Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy
29.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Letošní modernizace již není neviditelná. Nový je nárazník, litá kola či zpětná zrcátka, vyměněn byl také automat a kabina se dočkala větší výbavy.
O korejském až sedmimístném přepravníku s off-roadovou vizáží jsme se naposledy zmiňovali v souvislosti s jeho loňským faceliftem. Ten byl zejména v rodné Koreji prakticky neviditelný (Evropa oproti tomu dostala navíc novou pohonnou jednotku), další modernizaci se tak opravdu nemůžeme divit. Tentokráte Chevrolet Orlando omládl poněkud více, posun k lepšímu tak můžeme evidovat ve všech směrech od vzhledu až po mechaniku.
Změny pod kapotou se soustředí hlavně na novou šestistupňovou automatickou převodovku. Ta je k mání pro obě pohonné jednotky, které zůstávají v nezměněné podobě. U dvoulitrového dieselu lze nadále počítat s výkonem 163 koní, motor 2,0 Ecotec LPGi produkující 140 koní opětovně umožňuje spalování benzinu či plynu.
Tím výčet mechanických změn končí a my se můžeme přesunout k té vzhledu. U něj je seznam přeci jen rozsáhlejší. Nový je jak přední nárazník s mlhovkami, tak i větší (až 18palcová) litá kola s účinnějšími brzdami. Do zpětných zrcátek byla instalována LEDková směrová světla, do zrcátek samotných byl přidán indikátor přítomnosti aut ve slepém úhlu.
Kromě toho se rozšířila také výbava. Zvenčí je Orlando možno oháknout do nového modrého hávu, uvnitř přibyly kvalitnější plasty. Standardem je i zpětná kamera nebo vyhřívaná sedadla, v Evropě ale zřejmě tyto prvky budou záviset hlavně na úrovni výbavy. To platí i o výše zminěné převodovce, neboť u nás bude možné sáhnout také po manuálu.
Otázkou přitom není, zda tento facelift dorazí na Starý kontinent, na to je odpověď kladná. Stejně jako na dotaz o zachování širší palety motorů, která v Evropě zahrnuje také agregáty 2,0 VCDI (130 koní), 1,4 Turbo (140 koní) nebo 1,8i (141 koní). Neznámé je ovšem datum, kdy se tak stane. V úvahu přichází letošní Frankfurt, na potvrzení ale bude třeba ještě chvíli počkat.
Letošní facelift Chevroletu Orlando je rozsáhlejší než ten loňský. Změny lze tak evidovat pod kapotou i na karoserii
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
včera - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva