Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin DBS 2013: takto by mohl vypadat, leccos tušíme i o technice
17.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nástupce Bondova DBS se podrobuje konečným testům, aby stihl premiéru na pařížském autosalonu. Možná víme, jak by mohl vypadat.
Britskému magazínu Car se na silnici podařilo zachytit nástupce modelu DBS, který se loučí finální limitovanou sérií Ultimate Edition. Z pečlivě zamaskovaného vozu samozřejmě mnoho detailů nepoznáte, ale přibližná silueta nebo některé drobnosti poznat lze. Týká se to třeba typicky tvarované masky chladiče, vnějších zpětných zrcátek nebo nasávání v předním nárazníku rozdělené dvojicí souběžných lamel.
Pokud vás zajímá, jak by příští Aston Martin (říkejme mu pracovně) DBS Mk2. mohl vypadat, pomůžeme si ilustracemi Wild-Speeda, který je vytvořil pro web GT Spirit. Nápadně se totiž podobají tomu, co by už letos mohla britská automobilka skutečně vypustit na silnice.
Jako první zaujme především přední nárazník, který se od předchůdce DBS odlišuje asi nejvíce. Zbytek přední části vozu je pak bez designových experimentů. Odvětrávání kapoty motorového prostoru, pod kterou bude trůnit další vývojový stupeň šestilitrového dvanáctiválce s výkonem až 580 koní, jsme viděli již u DBS, a ani LED v předních světlech nejsou novinkou. Dostal je model Virage a objevily se také u supersportu One-77 a autor obrázků měl proto pádný důvod domnívat se, že je bude mít i nástupce DBS.
Boky auta patrně ozvláštní prolis prodlužující chromovanou lištu umístěnou za předními blatníky a výraznější prahy. Záď auta zase dostane zvednutý spoiler, něco na způsob kachního ocasu. Světla by pak mohla být sdílena nebo velmi podobná těm u One-77.
O vylepšení ovladatelnosti a dynamiky se ale nepostarají pouze výkonnější motor a vylepšená aerodynamika. Další zdroje blízké automobilce říkají, že v konstrukci auta bude ve značné míře využitý hliník a karbonové kompozity, které pomůžou citelně snížit hmotnost.
A kdy novinka dorazí? Premiéra by měla proběhnout na podzimním pařížském autosalonu a špitá se i o ceně. Zájemci prý budou potřebovat nejméně 230 tisíc Eur.








Základní proporce a tvary nástupci DBS zůstanou, designově se změní asi jen v detailech
Zdroj: gtspirit.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
  Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
před 7 hodinami
  Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
  Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nejčtenější články
 Sympatické kompaktní Hyundai si jako ojetina velmi dobře drží cenu, navzdory jeho velikosti ho totiž hned tak něco nerozhází
6.10.2025
 K mání je exportní Škoda Rapid 136 ve stavu nového auta, jedna z posledních vyrobených. I z jejího motoru by šlo svačit
6.10.2025
 Firma začala v roce 2025 nabízet brutální motor 9,4 V8, prodává ho dokonce i ve verzi s turbem
6.10.2025
 Automobilka sebrala novinářům auto půjčené na dlouhodobý test během servisu, už ho neviděli. Teď konečně zjistili, co se s ním stalo
6.10.2025
 Věrnost zákazníků automobilovým značkám dál klesá, je to hlavně chyba automobilek samotných
6.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva 
    
    
    
  
      
      
      
    