Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai Tucson 2015 má české ceny, aktuálně startují na 680 tisících Kč
2.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové korejské SUV si můžete pořídit zatím jen ve vyšších úrovních výbavy. Ta nejnižší, za kterou dáte 529 990 Kč, bude k mání až od března 2016.
Nemalá cena za nedočkavost začíná být standardní taktikou většiny automobilek. Na jednu stranu je to logické. Chcete být mezi prvními, kdo vlastní ten či onen nový model? Pak budete muset sáhnout do kapsy mnohem hlouběji než zákazníci, na které přijde řada až pár měsíců po vás. Z toho důvodu ostatně třeba takový Renault Kadjar ve verzi Premiere Edition vychází na nemalých 729 900 Kč. A ze stejného důvodu za nové Hyundai Tucson momentálně dáte minimálně 679 990 Kč.
Při pohledu do ceníku samozřejmě zjistíte, že ve výbavě Tucson je možné korejské SUV pořídit mnohem levněji. S motorem 1,6 GDi o výkonu 132 koní vychází na 529 990 Kč, za 1,7litrový dieselový agregát naladěný na 115 koní pak dáte o padesát tisíc více. Nicméně předpokládané datum dodání těchto verzí, jež do hry zapojují pouze přední nápravu, počítá až s březnem příštího roku. Do té doby je možné vybírat jen mezi čtyřkolkami, silnějšími motory a vyššími výbavami.
Aktuálně je tedy základem výbava Style, která v kombinaci s motorem 1,6 T-GDi produkujícím 176 koní vychází na oněch 680 tisíc korun. Kromě šestistupňového manuálu přitom tuto pohonnou jednotku můžete spřáhnout rovněž s novým sedmistupňovým dvouspojkovým automatem, platit však budete o 20 tisíc korun více. Ve výbavě lze přitom čekat třeba 17palcová litá kola, automatickou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, zadní kameru či dokonce navigaci.
Kromě benzinového motoru je možné na této úrovni sáhnout i po dvoulitrovém turbodieselu, který byl naladěn na 136 nebo 186 koní. Obě varianty lze spřáhnout se šestistupňovým manuálem nebo automatem, který cenu navyšuje o 50 tisíc korun. Slabší model přitom vychází 749 990 Kč, silnější pak na 769 990 Kč. Zajímavé přitom je, že ani tyto, ani přeplňovaný benzinový motor nelze spřáhnout se systémem start/stop (nazývaným u korejské značky ISG).
Přesunout se můžeme k vrcholné úrovni Premium, která je k mání od 729 990 Kč. Opět přitom dostáváte motor 1,6 T-GDi spřažený s manuálem, za dvouspojkovou skříň je však již třeba připlácet 50 tisíc korun. Tedy o poznání více než v případě nižšího stupně Style. Tuto nesrovnalost pak umocňuje (či kompenzuje?) fakt, že za automat u silnějšího dieselu musíte zaplatit 20 tisíc korun. Tedy pro změnu méně než v případě výbavy Style.
Standardně jsou přitom s vrcholem spojena třeba 19palcová litá kola, kožené čalounění, inteligentní parkovací asistent SPAS (ale jen pro verze s automatem) nebo třeba panoramatické střešní okno. Připlatit si pak můžete jen za metalízu (15 900 Kč), případně za originální příslušenství. Na to se ovšem musíte ptát u dealerů, součástí kompletního oficiálního ceníku (PDF, 324 kB) totiž není.


























Nové Hyundai Tucson je momentálně k mání pouze s pohonem 4x4, silnějšími motory a vyššími úrovněmi výbavy. Proto startuje na nemalých 680 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
Číňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
před 11 hodinamiVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
včeraČíňané ukazují, že pořád dělají obchod, ne jen politiku. Dřív jen elektrická značka nabídne Evropanům spalovací auta, protože je chtějí
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraVW říká, že jeho spolupráce s Fordem je „velmi, velmi, velmi úspěšná”. Myslí těch 20 prodaných Capri v Česku za první kvartál?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva