Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Citigo 2017: žádný facelift, jen pár drobných novinek
28.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejmenší model Škody nedostane litrový turbomotor. Místo toho si musí vystačit s deštníkem či LEDkami pro denní svícení.
Novinky od Škody se nám v poslední době objevují potají. Nejdříve vyšlo najevo, že francouzké zastoupení pro poslední ročník závodu Tour de France stvořilo Fabii Combi ve výbavě Laurin a Klement. Stejně tak potichu proběhla modernizace nejmenšího modelu Citigo. Na druhou stranu se ovšem nejedná o takový facelift, jakého se dočkal spřízněný Volkswagen up! a jaký jsme očekávali i u nejmenší škodovky. Místo toho jde spíše o drobné změny ve výbavě související s modelovým rokem 2017.
Na rozdíl od německého bratrance se CitiGo bude muset obejít bez přeplňovaného litrového tříválce o výkonu 90 koní, se kterým up! dosahuje jízdní dynamiky původního Volkswagenu Golf GTI. V případě Škody i nadále zůstává výkon na 44 kW/60 koních, 55 kW/75 koních či 50 kW/68 koních. Ceny pak startují na sumě 197 900 Kč za třídvířko s nejslabší verzí motoru 1,0 MPI ve výbavě Active.
Novinkou pro všechny varianty od stupně Ambition nahoru je zařazení diod pro denní svícení do standardní výbavy. Úroveň Style bude mít ještě zatmavené koncové lampy. A kromě základní výbavy Active pak můžete v každém případě počítat rovněž s již pomalu tradičním deštníkem, ten ovšem nenajdete ve dveřích jako u Superbu, ale ve schránce pod sedadlem spolujezdce.
Další změny jsou spojeny s audio systémy, kde vrchol představuje rádio Swing s šesti reproduktory a Sound systemem. Nová je pak i automatická klimatizace Climatronic, která je ovšem standardně spojena pouze s vrcholnou úrovní Czech Team. Ve všech ostatních případech je třeba doplatit 6 000 Kč.
Obdobná strategie je spojena také s bezpečnostní sadou City Safe Drive a Rain and Light Assist, jenž zahrnuje dešťový a světelný senzor či brzdný asistent. Za tento prvek se ovšem již připlácí 7 400 Kč. Tím nám ale novinky definitivně končí, informace o dalších prvcích výbavy naleznete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 557 kB).
Škoda Citigo se nakonec stejného faceliftu jako Volkswagen up! nedočkala, místo toho přišly jen drobné změny ve výbavě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva