Audi Q7 2015: druhá generace shodí 350 kilo, ukáže se v Paříži

 | 3 příspěvky | 4.11.2013 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Petr Laierman

První generace Audi Q7 při.. | 5.11.2013 09:51reagovat
avatar

První generace Audi Q7 přišla na svět, no řekněme si narovinu, v mírně mastodontním provedení karosérie. Jak vidno z továrnou uvolněných informací se tohoto nádechu zřejmě nezbaví ani ve druhém dějství svého lehce terénního kadeta z rodiny čtyř kroužků ve znaku. Navíc se nějak nemohu zbavit dojmu, jestli se designové oddělení konečně neumírní v neustálém nárůstu objemu grilu chladiče, tak celou příď vozu ovládne doslova monstrózní vzhled, jenž svým pojetím dá mimochodem raději rovnou zapomenout na zveřejnění hodnoty cx vyjadřující odpor vzduchu. Ne, že by snad byla tato hodnota u nového modelu automobilu kategorie SUV jakkoli určujícím faktorem míry jeho popularity, nicméně přeci jenom určitou výpovědní hodnotou konstruktérské školy disponuje. Proč tento fakt zmiňuji? Jednoduše proto, že automobilka Audi vždycky produkovala vozy spíše takříkajíc salónního, než-li buldočího charakteru.

Málo platné, ale konkurence v této třídě nabízí o dost vzhlednější auta, a to říkám při plném předpokladu, že si i takovéto ztvárnění karosérie určitě nalezne okruh svých zákazníků rekrutujících se především z řad zájemců inklinujících ke značce. Otázkou nemalého významu však zůstává velikost odkousnutého dílu z prodejního koláče celého automobilového průmyslu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vincent

Myslím, že to s tou dietou.. | 6.11.2013 00:10reagovat
avatar

Myslím, že to s tou dietou nebude tak horký. Největší rozdíl bude podle mně mezi současným Q7 3,0 TSI Quatttro a budoucím čtyřválcem s pohonem předních kol - podobný trik použil i Range Rover (V8 vs V6) nebo X5.

K autu samotnému: zřejmě zůstane vrcholem hnusu mezi automobilovou produkcí.

Nepřihlášený mara

Reakce na: První generace Audi Q7 při.. | 6.11.2013 20:34reagovat
avatar

Tak to zvětšování velikosti chladiče samozřejmě není jen z důvodu monstrozního vzhledu. Motor zkrátka potřebuje chladný vzduch a čím více, tím lépe. Ochlazení nasávaného vzduchu byť o 1 °C zvýší jeho hustotu a tím i výkon motoru. Jasně, není to nějaký převratný nárůst, ale v dnešní době, kde se honí setiny účinností...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše