Exagon Furtive-eGT 2013: sériová verze podrobně představena

 | 1 příspěvek | 28.9.2012 Miro Mihálik
Reagovat

vana

Kdybych měl navrhnout přev.. | 29.9.2012 17:59reagovat
avatar

Kdybych měl navrhnout převodovku do tohodle auta taky bych určitě nevymýšlel nějaké dvouspojkové soustrojí nebo dokonce ten variátor, ale dal bych tam klasickou planetovou automatickou převodovku akorát bez hydroměniče, který je v případě elektromotoru samozřejmě nadbytečný.

Taky nerozumím proč auto s tak omezenou zásobou energie má brzdy jak z letadla. Já bych se snažil co největší brzdný výkon využít především v té rekuperaci, jinak to fakt nikam nedojede. Nj, ale s malýma brzdama by to na výstavě vypadalo hůř ...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif