Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat
6.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britsko-čínské kompaktní SUV se od čínské verze vizuálně liší jen nepatrně. Hlavní změny lze čekat pod kapotou, kam dorazí i dieselový motor.
Produkční verze kompaktního SUV britsko-čínské automobilky debutovala již před rokem, tehdy ale zamířila pouze do Říše středu. Starý kontinent si musel počkat až do letoška, přičemž na počátku února MG poslalo do světa první ilustrace evropského modelu. Z nich bylo jasné, že pokud se dočkáme vizuálních rozdílů, pak velice malých. To se potvrzuje nyní při slavnostním londýnském debutu.
Zvenčí jsou tedy jediným rozdílem zatmavené sloupky čelního okna, vše ostatní už odpovídá čínské variantě. Většího množství změn bychom se měli dočkat uvnitř, kde nebude chybět originální palubní deska. Zásadní novinkou se pak dle MG jeví příchod dvouspojkové automatické převodovky, přestože také o ní jsme se zmiňovali již před rokem - v rámci Evropy však bude nabízena poprvé.
Zákazníci budou moci volit ze tří úrovní výbavy, přičemž automat bude spojen pouze s tou nejvyšší. Ve zbytku lze počítat s manuální převodovkou, pod kapotou se pak vždy objeví 1,5litrový přeplňovaný benzinový čtyřválec. Jeho výkon značka momentálně nespecifikovala, na čínském trhu ovšem dává k dobru 168 koní a 250 Nm točivého momentu.
Mimo to mají na druhém konci světa k dispozici také přeplňovaný dvoulitr, ten ovšem na Starý kontinent nedorazí. Místo toho by britská klientela měla časem dostat na výběr také dieselový agregát. Aktuálně přitom není jasné, zda obě pohonné jednotky budou k mání pouze s pohonem předních kol nebo i se systémem 4x4 jako na největším trhu světa.
Zmínit můžeme ještě délku 4 500 milimetrů, šířku 1 855 mm a výšku 1 675 mm, tedy alespoň u čínského originálu. Jak jsme si ovšem řekli výše, kupříkladu k výměně nárazníků nedošlo a proto se stejnými rozměry dorazí MG GS také do Evropy. Více se dozvíme za měsíc, kdy kompaktní SUV zamíří do prodeje.


MG GS se konečně ukázalo v evropské verzi...











...na britské publikum ovšem díky angažmá herce Benedicta Cumberbatche pamatovala i čínská varianta odhalená již před rokem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 32 minutami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 2 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 3 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 5 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 13:02 - Stepan
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
