Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jeep Renegade pro Evropu: přes 100 nových fotek a všechny známé detaily
10.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Na 2,4litrový atmosférický motor v Renegade si opravdu budeme muset nechat zajít chuť. Všechno ostatní ale vstoupí do prodeje již za několik týdnů.
S blížícím se vstupem Jeepu Renegade na evropské trhy se tento vůz dále odhaluje. Jak již víme, bude to první Jeep vyráběný v Itálii a také první malé SUV této značky. Kromě obrovské fotosady, kterou naleznete pod článkem a ve které jsou detailně nafoceny dvě nejvyšší varianty Limited a Trailhawk, víme více také o motorech.
Příznivce atmosférických benzínových strojoven příliš nepotěšíme, 2,4litrový TigerShark bude podle dostupných informací k mání jen v Rusku, na Středním východě a v Jihoafrické republice. Jak naznačoval už německý ceník, Evropa, tedy kromě Ruska, si bude muset po stránce benzínových motorů vystačit se dvěma čtrnáctistovkami MultiAir o výkonech 140 a 170 koní. Základ nabídky bude tvořit šestnáctistovka E.torQ, která nabídne 110 koní.
Těm, kdo mají radši naftové motory, připraví Jeep v Evropě také dvě jednotky MultiJet II, a to šestnáctistovku o 120 koních a dva dvoulitry o výkonu 140, resp. 170 koní. Zbytek techniky je již známý v podstatě od oficiálního představení „Renegáta” - motory bude možno kombinovat se čtyřmi různými převodovkami, přesněji dvěma manuály (očekávejme pětikvalt a šestikvalt), suchou dvouspojkou DDCT a klasickým automatem s hydrodynamickým měničem točivého momentu.
Systémy pohonu kol budou v nabídce tři - předokolka pro základní modely a dvě čtyřkolky Jeep Active Drive a Jeep Active Drive Low, která bude mít i redukci a dostane ji vrcholová verze Trailhawk. Obě varianty pohonu 4x4 budou mít už v základu systém Selec-Terrain, který umožní si vybrat mezi režimy Snow, Sand a Mud (Bláto) anebo to nechat na voze v módu Auto. Trailhawk nabídne ještě režim Rock.
Bílý Jeep Renegade na fotosadě je v druhé nejvyšší výbavové verzi Limited, ten oranžový je vrcholná varianta Trailhawk. Kromě designu, kol a některých prvků výbavy se Trailhawk od ostatních variant, zejména předokolek, liší zadní nápravou Chapmanova typu. Ta je podobná McPhersonu, ale jako spodní vodicí prvek používá poloosu a jen malé rameno. Má Renegadu zaručit lepší zkřižitelnost náprav.
Poslední část sady fotek ukazuje také některé z příslušenství od Moparu. Kromě několika druhů nálepek, kterými se Renegade hlásí k vojenským kořenům automobilky Jeep, vidíme také dva různé druhy nosičů kol k upevnění na tažné zařízení, příslušenství do zavazadelníku a samozřejmě střešní nosič, který může mít spoustu využití.
Renegade by měl do evropských showroomů dorazit ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku, tedy zhruba za dva měsíce. V Německu bude k mání od 535 tisíc korun; české ceny zatím známé nejsou, ale měly by oproti těm německým být o něco nižší.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.





























































Bílý Jeep Renegade má nejvyšší "civilní" výbavu Limited












































Oranžový Renegade je ve verzi Trailhawk, která bude dost možná k mání jen s dieselem
















Příslušenství od Moparu bude k mání ke všem čtyřem výbavovým variantám
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Číňané zkusili napodobit slavnou reklamu Land Roveru s vlastním off-roadem. Selhali tak, že se teď musí omlouvat celé zemi
včera
Nadšenec ukázal, co se stane, když autu seberete pružiny a tlumiče. Bláznivého nápadu lituje ještě teď
13.11.2025
Dokáže se nejlepší sportovní sedan dneška vyrovnat osmiválcovým „hrdinům minulosti”? Slavný novinář má smutnou odpověď
11.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- V královské kubatuře Pedro Acosta, 14. Bagnaia; 22. Martin; 24. Bulega včera 16:32
- V Moto2 musí Salač do opravného Q1 včera 16:14
- Honda dominovala dnes v Moto3 včera 15:42
- Ve Valencii začal nejrychleji Jack Miller včera 11:57
- Liberty Media hraje kartu Amerika na prvním místě 13.11.2025
Nejnovější články
Ikonický kombík se loučí s jednou érou brutálním provedením, je výkonnější než Bugatti Veyron
včera
Šéf BMW dál tvrdě kritizuje EU. Podle něj zabíjí místní autoprůmysl, i když BMW její tlak viditelně neškodí
včera
Renesance osmiválců pokračuje. Firma, která chtěla úplně skončit se spalovacími motory, nacpala 20 miliard do nových V8
včera
Další test říká, že klíčové nové Audi je tak mizerné, že horší než jeho předchůdce je úplně ve všem
včera
Bentley dalo kopačky hybridu a stvořilo své nejlehčí auto od roku 1940. Drsný stroj znovu vyvolává touhu
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 11.14. 19:39 - jerry
- Fiat a vše kolem nich 11.14. 18:26 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.14. 16:19 - Truck Daškam
- Detektory policejních radarů 11.14. 14:40 - pavproch
- IT poradna 11.14. 13:24 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.14. 10:17 - Vrooom
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 11.13. 14:32 - pavproch
- BMW Divize 11.13. 11:59 - pavproch
