Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Volt 2016 poodhalil interiér, nabídne nezávislé regenerativní brzdění
19.12.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(video) GM poodhalil něco o regenerativním brzdění nového Voltu, které bude možno použít nezávisle na provozních brzdách. Vidíme i kus kabiny.
S blížícím se oficiálním odhalením na detroitském autosalonu NAIAS v lednu 2015 přiživuje Chevrolet napětí ohledně nového Voltu. Aktuálně je na světě nové oficiální video, které, třebaže velmi krátce, trochu poodhaluje stále dobře maskovaný interiér a také hovoří o regenerativním brzdění. To bude řidič moci do jisté míry ovládat, nebude se o něj starat jen automatika.
Podle Marka Reusse, viceprezidenta globálního produktového vývoje u GM, se regenerativní brzdění ovládá páčkami pod volantem a řidič jej může uvést do činnosti i bez sešlápnutí brzdového pedálu, například když pojede z prudkého kopce nebo bude dojíždět na křižovatku. Princip ovládání (nikoliv funkce) by mohl být podobný motorové brzdě u nákladních automobilů, kterou může řidič také aktivovat nezávisle na provozních brzdách.
Podle Reusse je tento systém ještě lepší než v případě Cadillacu ELR, který je založen na dosluhujícím Voltu, ale je silnější, luxusnější a dražší a přišel na trh až výrazně později. Novou generaci tohoto vozu tedy v nejbližších letech očekávat nemůžeme. GM by si nejspíš dalo s jejím vývojem načas každopádně, aby byla schopna nabídnout komfort, který od Cadillacu zákazníci očekávají.
Video také poodhaluje něco z designu, a to jak uvnitř, tak i zvenčí. Zatímco volant bude asi tomu ve stávajícím Voltu dost podobný, středová konzole bude pravděpodobně mít větší displej a také klasický ručičkový přístrojový štít nahradí rozměrný displej. Dá se také očekávat jiný design vrchní části palubní desky a okna předních dveří nebudou dělená, jako tomu je u dosluhujícího modelu.
Jak víme již delší dobu, v útrobách nového Voltu bude zcela nové pohonné ústrojí, které je oproti tomu současnému efektivnější, výkonnější a také asi o 45 kg lehčí. Vůz je označen jako EREV, tedy Extended Range Electric Vehicle, přestože spalovací motor může pohánět i kola a vůz je de facto plug-in hybridem (PHEV). Také už známe vzhled části přídě, na zbytek si ale budeme muset počkat do Detroitu.


Krátké video poodhaluje jak kousek interiéru, tak i regenerativní brzdění
Nový Chevrolet Volt již dříve poodhalil svou techniku
Víme také, jak bude vypadat kousek přídě...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
dnesČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Lahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
před 6 hodinamiNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 7 hodinamiČíňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
před 9 hodinamiŠéf Toyoty elektrickým autům dál nevěří. Odpískal plány na sportovní modely a řekl, proč nedávají smysl
před 10 hodinamiNový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
dnes
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 05.02. 22:37 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.02. 19:01 - jerry
- VZKAZY 05.02. 14:28 - pavproch
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB