Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Faceliftovaný Citroën C4 Picasso má české ceny. Začínají nízko, ale s podmínkou
2.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
C4 Picasso startuje na 479 900 Kč, Grand C4 Picasso pak o 35 tisíc Kč výše. Ovšem pouze za předpokladu, že dealerům přivezete svůj starý vůz.
Faceliftovaný Renault Clio není jediným modernizovaným vozem z Francie, jenž se aktuálně dostává na český trh. Stejně tak míří k dealerům Citroënu vylepšené C4 Picasso a Grand C4 Picasso. V případě obou modelů byly přepracovány zejména čelní partie, mimo ně ovšem dorazily také nové světlomety či 17palcová litá kola s diamantovým řezem. Rozrostla se rovněž paleta barev, pětimístné provedení pak navíc profituje z dvouodstínové střechy a sedmimístné ze stříbrných střešních oblouků.
Mezi další novinky patří navigační systém Connect Nav či bezdotykové otevírání zavazadelníku skrze „kopanec“ pod nárazník. Rozšířena byla i bezpečnostní výbava, která aktuálně zahrnuje adaptivní tempomat, aktivní monitoring jízdních pruhů, detekci únavy řidiče nebo detekci aut ve slepém úhlu. Kromě toho nechybí ani rozpoznávání dopravního značení a doporučení týkající se rychlosti.
Zmínit můžeme ještě příchod 1,2litrového benzinového motoru PureTech o výkonu 130 koní, který bude spárován s šestistupňovým automatem. Pohled do českých ceníků ovšem ukazuje, že zrovna tato pohonná jednotka v nabídce chybí. Místo toho můžete vybírat mezi 1,6litrovým benzinovým agregátem THP (165 koní), 1,6litrovým turbodieselem (100 a 120 koní) a dvoulitrovým dieselem (150 koní).
Ceny u Citroënu C4 Picasso startují na 479 900 Kč, nicméně je třeba zmínit, že tato částka je akční. Tuzemské zastoupení totiž na francouzské MPV poskytuje slevu ve výši 28 000 Kč a dále bonus 20 000 Kč za starý vůz. Je samozřejmě otázkou, kolik budete muset zaplatit ve chvíli, kdy žádný takový nepřivezete, nicméně Citroën je znám svou slevovou politikou, a tak nejspíše můžete s 480 tisíci korun počítat, i když dealerovi místo starého auta dáte lístek na autobus.
Za danou sumu dostáváte výbavu 1,6litrový diesel BlueHDi o výkonu 100 koní, manuální převodovku a výbavu Live. Ta mimo jiné zahrnuje dvouzónovou automatickou klimatizaci, sedmipalcový dotykový displej, audio systém s portem na USB či 16palcová ocelová kola. Nechybí pak ani rozsáhlá bezpečnostní výbava, do které spadá i asistent rozjezdu do kopce či kontrola tlaku v pneu.
Zmiňovaná 1,6litrová dieselová jednotka je spojena pouze s pětimístnou variantou, ta sedmimístná startuje až se 120 koňmi. Platit přitom v takové chvíli budete 534 900 Kč, tedy o pětatřicet tisíc korun více než v případě Citroënu C4 Picasso. Mimo to si na dané úrovni můžete pořídit také dvoulitrový diesel i benzinovou jedna-šestku. Za jejích 165 koní přitom platíte 519 900 Kč, resp. 554 900 Kč.
Přesunout se můžeme ke stupni Feel, kde již nechybí kupříkladu zadní parkovací senzory či multimediální a navigační systém Connect Nav. Ceny přitom startují na sumách 529 900 Kč a 564 900 Kč, opětovně za provedení osazené 1,6litrovým dieselem o výkonu 120 koní. Se stejnou jednotkou pak začíná také vrcholná úroveň Shine, a to na 599 900 Kč, resp. o 35 tisíc korun výše.
Za tyto sumy je možné počítat s automatickým parkováním, zatmavenými zadními okny, polokoženým čalouněním či 17palcovými litými koly (ta jsou základem pro všechny úrovně výbavy, pokud sáhnete po dvoulitrovém turbodieselu). Mimo to můžete dále utrácet také za bezpočet prvků příplatkové výbavy, o kterých vás ideálně poinformuje oficiální ceník pro C4 Picasso (PDF, 368 kB) i Grand C4 Picasso (PDF, 397 kB).






































Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso dorazily na český trh, ceny startují na 479 900 Kč, respektive o pětatřicet tisíc korun výše
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 4 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 31 minutami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 2 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 3 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 4 hodinami
Dacia chystá nový kombík, který se postaví i drahým verzím Škody Octavia, stát má vedle nich pakatel
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 09:26 - Brus
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
