Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat Scudo 2013: facelift se omezil na novou čelní masku a palubní desku
18.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italská modernizace patří k těm menším. Z motorů jsou na výběr pouze turbodiesely, nabídka karosářských verzí je ale nadále patřičně košatá.
O užitkových vozech se na Autoforum.cz zmiňujeme relativně zřídka. Důvodem ale není zášť vůči těmto typům aut, ale spíše menší množství premiér než v případě čistě osobních automobilů. Frekvence se nám ale očividně zvyšuje, neboť po nedávném představení Mercedesu Unimog či Fordu Transit Courier zde máme inovovaný Fiat Scudo. Ve srovnání s německými modely se však jedná o facelift z kategorie těch lehčích, neboť po stránce venkovní byla vyměněna pouze maska chladiče.
O poznání více práce odvedli v Itálii na interiéru, kde se objevuje nová šedá palubní deska. Ta dle výbav přináší stříbrně nebo černě lakované doplňky, vsuvky či výdechy klimatizace, přičemž pro vrchní dvě úrovně Family a Executive bylo sjednoceno kvalitnější látkové čalounění. U druhé jmenované výbavy pak u osobního modelu můžete počítat s parkovacími senzory, audio systémem nebo automatickou klimatizací pro přední i zadní část.
Tím novinky pro letošní rok v podstatě končí, přičemž nabídka volitelných verzí zůstává nadále široká. Kromě dvou osobních provedení (liší se platforma o délce tří nebo 3,2 m) lze totiž sáhnout po dvou typech kabiny nákladního modelu, přičemž specifikovat můžete míru prosklení. Další selekce pak zahrnuje dvě platformy (3 metry a 3,2 m), dvě venkovní délky (4,8 a 5,13 metru), dvě venkovní výšky (1,94 a 2,28 metru) a dvě délky ložné plochy (2,25 a 2,58 m).
Dle vybrané specifikace se následně liší objem zavazadlového prostoru (5, 6 a 7 m3) i užitná nosnost (1 000 nebo 1 200 kg), pohonné jednotky jsou však pro všechny osobní i nákladní verze Fiatu Scudo identické. Volit přitom můžete ze základní 1,6litrové pohonné jednotky Multijet, která produkuje stejných 90 koní jako dříve, v případě dvoulitrového turbodieselu však došlo k navýšení výkonů na 130 či 165 koní.
V rámci cen můžeme poinformovat o italské a holandské nabídce, která u inovované verze startuje na sumě 14 200 Eur (370 000 Kč) respektive 14 650 Eur (381 000 Kč) za základní nákladní provedení. V obou případech se přitom jedná o částky, které odpovídají stávajícímu českému ceníku, díky čemuž s příchodem novinky můžeme očekávat minimální změny také na tomto poli. Ostatně k větším ani není důvod...





Zvenčí se Fiat Scudo modelového roku 2013 prakticky nezměnil, uvnitř pak nabízí luxusněji vypadající kabinu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové na MotoForum.cz
- Zbude jedno místo pro Salače? 15:04
- Update Noah Dettwiler 14:44
- Ducati Monster 2026: s dvouválcovým motorem V2 08:00
- Aktuálně ze Sepangu včera 11:54
- V Moto2 trumfoval Jake Dixon / Filip Salač out včera 11:06
Nejnovější články
Italové narvali motor V6 s manuálem do dalšího lehkého kupé, s až 750 koňmi je to retro raketa k pohledání
před 5 hodinami
Prezident GM lituje brzkého konce spalovací vlajkové lodi firmy, nemá pro ni rozumnou náhradu
před 6 hodinami
Tesla 8 let po odhalení nového Roadsteru říká, že letos už určitě, rozhodně, stoprocentně dorazí, akorát koupit ho nepůjde
před 8 hodinami
Muž si koupil v roce 1975 nové Porsche 911 Turbo. Jezdí s ním dodnes, kdy může, po 50 letech má najeto už 1,33 milionu km
před 9 hodinami
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Toyota GT 86 / Subaru BRZ 10.27. 19:29 - Snowman000
- Dříve M135i, nyní ///M2 10.27. 12:11 - Vrooom
- Fiat a vše kolem nich 10.27. 10:36 - pavproch
- Onboard videa 10.26. 19:15 - brnenska.odchytova
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 10.26. 17:40 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 10.26. 13:40 - pavproch
- Servisní manuál a další literatura na Corvette C5 10.25. 20:46 - Jenyk
- IT poradna 10.25. 17:25 - pavproch
