BMW M2 natočeno už s produkčním výfukem, zvenčí moc hlasitý není (videa)

Mnichovská novinka bude nejspíše jedním z nejrychlejších vozů v segmentu. Zvukový projev ale příliš okouzlující není.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

BMW M2 natočeno už s produkčním výfukem, zvenčí moc hlasitý není (videa)

31.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

BMW M2 natočeno už s produkčním výfukem, zvenčí moc hlasitý není (videa)

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Mnichovská novinka bude nejspíše jedním z nejrychlejších vozů v segmentu. Zvukový projev ale příliš okouzlující není.

BMW M2 rozhodně není vozem, o kterém bychom se dnes zmiňovali poprvé. Právě naopak, těší se naší nemalé pozornosti, neboť by zase jednou mohlo jít o model mnichovské automobilky, který bude alespoň trochu věrný kořenům firmy. Pravda, pod kapotou sice můžeme počítat s přeplňovaným motorem, nicméně ten doplní relativně nízká hmotnost a snad i přijatelná ovladatelnost.

Pravda, na nějaká hodnocení je ještě příliš brzy, nicméně s ohledem na několikaměsíční testování techniků značky na Nordschleife se dá očekávat, že tu budeme mít minimálně jednoho z nejlepších kandidátů daného segmentu. To nové záběry jen potvrzují, neboť chystané BMW M2 na nich působí jako neskutečně rychlý vůz. Zároveň však na několika místech i jako poněkud nevyrovnaný.

Je samozřejmě otázkou, nakolik vše bude nakonec odladěno. Navíc testovací jezdci jdou dozajista na úplnou dřeň. Finální verdikt si tak necháme až na první test, nyní se tak budeme soustředit na jeden podstatný záběr, který nová videa zobrazují, a sice na chromové koncovky výfuku. Dosud totiž veškeré nachytané exempláře byly osazeny tmavými rourami neobvyklých tvarů.

Můžeme tedy předpokládat, že máme před sebou již sériové provedení. Což ovšem znamená, že tu máme menší zklamání, neboť zaznamenané tóny nezní zrovna působivě. Pravda, občasné zabrblání emoce budí, nicméně ryl ve vysokých otáčkách příliš hlasitý není. Zda BMW tento menší nedostatek napraví v interiéru aktivním zvukovým systémem (nebo i reproduktorem ve výfuku...), to je prozatím ve hvězdách. Oficiálního odhalení se tedy nemůžeme dočkat, zvláště když dosud nemáme k dispozici ani technické parametry. V zákulisí se ovšem spekuluje o 370 koních a 500 Nm točivého momentu, které zamíří na zadní kola.

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.