Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat
6.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britsko-čínské kompaktní SUV se od čínské verze vizuálně liší jen nepatrně. Hlavní změny lze čekat pod kapotou, kam dorazí i dieselový motor.
Produkční verze kompaktního SUV britsko-čínské automobilky debutovala již před rokem, tehdy ale zamířila pouze do Říše středu. Starý kontinent si musel počkat až do letoška, přičemž na počátku února MG poslalo do světa první ilustrace evropského modelu. Z nich bylo jasné, že pokud se dočkáme vizuálních rozdílů, pak velice malých. To se potvrzuje nyní při slavnostním londýnském debutu.
Zvenčí jsou tedy jediným rozdílem zatmavené sloupky čelního okna, vše ostatní už odpovídá čínské variantě. Většího množství změn bychom se měli dočkat uvnitř, kde nebude chybět originální palubní deska. Zásadní novinkou se pak dle MG jeví příchod dvouspojkové automatické převodovky, přestože také o ní jsme se zmiňovali již před rokem - v rámci Evropy však bude nabízena poprvé.
Zákazníci budou moci volit ze tří úrovní výbavy, přičemž automat bude spojen pouze s tou nejvyšší. Ve zbytku lze počítat s manuální převodovkou, pod kapotou se pak vždy objeví 1,5litrový přeplňovaný benzinový čtyřválec. Jeho výkon značka momentálně nespecifikovala, na čínském trhu ovšem dává k dobru 168 koní a 250 Nm točivého momentu.
Mimo to mají na druhém konci světa k dispozici také přeplňovaný dvoulitr, ten ovšem na Starý kontinent nedorazí. Místo toho by britská klientela měla časem dostat na výběr také dieselový agregát. Aktuálně přitom není jasné, zda obě pohonné jednotky budou k mání pouze s pohonem předních kol nebo i se systémem 4x4 jako na největším trhu světa.
Zmínit můžeme ještě délku 4 500 milimetrů, šířku 1 855 mm a výšku 1 675 mm, tedy alespoň u čínského originálu. Jak jsme si ovšem řekli výše, kupříkladu k výměně nárazníků nedošlo a proto se stejnými rozměry dorazí MG GS také do Evropy. Více se dozvíme za měsíc, kdy kompaktní SUV zamíří do prodeje.


MG GS se konečně ukázalo v evropské verzi...
...na britské publikum ovšem díky angažmá herce Benedicta Cumberbatche pamatovala i čínská varianta odhalená již před rokem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včeraBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězství lokalmatadora Zarca včera 15:51
- Moto2 vyhrál lídr Gonzalez, 7. Salač včera 15:28
- Vítězem Moto3 Rueda včera 11:58
- Mokrý warm-up pro Joana Mira včera 09:58
- Marc Marquez vítězem Tissot Sprintu 10.5.2025
Nejnovější články
Němcům otrnulo, ve srovnání elektrického a spalovacího VW vyhlásili jasným vítězem benzinové auto. A to nevybrali žádného krasavce
před hodinouHammond a May překvapili novým soubojem jako ze starých časů Top Gearu. Zkusili, jestli je na cestování rychlejší auto nebo letadlo
před 2 hodinamiDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
před 4 hodinamiSlovenské létající auto je s novým motorem konečně připravené na sériovou výrobu, jako jediné nevypadá úplně směšně
před 5 hodinamiMajitel krutě poznal úskalí aukčního prodeje bez rezervní ceny, jeho milované auto mu někdo vyfoukl za drobné
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.12. 14:42 - Zajda
- Cyklistické vlákno 05.12. 10:37 - budik
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 13:31 - pavproch
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch