Faceliftovaná Škoda Rapid ma konečně své ceny, s tříválcem výrazně zlevnila

 | 28 příspěvků | 12.4.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Lokaj

Ten tříválec nikdy nepocho.. | 12.4.2017 09:36reagovat
avatar

Ten tříválec nikdy nepochopím. Rapl 1.2 TSI je tak dobrý auto, máme ho doma. Zkusil jsem 1.0 v Octavii a never ever, to je fakt nesmysl, krok zpátky. Mohli nabídnout obojí, ať si lidi vyberou :-(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Ten tříválec nikdy nepocho.. | 12.4.2017 09:38reagovat
avatar

eu nezna slitovani, eu si nevybira...

Nepřihlášený Lukáš Majzlík

Škodovka je teď co facelif.. | 12.4.2017 09:41reagovat
avatar

Škodovka je teď co facelift, to přešlap. Nejdřív ta příšerně vypadající oktávka a teď tohle? Rapid '17 vypadá dobře, ale není motor, co bych si koupil. Tříválec je nemožný, diesel nemožný, takže zbývá 1.4 s automatem, který je taky nemožný. Jak zabít dobrý auto jedním FL, ach jo.

Nepřihlášený I.D.

Mám služební Octu 1.6 TDI,.. | 12.4.2017 09:55reagovat
avatar

Mám služební Octu 1.6 TDI, takže ne zrovna dělo, spíš naopak. Ale když jsem zkusil 1.0 TSI, přilo mi to zdechlý. Asi to nakonec jelo o trochu líp, ale už rozjezdy s tím... Myslím, že vyměnit tím 1.2 TDI ve všem je velký omyl. Octa to asi moc neodskáče, ale Rapid věřím, že jo. Fabie se uvidí, ta je o dost lehčí.

Nepřihlášený Fanda

Píšete zde hlouposti,1.0 T.. | 12.4.2017 10:08reagovat
avatar

Píšete zde hlouposti,1.0 Tsi nejede o nic hůř nežli 1.2 Tsi,navíc je motor i lépe odhlučněný,škoda,že přibyl dvouhmotný setrvačník.Navíc je motor nepatrně úspornější.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Cj

životnost těch motorů je k.. | 12.4.2017 13:17reagovat
avatar

životnost těch motorů je kolik ? 150 tis?

zbytečnost

Nepřihlášený Gravy

Reakce na: Píšete zde hlouposti,1.0 T.. | 12.4.2017 13:28reagovat
avatar

Nevěřim, sice nemůžu porovnat, ale dle výkonostních křivek ma 1,2 TSI větší potenciál a rezervy pro úpravy. 1,0 je pouze vyhoněná, aby se papírový výkon tvářil lépe a o jednotky lepší než 1,2 TSI. Nikdy bych si dobrovolně nezvolil 1,0 tříválec, pokud by byla na výběr 1,2 TSI za stejné peníze. Ironií je, že tříválec byl za příplatek :-D Přitom stačilo chipnout 1,2 TSI a mít v autě !motor!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DS

Hezčí než octavia, ale tec.. | 12.4.2017 13:29reagovat
avatar

Hezčí než octavia, ale technicky je to odpad. Nejsem otrok škodovky, který od ní musí koupit cokoliv.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený nobody

Tříválce - nebrat. | 12.4.2017 13:49reagovat
avatar

Tříválce - nebrat.

Nepřihlášený Radek

1.0 ma lepsi kroutak,lepsi.. | 12.4.2017 15:43reagovat
avatar

1.0 ma lepsi kroutak,lepsi vykon proste jede lepe.A ano vydrzi to 150-200tis jako kdysi 1.4-1.6 atmosfery,ktere byly ve vsem podstatne horsi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ox

Reakce na: Hezčí než octavia, ale tec.. | 12.4.2017 16:10reagovat
avatar

to je dobře, v podstatě nadčlověk

Nepřihlášený mariov8

Škoda těch 5ti stupňových.. | 12.4.2017 16:51reagovat
avatar

Škoda těch 5ti stupňových převodovek u dieselů, hlavně 1,4TDI (3 válce, ale zase v hliníku) ale i 1,6TDI by ji uživili.

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: 1.0 ma lepsi kroutak,lepsi.. | 12.4.2017 18:58reagovat
avatar

Suhlas!

Nepřihlášený Loudil

Reakce na: Ten tříválec nikdy nepocho.. | 12.4.2017 19:07reagovat
avatar

Tak to jsi asi ještě nejel v dobrém autě.Seš stupid.Rapid je ostuda jménu coupé Rapid a není to nic jiného než nafouklá Fabia na příšerném podvozku a v příšerném interiéru.A nechápu proč vůbec tento model existuje.I 1,2 je příšernej motor

Nepřihlášený

Nejhnusnější plechová krab.. | 12.4.2017 19:12reagovat
avatar

Nejhnusnější plechová krabice na trhu.Bez výbavy, předražená, bez motorů....

Ale finančně negramotný čech to koupí

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: Nejhnusnější plechová krab.. | 12.4.2017 19:39reagovat
avatar

jen bych chtěl upozornit,že většina Rapidů se vyváží.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pacho

pouč nás, kde sa tie rapid.. | 12.4.2017 20:17reagovat
avatar

pouč nás, kde sa tie rapidy vyvážajú, či rovno na šrotovisko?

Nepřihlášený ZS

Osobne sa mi Rapid celkom.. | 12.4.2017 20:19reagovat
avatar

Osobne sa mi Rapid celkom paci, hlavne interier. Nemozem si pomoct, ale tak ako sa niekomu hnusia interiery VW group, na mna to plati pri japoncoch alebo francuzoch. Ale to je kazdeho subjektivny nazor. Tie motory su vsak na zaplakanie.

Nepřihlášený

Reakce na: jen bych chtěl upozornit,že.. | 12.4.2017 23:55reagovat
avatar

Kam?? Na Slovensko, Ukrainu a do Polska?:-))To možná.

Nepřihlášený

Reakce na: Ten tříválec nikdy nepocho.. | 13.4.2017 11:13reagovat
avatar

Tak ho nekupujte, kupte ojetou feldu 1,6 to je Vaše cenová hladina

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Ten tříválec nikdy nepocho.. | 18.4.2017 10:16reagovat
avatar

Příště než nějaké "jel" jsem, a mám ho "doma", raději napiš v čem je krok zpět......

Za mě je to toiž krok jinam, a v dynamických a projevových vlastnostech kromě studených startů je litr lepší. A to né jen na papíře. Otázkou co ukáže čas a zda se neprojeví nějaká typická "škodovácká" konstrukterská vada co ho zdehonestuje jak původní TSI.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Nevěřim, sice nemůžu porov.. | 18.4.2017 10:27reagovat
avatar

Tvůj komentář je vyhoněný :-D

Tvá myšlenková felase je úctyhodná. Rád si vyslechnu příběh o tom, jak přidušená 1.0TSI kvůli EU emisním restrikcím a homologaci nejde čipovat zatímco 1.2TSI ano.... :-D QUAD FACEPALM.

A zatřetí, vysvětli mi kterej mozkjovej chudák by čipoval nejslabší motorizaci v nabídce :-D...... já zapomněl, tunér jménem TY :-D endjoy.....

PS: Nikdy bych nevěřil že se takhle zastanu tříhrnku, skoro až je mi stydno, ale soudě dle komentářů jako tady chrlíš ty, se to ani jinak nedá :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gunter

Reakce na: Tvůj komentář je vyhoněný.. | 18.4.2017 14:43reagovat
avatar

Felase? :-) nechám se poučit co to je?

Nepřihlášený Škodovku nikdy

Reakce na: Tvůj komentář je vyhoněný.. | 18.4.2017 14:52reagovat
avatar

Už ve škole nám učitel říkal, že tříválec je to nejhorší co může auto pohánět a co kdy existovalo a existuje. Vše totálně špatně a na hovno o to víc když je to uhoněné turbem. ŽIVOTNOST,HLUČNOST, VYBRACE,SPOTŘEBA, NEVYVÁ ŽENOST, ZVUK VŠE ŠPATNĚ. A jenom kretén tohle může podporovat a kupovat a podporovat tím všechny ty prasárny co ty svině v Bruselu vymýšlejí. Zatím co ve Spojených Státech, v Kanadě v Japonsku všude na celém světě je motor pod 2, 0 L nemyslitelný a nikdo by jej nekoupil a výrobci by se styděli vůbec ukázat něco takového tak tady v tom musíme jezdit v takových sračkách předražených bez motorů. STRČTE SI TO DO PRDELE!!!! Já chci jezdil v pořadných autech a tyhle sračky si strčte do prdele!!!!

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Začínám mít pocit, že benz.. | 18.4.2017 18:29reagovat
avatar

Začínám mít pocit, že benzínový 1.6 z Golfa atd si za chvíli lidi začnou archivovat, když budou rušit nějakou bouračku nebo shnilotinu... za chvíli to bude dost ceněnej motor.

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: Tak ho nekupujte, kupte oj.. | 18.4.2017 18:34reagovat
avatar

Snažíš se být sarkastický ale nějak ti to nejde, skutečně začínám litovat že jsem ji prodal. Ten motor vydržel všechno, když jsem to prodával tak to auto už bylo vrak, ale motor byl excelentní (a to měl už asi půlmilión).

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif