Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi L200 2015 se ukázalo v Ženevě, prý je pohodlnější a úspornější
6.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nový pracovní nástroj má nižší spotřebu a je komfortnější, stále je ale prý velmi odolný a spolehlivý. Nabídne připojení k internetu či adaptivní tempomat.
Nejen hypersporty živa je Ženeva - pro ty, kteří netrpělivě čekají na nástupce Mitsubishi L200, aby svůj deseti lety tvrdé práce unavený stroj vyměnili za nový, máme dobré zprávy. Oficiálně se představila nová, pátá generace tohoto japonského pick-upu. Automobilka u ní slibuje vylepšení ve všech směrech za zachování „funkčnosti a spolehlivosti jako pracovního nástroje”.
Nové L200 se ještě jako Triton ukázalo začátkem února, kdy automobilka slíbila, že evropskou verzi přiveze do Ženevy. Nyní se tedy můžeme podívat na nové fotografie stroje, který si v létě tohoto roku budou zájemci moci pořídit i v Evropě. Pod kapotu Mitsubishi nabídne zbrusu nový 2,4litrový dieselový čtyřválec MIVEC ve dvou variantách - slabší bude mít 154 koní a 380 Nm, silnější 181 koní a 430 Nm.
Motory budou moci být kombinovány s novým šestistupňovým manuálem anebo s pětistupňovým automatem s možností ručního řazení pádly pod volantem. Emise toho slabšího jsou údajně 169 g CO2/km, což odpovídá 6,3 litrům nafty na 100 km. Silnější motor si nejspíš vezme paliva o něco více. Pohon všech kol zde berte za samozřejmost, bude tu systém Super Select 4WD-II z modelu Shogun, známého také jako Pajero. Nabídne možnost pohonu pouze jedné - pravděpodobně zadní - nápravy anebo tři různé varianty čtyřkolky.
O exteriéru již bylo vše napsáno, proto jen ve zkratce - Mitsubishi se snažilo se s novým L200 přiblížit vozům SUV, zejména zepředu, proto tu vidíme tolik chromu. Velkou novinkou jsou také bixenony, spojené s LEDkami denního svícení. V základu však budou standardní halogenové žárovky a na denní svícení nejspíš bude třeba používat hlavní světlomety.
Vnitřek dostal změn ještě více, velkou novinkou je například palubní deska, která se snaží vypadat, jako by pocházela z běžného osobního auta. Kvalita interiéru je prý lepší a také se díky vylepšenému odhlučnění a novým silentblokům motoru a převodovky podařilo snížit vibrace a celkové pohodlí v kabině. Ve standardu má být celkem sedm airbagů, hlídač jízdních pruhů a asistent jízdy s přívěsem, přiobjednat má být možno adaptivní tempomat, bezklíčové startování, palubní infotainmentový systém s USB portem a připojením k internetu nebo couvací kameru.
Standardním vybavením má být také start-stop, který patří k inovacím stojícím za papírovým snížením emisí na oněch 169 gramů CO2 na kilometr. Další snižování emisí například ve formě hybridních technologií na palubě L200 se nicméně asi očekávat nedají, přeci jen to je pracovní nástroj, který musí být v prvé řadě odolný a spolehlivý. Dost možná proto tu je pětistupňový automat místo osmistupňového, který používá např. Volkswagen Amarok. Ceník zatím není znám, ale do startu prodejů ještě zbývá několik měsíců, takže se ho jistě dozvíme včas.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.















Takto se nové Mitsubishi L200 ukázalo v Ženevě
Zdroje: Mistubishi, Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejnovější články
Šéf Toyoty zaujal další rezolutní postoj k elektrickým autům, odpískal plány na sportovní modely s tímto pohonem
před hodinouNový Mercedes CLA působí v základu až ostudně lacině, i když stojí o statisíce víc. Uvnitř přišel o třetinu displejů
před 2 hodinamiVW poznává „kouzlo” prodeje elektromobilů. Čím víc jich prodá, tím víc prodělá, sám to přiznává
před 4 hodinamiDacia stoupá stále výš. Jedno nové auto dnes v Rumunsku vyrobí každých 55 sekund, dosáhla historického milníku
před 5 hodinamiNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha