Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes C 400 4Matic dorazil na český trh, za 333 koní dáte 1,3 milionu Kč
16.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová verze sedanu a kombíku slibuje 5,2s sprint na stovku a spotřebu 7,8 l. Navíc přichází s obstojnou výbavou.
O příchodu nového třílitrového benzinového šestiválce jsme se zmiňovali již mnohokrát. Dosud však pokaždé jsme se pohybovali ve víceméně teoretické rovině. Známe totiž technické parametry, jež počítají s 333 koňmi, i modely, do jejichž motorového prostoru se nová pohonná jednotka nastěhuje. Zmínit jsme mohli také zahraniční ceny, na ty české však doposud řeč nepřišla. S rozšířením nabídky třídy C však tuto skutečnost můžeme změnit.
Nově tedy v portfoliu figuruje verze C 400 4Matic, která již dle názvu disponuje pohonem všech kol. Na ta míří zmíněných 333 koní, které pramení z až 480 Nm točivého momentu dostupných v pásmu 1 600 až 4 000 otáček. V kombinaci se sedmistupňovým automatem 7G-Tronic pak takto osazený sedan zvládne stovku za 5,2 sekundy a v průměru si řekne o 7,4-7,8 l/100 km. Stejných hodnot kupodivu dosahuje i kombík.
Liší se samozřejmě ceny, za méně praktickou verzi totiž dáte 1 326 160 Kč, za tu více praktickou pak 1 381 820 Kč. Ve výbavě přitom v takové chvíli kromě zmiňovaného hnacího ústrojí dostáváte třeba 17palcová litá kola, látkové čalounění, dvouzónovou klimatizaci či celou řadu bezpečnostních prvků včetně detekce bdělosti řidiče, adaptivních brzd nebo preventivního přednárazového systému Collision Prevention Assist.
Dopřát si samozřejmě můžete také celou řadu prvků doplňkové výbavy, mezi něž patří kupříkladu kožené čalounění, větší litá kola či různé pakety. Sada Edition 1 je však kupodivu modelu zapovězena. Více informací najdete jako obvykle v oficiálních cenících, které si můžete pro sedan (PDF, 867 kB) i kombi (PDF, 799 kB) stáhnout ze stránek českého zastoupení značky.








Mercedes-Benz rozšířil nabídku třídy C o verzi poháněnou novým benzinovým šestiválcem o výkonu 333 koní. Ta se ovšem mimo motorový prostor vůči zbytku nabídky neliší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včeraBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězství lokalmatadora Zarca včera 15:51
- Moto2 vyhrál lídr Gonzalez, 7. Salač včera 15:28
- Vítězem Moto3 Rueda včera 11:58
- Mokrý warm-up pro Joana Mira včera 09:58
- Marc Marquez vítězem Tissot Sprintu 10.5.2025
Nejnovější články
Nejnovější Honda je totální vzhledový bizár, podívejte se na tu příď jako z Pacmana. A to je jen začátek
včeraElektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
včeraKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
včeraKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
včeraSrovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva