Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy

Letošní modernizace již není neviditelná. Nový je nárazník, litá kola či zpětná zrcátka, vyměněn byl také automat a kabina se dočkala větší výbavy.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy

29.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Letošní modernizace již není neviditelná. Nový je nárazník, litá kola či zpětná zrcátka, vyměněn byl také automat a kabina se dočkala větší výbavy.

O korejském až sedmimístném přepravníku s off-roadovou vizáží jsme se naposledy zmiňovali v souvislosti s jeho loňským faceliftem. Ten byl zejména v rodné Koreji prakticky neviditelný (Evropa oproti tomu dostala navíc novou pohonnou jednotku), další modernizaci se tak opravdu nemůžeme divit. Tentokráte Chevrolet Orlando omládl poněkud více, posun k lepšímu tak můžeme evidovat ve všech směrech od vzhledu až po mechaniku.

Změny pod kapotou se soustředí hlavně na novou šestistupňovou automatickou převodovku. Ta je k mání pro obě pohonné jednotky, které zůstávají v nezměněné podobě. U dvoulitrového dieselu lze nadále počítat s výkonem 163 koní, motor 2,0 Ecotec LPGi produkující 140 koní opětovně umožňuje spalování benzinu či plynu.

Tím výčet mechanických změn končí a my se můžeme přesunout k té vzhledu. U něj je seznam přeci jen rozsáhlejší. Nový je jak přední nárazník s mlhovkami, tak i větší (až 18palcová) litá kola s účinnějšími brzdami. Do zpětných zrcátek byla instalována LEDková směrová světla, do zrcátek samotných byl přidán indikátor přítomnosti aut ve slepém úhlu.

Kromě toho se rozšířila také výbava. Zvenčí je Orlando možno oháknout do nového modrého hávu, uvnitř přibyly kvalitnější plasty. Standardem je i zpětná kamera nebo vyhřívaná sedadla, v Evropě ale zřejmě tyto prvky budou záviset hlavně na úrovni výbavy. To platí i o výše zminěné převodovce, neboť u nás bude možné sáhnout také po manuálu.

Otázkou přitom není, zda tento facelift dorazí na Starý kontinent, na to je odpověď kladná. Stejně jako na dotaz o zachování širší palety motorů, která v Evropě zahrnuje také agregáty 2,0 VCDI (130 koní), 1,4 Turbo (140 koní) nebo 1,8i (141 koní). Neznámé je ovšem datum, kdy se tak stane. V úvahu přichází letošní Frankfurt, na potvrzení ale bude třeba ještě chvíli počkat.


Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 1 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 01Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 2 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 02Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 3 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 11Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 4 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 03Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 5 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 04Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 6 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 05Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 7 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 06Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 8 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 07Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 9 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 08Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 10 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 09Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy - 11 - Chevrolet Orlando 2014 korejsky facelift 10
Letošní facelift Chevroletu Orlando je rozsáhlejší než ten loňský. Změny lze tak evidovat pod kapotou i na karoserii

Zdroj: Autoblog Spanish

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.