Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody
28.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizovaný korejský hatchback srší sebevědomím. K mání je pouze ve třech variantách, bez klimatizace a rádia startuje na 219 990 Kč.
Faceliftované Hyundai i10 se světu představilo již na konci srpna. V mezičase proběhla na autosalonu v Paříži i výstavní premiéra, nyní ale již korejský prcek míří do prodeje. Aktuálně jej můžete pořídit pouze ve třech variantách, neboť zákazníkům je k dispozici pouze jediný motor spojený se dvěma převodovkami a dvěma úrovněmi výbavy. Je otázkou, zda se touto nabídkou nechají zákazníci oslovit nebo jestli raději vyrazí ke konkurenční Škodě.
Citigo je sice k dispozici taktéž pouze s litrovým motorem, nicméně jeho výkon může narůst na 75 koní. Navíc můžete vybírat mezi třídveřovou a pětidveřovou karoserií a aktuálně hned pěti úrovněmi výbavy. Snadno tak můžete i bez příplatkové výbavy překročit sumu tří set tisíc korun, základ je však k dispozici již za 197 900 Kč. Hyundai i10 pak míří mezi tyto mantinely.
Základní provedení 1,0i Family disponující výkonem 66 koní a osazené pětistupňovým manuálem stojí 219 990 Kč. V těch jsou zahrnuty pětidveřová karoserie, 14palcová ocelová kola, nárazníky v barvě vozu, úchyty Isofix a látkové čalounění. Pokud zatoužíte po klimatizaci nebo audio systému, musíte vyrazit o úroveň výše k výbavě Family+.
Také zde bude auto pohánět litrový motor, vybírat ale lze mezi manuální převodovkou (239 990 Kč) a čtyřstupňovým automatem (259 990 Kč). Vůči základu přibyly do výbavy klimatizace, elektrické ovládání předních oken a výškově stavitelné sedadlo řidiče. Za rádio, které je součástí paketu Club, je ovšem třeba připlácet 10 000 Kč.
Za dalších 29 990 Kč můžete sáhnout po alternativním pohonu na LPG, ten lze však spojit pouze s manuální převodovkou. Mimo to v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 371 kB) figuruje ještě metalický lak (11 900 Kč), který je k dispozici pro všechna tři nabízená provedení. V ceně každého modelu je pětiletá záruka bez omezení ujetých kilometrů.
Také u konkurenční Škody Citigo je třeba přikročit k příplatkům, pokud chcete kupříkladu vůz s klimatizací. Tu lze navíc spojit až s druhým stupněm výbavy Ambition. Český vůz vás ale stále vyjde levněji, což ostatně platí i při volbě silnějšího motoru. Jistým negativem ale pro někoho může být poněkud nudný vzhled. Jak jsme tedy řekli, volba je na zákaznících.








Hyundai i10 startuje na českém trhu na 220 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 3 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejčtenější články
Za nejslavnějšími kreacemi Top Gearu stojí nenápadný manželský pár, který auta stlouká pomalu doma za stodolou
5.10.2025
Peugeot 308 po faceliftu nabízí v levných provedeních to, po čem majitelé těch drahých marně touží
5.10.2025
Sympatické kompaktní Hyundai si jako ojetina velmi dobře drží cenu, navzdory jeho velikosti ho totiž hned tak něco nerozhází
6.10.2025
K mání je exportní Škoda Rapid 136 ve stavu nového auta, jedna z posledních vyrobených. I z jejího motoru by šlo svačit
6.10.2025
Firma začala v roce 2025 nabízet brutální motor 9,4 V8, prodává ho dokonce i ve verzi s turbem
6.10.2025
Živá témata na fóru
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 09:26 - Brus
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
