Hypersport Aston Martin AM-RB 001 odhalen. Vypadá jak z kosmu, překoná i F1

 | 12 příspěvků | 5.7.2016 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený David

Hrozně moc připomíná auto.. | 5.7.2016 22:12reagovat
avatar

Hrozně moc připomíná auto union.

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

No...tak tohle nakonec dos.. | 5.7.2016 23:53reagovat
avatar

No...tak tohle nakonec dost pravděpodobně vypálí rybník i Svaté trojici :-) Protože něco takového tu ještě nebylo, ne se silniční homologací.

Hrozně to Astonu přeju, ať udělají úžasné auto, které vstoupí do historie jako milník. Jsem zvědav, jestli co do komplexnosti a ultimativnosti překoná LaFerrari a 918.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David

Reakce na: No...tak tohle nakonec dos.. | 6.7.2016 09:42reagovat
avatar

Rychlostně to svatou trojici překoná nepochybně. Ale to je tak celé. Hyperauto je především o univerzálnosti a praktičnosti. A s Mclarenem p1, 918 i s Laferrari se dá jezdit i běžně naprosto normálně, nejenom po okruhu. Svatá trojice je dle mě jedním z největších mylníků automobilismu a budoucí supersporty se budou snažit napodobovat svatou trojici ne tohle. Tohle je experiment, který možná vstoupí nějak do historie, ale následován nebude. Ta koncepce je příliš nepraktická pro normální ježdění. Na rozdíl od svaté trojice.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Reakce na: Rychlostně to svatou troji.. | 6.7.2016 11:18reagovat
avatar

Když představili koncepci Ferrari F50 a McLarenu F1, nikdo se nezaobýval nějakou praktičností, to je u hypersportu úplná blbost. Ten musí u člověka vypumpovat adrenalin a propojení se strojem na maximum, musí to být o výjimečnosti a ultimativnosti při jízdě na okresce a na okruhu, na praktičnost jsou jiná auta a majitelé aut Svaté trojice už dávno na tohle mají Jaguary, Maserati, Land Rovery, Mercedesy, Audiny, apod. S praktičností u supersportu přichází automaticky kompromisy a takové auto se brzy přejí, člověk si říká, že tam je prostor pro zlepšení/hardcorovější přístup - hypersporty musí být o totálním překonávání hranic a limitů - jak vozu, tak řidiče, musí být vrcholem jízdního zážitku a schopností.

Nechci tu predikovat, jestli tohle Svatou trojici porazí. Ale ať je to jak chce, tohle tu ještě nebylo. Milník se vším všudy, pokud tohle bude smět na silnici a jestli se i silniční verze přiblíží LMP1 a F1, tak to bude čistá revoluce. K tomu navíc atmosférický V12 a výkon kolem 900-1000 koní (!!!) - neuvěřitelné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xyz

Prijde mi to jako caparo T.. | 6.7.2016 11:46reagovat
avatar

Prijde mi to jako caparo T1 s predni kapotou ...

Nepřihlášený Syčák

Koncepce jistě skvělá, kon.. | 6.7.2016 11:52reagovat
avatar

Koncepce jistě skvělá, konec konců největší současný génius Newey těžko postaví něco jiného než geniální auto, ale design je zoufalý, tohle vedle představené LaF Aperta zašlape po stránce designu dvacet metrů pod zem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petrolhead_CZ

Reakce na: Koncepce jistě skvělá, kon.. | 6.7.2016 12:49reagovat
avatar

Souhlas. Na LaFerrari Aperta nic nemá. Ale AM-RB 001 není vůbec o designu, o nějaké líbivosti, ale o totální čiré funkčnosti.

Nepřihlášený

Reakce na: Rychlostně to svatou troji.. | 6.7.2016 13:03reagovat
avatar

hypersport je o univerzialnosti a prakticnosti.......hmmm tak nic lepsiho jsem dlouho neslysel ;))))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Giri

Reakce na: hypersport je o univerzial.. | 6.7.2016 13:22reagovat
avatar

To je idiot, že? On tady tuhle demenci David předvádí už dost dlouho. Typický diskuzní troll.

Nepřihlášený hrtyu

Pro mě nejhezčí auto co js.. | 6.7.2016 14:22reagovat
avatar

Pro mě nejhezčí auto co jsem zatím viděl. A ta podlaha/podvozek... prostě geniální.

Holt Newey se pod to nejen podepsal, ale i něco navrhnul.

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: Když představili koncepci.. | 7.7.2016 01:28reagovat
avatar

V rovině ve které jsem pochopil Davidův příspěvek já s ním souhlasím. Všechna jmenovaná auta - Mc F1, P1, F50, LaF, 918 nejsou nekompromisní auta, stále je tam velký důraz na luxus, u té současné trojky ještě víc. Jinak by něměly klimatizaci, audio, navigace, odhlučnění, místo dvouspojek by byla hučící sekvence. Někde si najdi video Masonova F1 GTR ať si porovnáš projev nekompromisního silničního auta proti luxusním supersportům. Dále hybridní systémy, u kterých se výrobci dušují že jsou tam čistě kvůli jízdním zážitkům a výkonům, ty by u nekompromisního auta taky nebyly, protože se současnou technologií znamenají stovky kilo zátěže. Budoucí zákazníci však jistě líp přijmou hybridy, když vlajkové lodě přece taky mají elektromotory.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený koupelna

Reakce na: V rovině ve které jsem poc.. | 7.7.2016 13:32reagovat
avatar

Další, který má vyhulený mozek :-D

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše