata na fóru
- Hyundai i30 1.4 80kw 05.07. 06:55 - rubydix
- S větrem ve vlasech.... 05.06. 21:29 - Vrooom
- Dacia Duster - nové vlákno 05.06. 20:02 - M.Z.
- Fiat a vše kolem nich 05.06. 16:27 - Stepan
- Lampárna (stěžovatelna) 05.06. 16:27 - pavproch
- Rychlodotazy 05.05. 18:50 - Kavis
- BMW Divize 05.05. 14:56 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.05. 08:16 - Truck Daškam