Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová Honda S2000 se ukázala na patentových snímcích, na krásu nehraje
11.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová generace opustí klasické linie a místo nich vsadí na agresivní design. Ten doplní hybridní pohonné ústrojí a automatická převodovka.
O nové generaci Hondy S2000 se spekuluje prakticky od chvíle, kdy byl ohlášen konec té první. Až do loňského roku existovaly jen nekonkrétní zmínky, velký průlom přišel teprve letos v dubnu. Na světlo světa se dostaly informace, na jejichž základě by nástupce atmosférického kabrioletu měl nemalou měrou opisovat od druhé generace Hondy NSX. A to nikoliv pouze vzhledem, ale především svým pohonným ústrojím.
Časy vysokootáčkového dvoulitru jsou tedy zjevně definitivně minulostí, místo toho by japonská novinka měla pod kapotou hostit přeplňovaný agregát. Ten navíc již nebude uložen vpředu, ale za sedadly. Kromě toho se nedočká spárování s manuální převodovkou, místo ní dorazí automat a rovněž elektromotor. Celá souprava přitom nehodlá zaměstnat jen zadní nápravu, ale rovnou obě.
Ve výsledku tu tedy máme zcela rozdílnou koncepci, přičemž diametrálně odlišná bude rovněž karoserie. Zatímco první generace měla oblé tvary, ta nová se nese v duchu ostrých linií. Přesun pohonného ústrojí se navíc podepsal i na siluetě, která již nepočítá s klasickou dlouhou přední kapotou a titěrnou zádí. Místo toho tu máme klínovitý profil s výraznými převisy.
Pokud tedy snímky z evropského patentového úřadu, na kterém došlo k registraci 27. května, jsou skutečně pravdivé, pak jediným pojítkem mezi oběma generacemi je plátěná stahovací střecha. Zbytek novinky jde zcela jiným směrem, ovšem někomu se agresivnější vizáž může líbit více než nadčasová elegance originálu.
Více se zřejmě dozvíme v příštích měsících, kdy by Honda mohla na silnice vypustit první testovací prototypy. Příchod sériového modelu ale v nejbližších letech ještě neočekávejme, dosud nám totiž nebyl představen ani koncept. Absence zadního okna a malé boční prosklení viditelné na fotkách přitom naznačuje, že na fotkách je to právě studie a nikoliv produkční vůz.






Snímky z evropského patentového úřadu naznačují, že nová Honda S2000 bude zcela odlišná než originál
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Range Rover si utahuje z pokusu Číňanů napodobit jeho slavnou reklamu, při kterém tak katastrofálně selhali
včera
„Bugatti pro chudé“ je vážně laciný zabiják, až násobně dražší soupeře v bezprecedentním testu rozcupovalo rozdílem třídy
18.11.2025
Lamborghini konečně začalo vyrábět svůj „levný” hybridní sporťák, podívejte se na něj na montážní lince
17.11.2025
Nejnovější články
Německý dálniční superexpres je levně k mání málo jetý, za cenu obyčejné Octavie vás v bavlnce sveze 300 km/h
před 7 hodinami
Víc a víc řidičů elektromobilů se vyhýbá ježdění s nimi na dovolenou. Buď nejedou vůbec, nebo si půjčí jiné auto
před 9 hodinami
Dealeři aut se znovu vrací k taktice z 90. let, aby prodali víc aut. Je to úplný opak toho, co dosud chtěly automobilky
před 10 hodinami
První sériové auto s údajnými revolučními bateriemi je po tolika letech čekání obrovské zklamání
včera
Čínská novinka má tak obrovské logo, že máte pocit, že vás sežere. Šokuje i pohonem a celkovým pojetím
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
