Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat 500X 2017: do dalšího roku s partou menších novinek
9.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský crossover dostal do vínku nové barvy karoserie, odlišné ochranné pláty podvozku, jiná litá kola nebo odlišné čalounění kabiny.
Pro italskou automobilku Fiat je „pětistovková“ rodina tou nejdůležitější modelovou řadou, s jakou disponuje. Základem všeho je samozřejmě klasický hatchback, mimo něj ale dorazila i řada dalších derivátů. Jedním z nich je i crossover 500X, který byl světu představen před dvěma roky. Rozhodně tak o něm nemůžeme smýšlet jako o dinosaurovi, nicméně Italové se i přesto rozhodli pro lehčí modernizaci.
Do modelového roku 2017 si tedy pětistovka s vyšší stavbou karoserie přiváží tři nové barvy exteriéru (pastelový odstín Cappuccino Beige a metalízy Blue Jeans a Donatello Bronze), se kterými je možné spárovat nově stylizované ochranné pláty podvozku vpředu a vzadu. Dále pak dorazila odlišná sada 17palcových litých kol, tím ale venkovní změny končí.
Přesunout se tedy můžeme do kabiny, kde středový tunel dostal nový povrch. Máme tu také přepracovaná sedadla, která je možné spřáhnout s antracitovým látkovým čalouněním s černými okraji u stupňů výbavy Pop a Popstar. U druhé zmíněné úrovně je možné počítat také s imitací slonoviny, kromě toho Fiat inovoval i tabákové a černé kožené čalounění.
Stejně jako dříve bude možné sáhnout po doplňcích Mopar, které byly vyvinuty a navrženy speciálně pro model 500X. Patří mezi ně přitom specifické kryty zpětných zrcátek, grafické polepy boků, kapoty a střechy nebo rozsáhlá selekce litých kol. Tím nám ale modernizace definitivně končí, po stránce motorické se již nic nezměnilo.
Zákazníci tedy mohou i nadále vybírat mezi atmosférickou jedna-šestkou E-torq, která počítá se 110 koňmi, manuální převodovkou a pohonem předních kol. Čtyřválec 1,4 Turbo je již k dispozici se 140 nebo 170 koňmi, přičemž u výkonnější varianty již můžete sáhnout po devítistupňové automatické převodovce nebo systému 4x4.
V případě dieselů nabídka zahrnuje 1,3litrový, 1,6litrový a dvoulitrový agregát, přičemž škála výkonů pokrývá pásmo 95 až 140 koní. Také v tomto případě je přitom možné volit mezi manuálem a automatem, stejně jako mezi pohonem předních a všech čtyř kol. Ceny se pak nejspíše oproti současnosti, kdy startují na 351 900 Kč, příliš nezmění.








Fiat 500X vstupuje do nového modelového roku s lehčí modernizací
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nepovedené nové BMW M5 dostalo znovu nakopáno od svého vlastního předchůdce, ránu z milosti mu přidal Mercedes
13.5.2025Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
11.5.2025Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025