Home > Rubriky a sekce > Fascinace a historie > Článek
Hammond zavzpomínal na scény Top Gearu, které natočil, ale musely být odstraněny
28.6.2020 | Petr Prokopec
Ne vše, co populární trojice moderátorů natočí, následně diváci vidí na obrazovkách. Některé scény zkrátka neprošly, a to i k nelibosti Richarda Hammonda, který na ně zavzpomínal.
Nejspíše nemusíme opakovat, že Top Gear a následně i The Grand Tour jedou přesně podle předem připraveného scénáře. Ovšem čas od času se vyskytnou situace, kdy dojde na změny, za nimiž mohou stát třeba reakce lidí. Jako třeba v případě Patagonského speciálu, který musel být předčasně ukončen, když Clarksona, Hammonda, Maye a doprovodný štáb napadli místní. A nebo zkrátka něco nakonec nevypadá tak dobře, jak si kdokoli ze slavného tria či scénáristé představovali.
Často tak dochází ke změnám až ve střižně, kdy mnohdy i celé scény skončí v koši, neboť se někomu z různých důvodů nezalíbí. Hammond nyní trpce lituje hlavně toho, co diváci nemohli vidět v Polárním speciálu, který byl natočen v roce 2007. Clarkson s Mayem tehdy vyrazili k Severnímu pólu v upraveném pick-upu od Toyoty, zatímco Hammond musel krotit psí spřežení. A poté, co se svou společnicí ztratili kvůli polární bouři, objevili výzkumné středisko, které působilo, jako kdyby se nacházelo na Měsíci.
Právě tyto záběry se ovšem na televizní obrazovky nedostaly, stejně jako scéna, kdy Hammond ztratil kontrolu nad spřežením a byl tažen po zemi hlavou ve sněhu. Odstranění obojího bere dodnes velmi nelibě, místo těchto zajímavých záběrů jsme se prý dočkali jen „dvou starých tlusťochů popíjejících gin“. A sna podlaze střižny skončila i řada dalších momentů, třebaže ne vždy se výsledek Hammondovi nelíbil.
Během dvou dekád před kamerami toho ale hlavně s Clarksonem a Mayem zažili hodně a podívali se třeba i do Botswany, přičemž právě natáčení tamního speciálu patří mezi Hammondovy největší zážitky kvůli tamním přírodním úkazům. Současně ale dodává, že „objímání stromů” asi nebude z pohledu automobilového nadšence zrovna „cool”, a tak vytahuje nejlepší automobilový moment - řízení Dodge Challenger maximální rychlostí na bonnevillských solných pláních.
Jen u těchto témat nicméně Richard v novém videopříspěvku nezůstal, dále byl otázán na Bugatti a jeho snah překonat rychlost 300 mil v hodině (482,7 km/h) v autě se silniční homologací. V tu chvíli nejmenší z trojice populárních moderátorů dotkl jistě nejhorší vzpomínky jeho života - jízdu rychlostí 319 mph, tedy přes 513 km/h v dragsteru, při níž havaroval a málem přišel o život. Možná i proto vyjadřuje pochybnosti nad nekonečnými závody ve zbrojení mezi výrobci aut - nové výkonné vozy musí být stále silnější a rychlejší, až se stávají tak rychlými, že nejde o reálnou využitelnost těchto vlastností, ale o čísla samotná. A tomu Hammond moc nefandí.
Nejhorší vzpomínkou ze samotného natáčení je ale ještě něco jiného. Hammond v tomto případě vzpomíná na Bolívii, kde musel jezdit v Land Roveru s otevřenou střechou, a tak pokaždé, kdy zavadil čelním sklem o nějaký strom, spadlo leccos z něj do interiéru. Hlavně pak rozličný exotický hmyz. Že nakonec do vozu a přímo na jeho rameno spadl i obří pavouk, už po řečeném možná nepřekvapí. Hammond jej v tu chvíli instinktivně shodil na zem a vystoupil z vozu, poté ale musel 8 hodin pokračovat v cestě bez jistoty, že pavouk nejede s ním. I to můžete slyšet v přiloženém videu, na němž Hammond hází jednu grimasu za druhou.
Dodejme, že trojice má již plně dokončenou novou epizodu The Grand Tour, a sice Madagaskarský speciál. Kdy jej ovšem uvidíme, na to se Hammonda, Clarksona či Maye ptát nemáme. Jak totiž uvedl Jeremy, vše je nyní plně v rukou Amazonu. Doufejme tedy, že epizoda bude uvolněna co nejdříve, neboť po jistém zklamání spojeném s říčním výletem do Vietnamu se již nemůžeme dočkat, až trojice místo ke kormidlům zasedne k volantům.
Richard Hammond zavzpomínal na minulost, my se však již nemůžeme dočkat nové epizody The Grand Tour. Foto: Drive Tribe@Youtube
Zdroj: Drive Tribe@Youtube
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejčtenější články
- Zakázaná reklama na ostrý VW T-Roc vás donutí dlouze přemýšlet nad soudností těch, kteří nám dnes vládnou
27.2.2024 - Nový offroad britského miliardáře postrádá špetku invence. Kdyby si říkal Fosilier, byla by s ním aspoň legrace
27.2.2024 - Nový čínský konkurent Škody Fabia pro Evropu vypadá jako promeškaná šance, i když cenově pořád může překvapit
27.2.2024 - Novinář popsal rok ježdění s ojetou Alfou Romeo a proč problematický vůz dál toleruje ve svém životě
27.2.2024 - Asi nejpovedenější čínský soupeř Škody Octavia se ukázal v novém, při cenách od 350 tisíc Kč to bude megahit
27.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva