Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi L200 2015 se ukázalo v Ženevě, prý je pohodlnější a úspornější
6.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nový pracovní nástroj má nižší spotřebu a je komfortnější, stále je ale prý velmi odolný a spolehlivý. Nabídne připojení k internetu či adaptivní tempomat.
Nejen hypersporty živa je Ženeva - pro ty, kteří netrpělivě čekají na nástupce Mitsubishi L200, aby svůj deseti lety tvrdé práce unavený stroj vyměnili za nový, máme dobré zprávy. Oficiálně se představila nová, pátá generace tohoto japonského pick-upu. Automobilka u ní slibuje vylepšení ve všech směrech za zachování „funkčnosti a spolehlivosti jako pracovního nástroje”.
Nové L200 se ještě jako Triton ukázalo začátkem února, kdy automobilka slíbila, že evropskou verzi přiveze do Ženevy. Nyní se tedy můžeme podívat na nové fotografie stroje, který si v létě tohoto roku budou zájemci moci pořídit i v Evropě. Pod kapotu Mitsubishi nabídne zbrusu nový 2,4litrový dieselový čtyřválec MIVEC ve dvou variantách - slabší bude mít 154 koní a 380 Nm, silnější 181 koní a 430 Nm.
Motory budou moci být kombinovány s novým šestistupňovým manuálem anebo s pětistupňovým automatem s možností ručního řazení pádly pod volantem. Emise toho slabšího jsou údajně 169 g CO2/km, což odpovídá 6,3 litrům nafty na 100 km. Silnější motor si nejspíš vezme paliva o něco více. Pohon všech kol zde berte za samozřejmost, bude tu systém Super Select 4WD-II z modelu Shogun, známého také jako Pajero. Nabídne možnost pohonu pouze jedné - pravděpodobně zadní - nápravy anebo tři různé varianty čtyřkolky.
O exteriéru již bylo vše napsáno, proto jen ve zkratce - Mitsubishi se snažilo se s novým L200 přiblížit vozům SUV, zejména zepředu, proto tu vidíme tolik chromu. Velkou novinkou jsou také bixenony, spojené s LEDkami denního svícení. V základu však budou standardní halogenové žárovky a na denní svícení nejspíš bude třeba používat hlavní světlomety.
Vnitřek dostal změn ještě více, velkou novinkou je například palubní deska, která se snaží vypadat, jako by pocházela z běžného osobního auta. Kvalita interiéru je prý lepší a také se díky vylepšenému odhlučnění a novým silentblokům motoru a převodovky podařilo snížit vibrace a celkové pohodlí v kabině. Ve standardu má být celkem sedm airbagů, hlídač jízdních pruhů a asistent jízdy s přívěsem, přiobjednat má být možno adaptivní tempomat, bezklíčové startování, palubní infotainmentový systém s USB portem a připojením k internetu nebo couvací kameru.
Standardním vybavením má být také start-stop, který patří k inovacím stojícím za papírovým snížením emisí na oněch 169 gramů CO2 na kilometr. Další snižování emisí například ve formě hybridních technologií na palubě L200 se nicméně asi očekávat nedají, přeci jen to je pracovní nástroj, který musí být v prvé řadě odolný a spolehlivý. Dost možná proto tu je pětistupňový automat místo osmistupňového, který používá např. Volkswagen Amarok. Ceník zatím není znám, ale do startu prodejů ještě zbývá několik měsíců, takže se ho jistě dozvíme včas.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.
Takto se nové Mitsubishi L200 ukázalo v Ženevě
Zdroje: Mistubishi, Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Na Sachsenringu začal letošní šampionát IDM včera 20:00
- Účastníci IDM v SBK a SSP včera 15:00
- BMW ASA: automatické řazení pro motocykly včera 13:13
- Grand Prix Kazachstánu odložena na pozdější termín včera 11:46
- IDM letos bez Michala Práška 2.5.2024
Nejnovější články
- Jen dekádu staré elektromobily předčasně umírají „v chudobě”, majitelce Tesly původně za miliony zbylo jen 58 tisíc
před 11 hodinami - Němci vyzkoušeli Škodu Octavia IV jako ojetinu, smysl dává hlavně s démonizovaným motorem
včera - Dodge se znovu pokouší ukončit výrobu auta kvůli jeho obřímu motoru V8, i když si ho loňský rok koupil rekordní počet lidí
včera - Škoda chystá závodní elektrický Enyaq, to už je opravdu tragédie v přímém přenosu
včera - Fisker padá stále níž, poškozená auta má opravovat díly z vraků a vyřazených vývojových vozů
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva