Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
BMW M3 Competition nafoceno při převozu, dorazit má ale až příští rok
1.9.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mezistupeň mezi standardní verzí a modely GTS a CSL se pochlubí nižší neodpruženou hmotností a lepším výfukem. Tedy, pokud skutečně dorazí.
Na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu mnichovská automobilka rozhodně nebude mít malý stánek, neboť naživo hodlá odhalit zcela novou řadu 7, facelift Trojky a očekávané BMW M2. To ovšem neznamená, že by si některá esa neschovávala také na pozdější dobu. Zvláště pak na příští rok, kdy značka slaví sté výročí od svého založení. Dočkat bychom se tak neměli jen jedné či dvou bomb, ale rovnou celého „kobercového náletu“.
Jednou z menších náloží, které mají v příštím roce vybuchnout, je spekulované BMW M3 Competition. Tedy verze, která by se postavila mezi standardní nabídku a chystané speciály CSL a GTS. Právě tento model by přitom měl být zachycen na tahači, jehož náklad je nadmíru drahocenný. Ve všech případech se totiž jedná o testovací prototypy, přičemž my svou pozornost upřeme na dva sedany s černou karoserií.
Oba se pyšní exkluzivními litými koly 666M, která se nedávno objevila na konceptu M4 GTS, pouze bez oranžově zbarvených doplňků. Mimo to si můžeme povšimnout lehce přepracovaného zadního difuzoru a modifikovaných černých koncovek vylepšeného sportovního výfuku, přičemž právě toto by měly být prvky, jež se, spolu s několika dalšími karbonovými doplňky, stanou součástí paketu Competition.
V případě nové verze se tedy dočkáme hlavně nižší neodpružené hmotnosti a vylepšené aerodynamiky. Onen výfuk by pak mohl přihrát pár koníků navíc, o velké stádo ale nejspíše nepůjde. Výraznější úprava pohonné jednotky je totiž v plánu až pro zmiňované verze GTS a CSL, z nichž alespoň jedna by se příští rok mohla objevit rovněž.
Nyní tedy již zbývá dořešit základní fakta, a sice ta, zda ony černé exempláře skutečně jsou oním spekulovaným BMW M3 Competition. A pokud ano, pak by nás zajímalo, zda opravdu můžeme i u tohoto provedení počítat s veškerými výše zmiňovanými doplňky.



BMW M3 Competition bylo nafoceno bez maskování. Tedy za předpokladu, že jde skutečně o onen mezistupeň mezi standardem a vrcholnými modely GTS a CSL
Zdroj: HeelandToe.Blog přes BMW Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 2 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Porsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
před hodinouMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 2 hodinamiUSA kompletně ruší regulace postavené kolem emisí CO2. Nejen pro svět aut je to dramatická změna
před 4 hodinamiNejnovějšímu obrněnému speciálu prezidenta Trumpa se směje půl světa. „Golf Force One” ale není vtip, je skutečný
včeraŠéf Jaguaru Land Roveru náhle skončil v momentě, kdy Jaguar nevyrábí vůbec nic. Že by to byl důvod?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva