Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Facelift nejprodávanějšího SUV Evropy nafocen bez špetky maskování
12.2.2020 | Mirek Mazal
Vylepšovat něco, na co zákazníci slyší, je vždy ošidné, žádný model auta ale nemůže zůstat v prodeji v nezměněné podobě věčně. Výjimkou nebude ani VW Tiguan, vzhledově se přiblíží Golfu.
Druhá generace Volkswagenu Tiguan je mimořádně úspěšným modelem. I když šlo vždy o velmi oblíbený vůz, teprve atraktivněji střižená iterace číslo dvě dokázala oslovit zákazníky natolik, že jej posunuli na pozici vůbec nejprodávanějšího SUV v Evropy. Jiné hity jako VW Qashqai či Dacia Duster se loni musely spokojit s nižšími příčkami.
Žádný úspěch ale bez inovací nevydrží věčně a po více jak třech letech na trhu má Volkswagen nejvyšší čas pokusit se navázat na dosavadní úspěchy faceliftovaným provedením. Pravděpodobně na autosalonu v Ženevě tak bude oficiálně odhalen modernizovaný Tiguan, který automobilka už nyní poslal do ulic za účelem pořízení oficiálních fotek či reklamních záběrů. To v dnešní době znamená skoro jisté „provalení” vozu ještě před premiérou a tento případ nebyl výjimkou.
Na blíže neupřesněném místě se tak před objektivy blýskla pětimístná verze Tiguanu modelového roku 2021 v modré barvě s velkými černými disky členitých kol. Záběry potvrzují příchod přepracovaných světlometů, ostřejší přední nárazník s většími průduchy a modernizace odstranila přední mlhové světlomety přistižené konfigurace s uhlazenějším vzhledem ne nepodobným Golfu VIII. Hlavně boční linka přes kliky dveří je odkaz na příslušnost koncernovému rodu.
Marketingové oddělení jistě nebude používat levnější výbavové stupně, proto byla zřejmě odhalena specifikace R-Line, čemuž by odpovídala velká kola i agresivnější nárazník s přívody vzduchu místo klasických mlhovek. Zadní partie zatím nevidíme, zde ale obvykle dochází s facelifty k menším změnám. Jejich pravděpodobnou, tedy téměř nezměněnou podobu ukazují přiložené ilustrace ruských kolegů vytvořené na základě špionážních fotek.


Faceliftovaný Tiguan byl tajemstvím koncernu. Bystří kolemjdoucí odhalili podobu přídě i bočních partií momentálně nejoblíbenějšího SUV Evropy ještě před premiérou
Novinky zadních partií si můžeme ukázat zatím jen na ilustraci
Pro srovnání současné provedení Tiguanu ve verzi R-Line
Zdroje: cochespias@Instagram, Kolesa.ru, Volkswagen
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
včeraFerrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
včeraJedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Dodnes nejeté monstrum rallyové skupiny smrti je k mání v silniční verzi, stojí už víc než spousta Ferrari
včeraProfesor ekonomie přesně popsal, jak si evropské automobilky zničily svou vlastní budoucnost výměnou za krátkodobý zisk
včeraVietnamec, který vydělal miliardy na nudlích prodávaných i v Česku, chystá novou vlajkovou loď a útok na další trh
včera„Hrozí náhlá ztráta brzdných schopností.” Ferrari až po třech letech výroby objevilo kritickou chybu klíčového modelu za víc jak 10 milionů
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva