Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia konečně přistižena ve své karoserii, připomíná BMW 3
13.6.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Není jisté, že toto je Giulia, když ale teď nafotíte v Itálii zadokolku s kamufláží, není mnoho alternativ.
Je to další z velkých automobilových návratů letošního roku. Už toto léto se italská Alfa Romeo znovu pokusí získat zákazníky sedanů střední třídy, o které v posledních letech bojovala marně. Nebudeme daleko od pravdy, kdy předchozí pokus s označením 159 označíme za propadák, který ani důstojně nedožil konce svého životního cyklu. Auto možná bylo designově zajímavé, technicky, funkčně a kvalitativně ale nemohlo ani též ne zcela přesvědčivým produktům německé prémiové trojky konkurovat a zákazníky si hledalo obtížně. Tuto kapitolu ale Alfa Romeo uzavřela a velmi razantně hodlá otevřít zcela novou.
Již toto léto chce světu ukázat nový Model Giulia, který ve šlépějích svých předchůdců bude kráčet akorát tím, že ponese stejné logo. Zapomeňte na přední pohon, koncernové motory a nepřesvědčivé výkony i ve špičkových verzích. Nový sedan má být jiný, úplně jiný a snad vám nepřijde uměle dramatické, když řekneme, že pro Alfu je to zřejmě poslední možnost prorazit zpět na výsluní. Tohle auto zkrátka může značku znovu „udělat”. Pokud se ji to s ním ale nepovede, velmi pravděpodobně ji oddělá.
S ohledem na výše naznačenou letní premiéru je zvláštní, že se vůz dosud nepodařilo přistihnout při testech. Nafoceny byly pouze údajné muly nesoucí karoserie Maserati, které ale vůbec novými Giuliemi být nemusely. Ruku na srdce, Giulia nemusí být ani auto, které vidíte na přiložených fotkách, že to je klíčová novinka Alfy je ale přinejmenším extrémně pravděpodobné. Podívejte se na ten minimální přední převis, tohle je jasná zadokolka. A teď se ptejme, kdo jiný než Alfa Romeo může v Itálii před létem 2015 testovat vůz střední třídy zatím nepoznaných tvarů se zadním náhonem. Možností mnoho věru nezbývá...
Téměř jistě před sebou tedy vůbec poprvé v produkční karoserii vidíme to, z čeho Alfa oficiálně strhne plachtu příští měsíc. A nevypadá to vůbec nezajímavě - onen minimální přední převis, velmi dynamický profil a avizovaná technika čítající i výkonné čtyřválce a šestiválce slibuje mnohé. S ohledem na předchozí neúspěchy Italů ve vás raději budit příliš vysoká očekávání, tohle auto by ale mohlo být tím, čím BMW 3 dekády bylo a poslední roky jím být přestává - řidičsky emotivním sportovním sedanem střední třídy.
Jak tenhle příběh dopadne, ukáže až čas. Zatím si prohlédněte přiložené fotky a jednu novou (a též slibnou, též poněkud „bavorskou”) ilustraci možné finální podoby, která doplňuje mnoho předchozích, teď už ovšem na základě skutečných fotek. Nezbývá než si alespoň do chvíle premiéry či prvního testu přát, aby tohle auto bylo tak zajímavé, jak se nyní jeví být. Německá prémiová trojka by podle nás potřebovala nastavit zrcadlo své počínající sportovní nemohoucnosti jako sůl. A kdo jiný by s tím měl začít než peprná italská klasika ověnčená tolika úspěchy ze závodních kolbišť...
Je prakticky jisté, že tohle je první pohled na novou Alfu Giluia ve své kůži, byť maskované
Ilustrace možné výsledné podoby
Zdroj: Autoitaliaevo přes Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
včera - Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
17.5.2024 - Landu Norrisovi „kleklo” jeho Lamborghini uprostřed města, roztlačit ho museli náhodní kolemjdoucí
16.5.2024
Nejnovější články
- Rusové řekli víc k novému vrcholnému Moskviči. Auto větší než Kodiaq může být při ceně základu od 314 tisíc konečně hit
před 3 hodinami - Světu už 5 let chybí největší automobilový manažer všech dob, druhý takový se těžko někdy narodí
včera - Honda i v této době oznamuje, že do elektromobility napěchuje 1,46 bilionu Kč, nevyřeší tím vůbec nic
včera - Nový čínský unikátní osmiválec našel své využití, je podobně fascinující jako motor sám
včera - Porsche 911 Turbo má přejít zpět na manuál a pohon zadních kol. Zdánlivá absurdita dává jistý smysl
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva