Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lancia Ypsilon Elefantino a koncept Elle: pohrobek přichází v nových edicích
3.3.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Brzy jediný italský model už odepsané značky se dočká dalšího modelového roku. Koncept Elle má být předzvěstí speciální letní edice.
Italská automobilka Lancia bude nadále, a navíc jen na domácím trhu, prodávat jen a pouze model Ypsilon. Tato špatná zpráva obletěla svět před dvěma měsíci a od té doby jsme o ní v podstatě neslyšeli. Jenomže na půdě mezinárodního autosalonu ve Švýcarsku se přesto ještě chce něčím předvést. Možná také naposledy, kdo ví.
Vystavovaným pohrobkem se stane model Ypsilon s dodatkem Elefantino. V příštím roce ho bude Ital Italovi nabízet ve třech nových barvách - v šedé Kaki, podobně laděné Carrara Grey a modré Zaffiro. Tři výbavové stupně, budou prodávány s označením Lime (limetka), Watermelon (meloun) a Coconut (kokos). „Sloní“ edice má kromě toho lesklé černé nebo matně šedé akcenty v podobě mřížky chladiče, krytů zrcátek a nábojů kol.
V interiéru se zásadní změny neočekávají. Omezí se na speciální sedadla s výrazným prošíváním a černé nebo matně šedé dekory aplubní desky. Další modifikací je standardně kůží potažený volant a systém Blue&Me spolu s CD/MP3 přehrávačem.
K dispozici bude pět různých motorů, přičemž ve standardním Ypsilonu Elefantino najdeme jednotky řady Fire Evo II s objemem 1,2 litru a výkonem 69 koní. Liší se pouze tím, že jeden spaluje benzin a druhý LPG. Modernější alternativu tvoří dvouválce TwinAir s výkonem 85 koní a TwinAir Turbo Metan s 80 koňmi. Jediným zástupcem vznětových variant je turbodiesel 1,3 MultiJet s výkonem 95 koní.
Lancia ještě hodlá představit koncept Elle, který má být předzvěstí speciální edice. Sériová podoba se na trhu (zřejmě jen italském) údajně objeví už v létě s dvoubarevnou karoserií kombinující lak Cipria s perleťovým černým odstínem. Styl budou tomuto šik vozidlu dodávat šestnáctky z lehkých slitin, kožená sedadla, alcantarové doplňky a prošívané opěrky hlavy. V případě Elle se počítá k pohonu jen a pouze se zmíněným turbodieselem 1,3 MultiJet.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014.
Nové edice pro Lancii Ypsilon příliš radosti neudělají. Značka už totiž déle nebude nabízet nic jiného a zřejmě ani ne jinde než v domovské Itálii
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vzácný Koenigsegg za 65 milionů shořel na troud během parády majitelů, nezbylo z něj vůbec nic
před hodinou - Nepochopitelně těžký Mercedes-AMG GT ve sprintech spráskali jako psa, nestačil ani 9 let starému Audi bez turba s pohonem 4x2
před 8 hodinami - Stavbaři omylem vyhodili do vzduchu 110 let starý most, tomu se říká špatný den v práci
včera
Nejčtenější články
- Do Nizozemska se vrací zdravý rozum. Nová vláda zvýší rychlost na dálnicích, zruší dotace elektromobilů, omezí bezemisní zóny
17.5.2024 - Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
17.5.2024 - Nejprodávanější Jaguar končí bez nástupce, i ten padl za oběť posedlosti značky elektromobily
17.5.2024 - Číňanům už Čína není dost dobrá, první tamní automobilka si nově vystačí jen s působením v Evropě
17.5.2024 - Nechcete sedan s motorem Ferrari? Jediný prodejce jich nabízí hned pět, všech pět v zemi
17.5.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.17. 11:52 - mlunovozík
- BMW Divize 06.17. 09:26 - pavproch
- Onboard videa 06.17. 07:15 - Truck Daškam
- Vozidlo do 200k 06.16. 21:52 - petr_riha
- Politický koutek 06.16. 13:10 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 06.14. 11:15 - pavproch
- Škoda Auto obecně 06.13. 20:46 - petr_riha
- Policejní kontroly a měření 06.13. 14:01 - řidičBOB