Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i20 2015: nová generace nafocena bez maskování, asi jen pro Indii
31.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Stylizace korejské novinky vypadá přeplácaně, pod kapotou však zůstane u konzervativní noty. Modernizaci motorů tedy neočekávejte.
Nová generace korejského hatchbacku Hyundai i20 by měla být jednou z hvězd pařížského autosalonu. To se ovšem bavíme o verzi, která bude prodávána na evropských trzích a jež díky neopatrnosti testovacího jezdce nechtěně odhalila svou záď již v březnu letošního roku. Nyní zde pro změnu máme pohled i na příď, ten však již - pokud Korejci nepřestylizovali záď vozu - není určen evropskému publiku.
Záběry tedy podle všeho odhalují verzu, která se bude prodávat na indickém trhu a posléze i v dalších asijských zemích. V tomto směru přitom můžeme být rádi, neboť přední partie tohoto provedení příliš potěchy pro vaše oko nenabídnou. Samotné světlomety nevypadají nikterak zle, v kombinaci s úzkou štěrbinou, jež odděluje kapotu motoru od nárazníku s rozšklebeným otvorem, však máme pocit, že koukáme na dort pejska a kočičky. Pokud navíc do rovnice zakomponujeme ještě relativně malá 15palcová kola, rozpaky jsou na světě.
Záď již působí příjemnějším dojmem a třeba tvarem světlometů částečně připomíná evropskou verzi. Ta je sice „vyrýsovanější” a kupříkladu pod světly nabízí zajímavé prolisy, ovšem ani indické provedení není zcela od věci. Doufáme přitom, že daná podobnost zadních partií obou modelů nebude zkopírována také vpředu, v Evropě by totiž Hyundai s daným „čumákem“ udělalo krok zpátky.
Po stránce technické lze pak očekávat zachování stávající nabídky. Základem se tedy stane benzinová Jedna-dvojka o výkonu 80 koní, kterou doplní pětistupňový manuál. Ten šestistupňový je vyhrazen 1,4litrovému turbodieselu naladěnému na 90 koní, vrchol pak představuje benzinová Jedna-čtyřka produkující rovnou stovku koní. Ta je ovšem spřažena s archaickým čtyřstupňovým automatem.



Nová generace Hyundai i20 určená indickému publiku vypadá spíše přeplácaně než elegantně
Zdroj: Team-BHP
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nová verze nejlevnějšího MG srazila jeho cenu v zahraničí o desítky tisíc níž. Pokud dorazí k nám, bude to jedno z nejlevnějších aut na trhu
před hodinouVyvíjíme spalovací superauto „lepší než Ferrari”, říká čínská automobilka. A ví, o čem mluví, její šéf s jedním Ferrari sám jezdi
před 3 hodinamiBlackout ve Španělsku a Portugalsku popsaný z první ruky ukazuje, do jak zoufalé situace nás uvrhlo nedomyšlené zelené šílení
před 4 hodinamiBMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
včeraLahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva