Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi TT S Line Competition: ostRá Show
4.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Druhá generace modelu TT je na trhu šestým rokem, což není zrovna málo. Audi se proto pokusí přitáhnout zákazníky i novým paketem Competiton.
Audi by rádo zpeněžilo image modelu TT RS. Návod má prostý. Pokud si zákazník nemůže dovolit nejvýkonnější verzi s přeplňovaným pětiválcem o výkonu 340 koní, anebo po ni přímo netouží, ale líbí se mu její vizáž, může si za velmi podobnou připlatit. Klient dostane, po čem touží, Audi vydělá a obě strany se spokojeně rozejdou. Která co získá?
Prodejce značky Audi zinkasuje 4 300 eur, v přepočtu asi 110 tisíc. Majitel vozu bude zase bohatší o nové nárazníky, které z RS sice nepocházejí, ale vypadají téměř identicky. K tomu jsou dvě černé a kulaté koncovky výfukového systému (RS je má oválné a zasazené do výraznějšího difuzoru), štítky S Line, xenonová světla s LED a pevné křídlo na víku zavazadlového prostoru, které pro změnu z RS přímo pochází.
To samé podle tvarů platí také pro pětipaprsková hliníková kola Rotor s průměrem devatenáct palců, nazuta do pneumatik o stejném rozměru 255/35 R19. Jak na první pohled poznáte, že se o TT RS nejedná? Nejsnadněji asi podle chybějících znaků, ale ty mohl nechat majitel odstranit, takže obyčejný S Line spolehlivě poznáte podle toho, že má v předním nárazníku mlhovky.
Audi TT S Line bude možné pře dalšího doplácení objednat s dvojící metalických laků Samoa Orange a Glacier White, respektive perleťovými odstíny Daytona Gray, případně Misano Red. Kabina je vylepšena sportovními sedadly potaženými černou perforovanou alcantarou přešívanou kontrastními „stříbrnými“ nitěmi, hliníkovými panely a specifickými nástupními lištami.
Nový paket S Line bude k mání pro slabší motorizace (1,8 TSI, 2,0 TSI, 2,0 TDI) pouze na některých trzích a individuálně bude zřejmě přistupováno k podvozku sníženému o 10 mm. Pokud zůstane v ČR vše při starém, půjde samostatně objednat exteriérový paket, podvozek anebo interiérový balíček společně s koly a sníženým šasi.




Podstatou nového balíčku S Line je dát majiteli pocit, že si pořídil nejvýkonnější verzi RS, a přitom jej to nejstojí jeden a půl milionu, ale jen doplatek v přepočtu 110 tisíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 2 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Porsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
před hodinouMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 2 hodinamiUSA kompletně ruší regulace postavené kolem emisí CO2. Nejen pro svět aut je to dramatická změna
před 4 hodinamiNejnovějšímu obrněnému speciálu prezidenta Trumpa se směje půl světa. „Golf Force One” ale není vtip, je skutečný
včeraŠéf Jaguaru Land Roveru náhle skončil v momentě, kdy Jaguar nevyrábí vůbec nic. Že by to byl důvod?
včera
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub