Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lancia Ypsilon Elefantino a koncept Elle: pohrobek přichází v nových edicích
3.3.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Brzy jediný italský model už odepsané značky se dočká dalšího modelového roku. Koncept Elle má být předzvěstí speciální letní edice.
Italská automobilka Lancia bude nadále, a navíc jen na domácím trhu, prodávat jen a pouze model Ypsilon. Tato špatná zpráva obletěla svět před dvěma měsíci a od té doby jsme o ní v podstatě neslyšeli. Jenomže na půdě mezinárodního autosalonu ve Švýcarsku se přesto ještě chce něčím předvést. Možná také naposledy, kdo ví.
Vystavovaným pohrobkem se stane model Ypsilon s dodatkem Elefantino. V příštím roce ho bude Ital Italovi nabízet ve třech nových barvách - v šedé Kaki, podobně laděné Carrara Grey a modré Zaffiro. Tři výbavové stupně, budou prodávány s označením Lime (limetka), Watermelon (meloun) a Coconut (kokos). „Sloní“ edice má kromě toho lesklé černé nebo matně šedé akcenty v podobě mřížky chladiče, krytů zrcátek a nábojů kol.
V interiéru se zásadní změny neočekávají. Omezí se na speciální sedadla s výrazným prošíváním a černé nebo matně šedé dekory aplubní desky. Další modifikací je standardně kůží potažený volant a systém Blue&Me spolu s CD/MP3 přehrávačem.
K dispozici bude pět různých motorů, přičemž ve standardním Ypsilonu Elefantino najdeme jednotky řady Fire Evo II s objemem 1,2 litru a výkonem 69 koní. Liší se pouze tím, že jeden spaluje benzin a druhý LPG. Modernější alternativu tvoří dvouválce TwinAir s výkonem 85 koní a TwinAir Turbo Metan s 80 koňmi. Jediným zástupcem vznětových variant je turbodiesel 1,3 MultiJet s výkonem 95 koní.
Lancia ještě hodlá představit koncept Elle, který má být předzvěstí speciální edice. Sériová podoba se na trhu (zřejmě jen italském) údajně objeví už v létě s dvoubarevnou karoserií kombinující lak Cipria s perleťovým černým odstínem. Styl budou tomuto šik vozidlu dodávat šestnáctky z lehkých slitin, kožená sedadla, alcantarové doplňky a prošívané opěrky hlavy. V případě Elle se počítá k pohonu jen a pouze se zmíněným turbodieselem 1,3 MultiJet.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014.





Nové edice pro Lancii Ypsilon příliš radosti neudělají. Značka už totiž déle nebude nabízet nic jiného a zřejmě ani ne jinde než v domovské Itálii
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
BMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
před 7 hodinamiLahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
před 8 hodinamiNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 10 hodinamiNový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
včeraŠéf Toyoty elektrickým autům dál nevěří. Odpískal plány na sportovní modely a řekl, proč nedávají smysl
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 05.02. 22:37 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.02. 19:01 - jerry
- VZKAZY 05.02. 14:28 - pavproch
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB