Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Designér zkrachovalé Marussie chce postavit vlastní superauto, říká si Vlk
3.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Igor Ermilin, designér zkrachovalé automobilky Marussia, přichází s vlastním strojem. Jmenuje se Vlk, inspiruje se v Británii a Itálii a má být velmi exkluzivní.
Automobilka Marussia měla sen o tom, že bude vyrábět a prodávat ryze ruská superauta. Vyráběla je a prodávala, prý poslala do světa několik tisíc kusů modelů B1 a B2 a její sebevědomí jen rostlo. Měla vlastní tým ve Formuli 1 a chtěla postavit i limuzínu pro Putina a vlastní BMW X5. Pak ale přišel bankrot, skončil i formulový tým, zaměstnanci odešli, napůl dokončené vozy zůstaly ležet ladem. A co zbylo z Marussie dnes je velmi smutná podívaná.
Jeden z designérů této automobilky, Igor Ermilin, se nicméně nevzdává snu dále vyrábět sportovní auta a prezentoval dvě ilustrace nového vozu. Je nazvaný jednoduše Vlk a má být „perfektní, krásný, rychlý a komfortní” a také kompletně ručně stavěný, jak uvádí Ermilin. Má to být ruský rival vozů značek Koenigsegg a Pagani a má se prodávat ve velmi omezených počtech a za 1 až 2 miliony Eur, tedy 27 - 54 milionů korun.
To jsou velké plány na člověka, který zrovna stál u bankrotu jiné automobilky s podobnými cíli, nicméně nevynášejme předčasné soudy. Ermilin je také poradce prezidenta Ruské automobilové asociace, takže toho o výrobě aut jistě bude vědět spoustu na to, aby se mu podařilo s Vlkem aspoň začít. Jaké ale bude pokračování, je zatím otázkou.
Po stránce techniky toho není moc známo, na fotkách jen vidíme křídlové dveře, nijak neobvyklé ve světě hypersportů. V designu také vidíme, že se příď inspirovala LaFerrari a záď zase trochu McLarenem F1. Je tu dokonce i aktivní zadní křídlo. Co bude vůz pohánět, nevíme, ale když už kombinujeme Italy a Brity, třeba atmosférický desetiválec by nemusel být marný.
Kdy a zda vůbec tento stroj uvidíme na silnicích, je nicméně brzy odhadovat. Obrázky níže jsou pochopitelně „jen” počítačové ilustrace, Igor Ermilin prý teď údajně shání investory. Pokud se najdou dost rychle a budou dost štědří, první funkční prototyp by mohl být hotov během šesti měsíců.



Povedený design Ermilinovu Vlkovi upřít nelze
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
včeraNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
7.5.2025Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
6.5.2025
Nejnovější články
Nejspolehlivější moderní VW a jeden z největších současných držáků vůbec můžete podle detailních dat TÜV kupovat ojetý skoro naslepo
před 10 hodinamiDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
před 11 hodinamiToyota ani letos nesplnila dva roky starý plán prodejů elektrických aut, a to si neplánovala skoro nic. Z cílů pro další roky jsou trosky
včeraToto je nový pancéřovaný speciál francouzského prezidenta. Automobilky si ho předchází, ten dosavadní nepoužíval ani rok
včeraSpalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
včera
Živá témata na fóru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.09. 20:48 - Zajda
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch
- Detektory policejních radarů 05.09. 13:40 - řidičBOB
- BMW Divize 05.09. 13:18 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.09. 10:56 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 05.08. 22:48 - Brus