Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Civic Tourer 2014: kombi má české ceny, silnější diesel s nimi končí
5.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonské kombi oproti hatchbacku podražilo o 28 000 Kč, s jeho příchodem v nabídce končí 2,2litrový turbodiesel, v nabídce je jen se dvěma motory.
První náznak českých cen japonského kombíku jsme vám přinesli před týdnem, kdy ve známost vešly sumy, za které si lze Hondu Civic Tourer pořídit v Německu. Ty začínaly částkou 589 000 Kč, přičemž tuzemskému ceníku jsme start předvídali o sto tisíc korun níže. České zastoupení značky se přitom od našeho odhadu výrazně neodchýlilo, neboť novinku roku 2014 lze nejlevněji koupit za 487 900 Kč. A to v kombinaci s výbavou Comfort, šestistupňovou manuální převodovkou a motorem 1,8 i-VTEC o výkonu 142 koní.
Zajímavé je, že v tomto případě se jedná až o druhý stupeň výbavy, neboť základem je úroveň „S“. Na té je ovšem aktuálně k dispozici pouze verze vybavená turbodieselem 1,6 i-DTEC produkujícím koní 120. Tento model, opět v kombinaci s manuální převodovkou, ovšem stojí 502 900 Kč, přičemž ve výbavě nabízí palubní počítač, přední i zadní okna v elektrice, LEDky pro denní svícení či 16palcová kola. A samozřejmě také unikátní zadní sedadla Magic Seats, u kterých lze zvednout sedáky.
Vraťme se ale zpátky k výbavě Comfort, která kromě výše zmíněných prvků přihazuje automatickou klimatizaci, audio systém s přehrávačem CD a MP3 a čtyřmi reproduktory, tempomat, zadní stěrač nebo dvojité víko zavazadelníku (o objemu od 624 do 1 668 litrů). Ta totiž není spojena jen s jedním motorem, ale rovněž s dieselem, který lze pořídit za 522 900 Kč. Vyjma toho lze pak benzinový motor doplnit pětistupňovým automatem, přičemž cena v takovém případě činí 517 900 Kč.
Pokračovat dále můžeme úrovní Sport, která se pyšní 17palcovými litými koly, zadní parkovací kamerou, dešťovým senzorem, automatickými světly nebo kůží obšitým volantem a dvěma dalšími reproduktory. Ceny přitom startují na 517 900 korunách, za něž je k dispozici benzinová jedna-osma spřažená s manuálem. Automat pak opětovně přihazuje 30 000 Kč, zatímco diesel lze bez jedné stokoruny pořídit za 553 tisíc korun.
Vrcholem jsou pak úrovně Lifestyle a Executive, u kterých již najdete zadní adaptivní tlumiče. V prvním případě se přitom dočkáte prvků, jako je vyhřívání předních sedadel, přední a zadní parkovací senzory, prémiový audio systém s 8 reproduktory, střešní ližiny ve stříbrné barvě či síť v zavazadlovém prostoru. Po stránce cenové pak Tourer Lifestyle startuje na sumě 561 400 Kč za benzinový motor, turbodiesel je k dispozici za 596 400 Kč.
Příplatek 30 tisíc za automatickou převodovku přitom platí jak u této výbavy, tak u vrcholného stupně Executive, který lze koupit za 619 900 Kč, respektive 656 900 Kč. Standard pak na této úrovni zahrnuje kožené čalounění, bezklíčový vstup a starování, bi-xenonové světlomety, elektricky stavitelnou boční podporu sedadla řidiče či modré ambientní podsvícení. Mimo to je ovšem k dispozici i rozsáhlá příplatková výbava.
Veškeré další podrobnosti si samozřejmě můžete vyhledat v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 95 kB). Zároveň vám doporučujeme i průzkum nového ceníku Hondy Civic hatchback (PDF, 96 kB), který je oproti kombíku levnější o 28 tisíc Kč. V rámci nového modelového roku totiž podražil o 10 000 Kč. V obou případech je navíc patrná absence 2,2litrového turbodieselu, který v nabídce skončil.























































Honda Civic Tourer startuje na českém trhu na částce 488 000 Kč. K mání je přitom pouze se dvěma motory
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Další novinka Mercedesu ukazuje, že to nejhorší z posledního nového modelu bude značka cpát všude
včeraEvropská verze levného amerického Ferrari si vyšlápla na jedno z vrcholných Porsche, výsledek je hořkosladký
13.10.2025Jízdu jinak krásného nového Renaultu 5 Turbo lidé zesměšňují. Ukazuje, co je hodně špatně na ostrých elektrických autech
12.10.2025
Nejnovější články
Němci obnoví dotace na elektrická auta. Tentokrát tak, že si je vychytralí budou moci „koupit” úplně zadarmo
včeraNejnovější VW nevypadá jako nic, co už od Němců známe, přesto je má vrátit na prodejní trůn
včeraDalší novinka Mercedesu ukazuje, že to nejhorší z posledního nového modelu bude značka cpát všude
včeraNové řešení nabíjení elektromobilů v Austrálii vypadá jako žert, je to ale smutná skutečnost
včeraToyota nečekaně ukázala novou Corollu. Je tak jiná, že budete mít problém si ji spojit s jejím jménem
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva