Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 Sport: specialita pro Němce se sportovně jen tváří
1.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Agresivnější nárazníky, grafické polepy a černo-červený interiér doprovází standardní jedna-dvojka. S tou ale dosprintuje ke stovce až za 12,3 sekundy.
Lokální limitované edice dnes nejsou ničím neobvyklým, spíše je jejich existence stále častější, jak nám dokládá posledních pár měsíců. Během nichž jsme mohli zmínit třeba takovou Škodu Citigo Expedition, která si bude klestit cestu jen skrze holandské tulipány, zatímco takový Jaguar XKR Final Fifty Edition je pro změnu možné koupit pouze na severoamerickém trhu. Tak daleko vás ovšem dnes hnát nebudeme, místo toho se podíváme k našim německým sousedům.
Tamní zastoupení automobilky Hyundai totiž zahájilo prodej omezené série modelu i10 Sport. Ten je k dispozici ve 300 kusech, přičemž od standardu jej odlišuje agresivnější čelní nárazník, mohutnější boční prahy, zadní křídlo a difuzor či grafické polepy. Mimo to lze očekávat ještě 17palcová litá kola, kterým s dynamickou vizáží vozu napomůže snížení světlé výšky o 20 milimetrů.
Uvnitř se pak korejský hatchback pyšní černo-červeným polokoženým čalouněním, které kromě sedadel zdobí i palubní desku, středovou konzoli a dveřní panely. Výrazného rozšíření pak doznala standardní výbava, do které spadá audio systém s CD přehrávačem a portem na USB, klimatizace či vyhřívaný volant. Za příplatek pak dostanete i navigaci Pioneer.
Vyjma sníženého podvozku však již žádné další mechanické změny u verze Sport nenajdete, pod kapotou tedy svou práci nadále odvádí 1,2litrový benzinový motor naladěný na 87 koní. S ním se vůz z klidu na stovku rozjede za ne zrovna sportovních 12,3 sekundy, i když v tomto směru by lehčí zlepšení mohla přinést vylepšená aerodynamika.
Nic konkrétního však již německé zastoupení korejské automobilky nezmiňuje, na závěr tedy jen můžeme uvést cenu, která byla stanovena na 14 900 Eur (cca 410 000 Kč). Pokud by vás to všechno zaujalo, víte, kam vyrazit...



Hyundai i10 Sport vypadá na první pohled jako hot hatch, pod kapotou však ukrývá jen standardní stádo 87 koní
Zdroj: Hyundai Deutschland
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Spalovací „dinosaurus” si vzal zpátky všechny klíčové světové rychlostní rekordy, stačila vlastně drobnost
před 6 hodinamiPři hodinové honičce jako z GTA dva muži zmizeli policii s pomocí čtyřech aut včetně těžkého tahače s cisternou
včeraMuž skončil v poutech za to, že si „ukradl” své vlastní auto poté, co mu bylo ukradeno
10.8.2025
Nejnovější články
Mercedes musí spolknout další fiasko, jeho nový vrcholný supersport je o sekundu na kolo pomalejší než předchůdce
před hodinouMajitelé Tesel doplácí na změnu vnímání automobilky, tohle sotva jeté auto ztratilo přes polovinu ceny za rok a půl
před 3 hodinamiHit Kie a symbol její proměny z výrobce béčkových aut končí, nepřímý nástupce dostane nevhodný pohon, jinou karoserii nebo obojí
před 4 hodinamiSpalovací „dinosaurus” si vzal zpátky všechny klíčové světové rychlostní rekordy, stačila vlastně drobnost
před 6 hodinamiČíňanům už se to trochu vymklo z ruky, postavili auto s výkonem přes 3 000 koní
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva