Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Peugeot 508 už nebude tradičně stylizovaný sedan, dorazí do dvou let
9.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzi bedlivě sledují klesající prodeje své vlajkové lodě. V případě nástupce proto chtějí být odvážnější, byť tradiční klientelu ze zřetele nepouští.
Počátek životní dráhy Peugeotu 508 se datuje již k roku 2010. Pomalu tak nastává čas na mezigenerační výměnu a vývoj evropských registrací to jen podporuje. Přestože před dvěma lety Francouzi sáhli po nemalém faceliftu, loňské prodeje sotva přelezly hranici 43 tisíc vozů. Krátce po příchodu na trh přitom Peugeot ročně prodával 85 816 kusů.
Ve své domovině model 508 opanoval 20 procent daného segmentu a neztrácí se ani ve Španělsku či Belgii, na ostatních velkých trzích včetně Velké Británie nebo Německa ale strádá. Šéf značky Maxime Picat proto uvedl, že nástupce bude přestylizován, aby okouzlil i širší publikum mimo tradiční klientelu.
„Otázkou není, zda jej nahradíme, protože víme, že bychom měli. Otázkou je, zda znovu zvolíme téma 4,8metrového sedanu či nikoliv. Je patrné, že segment, ve kterém je vůz nabízen, ztrácí zákazníky. A není to ani segment, ke kterému by zákazníci vzhlíželi, pročež se dá předpokládat, že pokud budeme nečinně přihlížet, půjdou prodeje krok za krokem dolů.“
„Musíme tedy pozměnit možnosti vozu, aby byl více konkurenceschopný. Nebudeme příliš riskovat, protože nemáme rozsáhlou zákaznickou základnu, kterou bychom si mohli dovolit ztratit, ale můžeme posunout mantinely tohoto segmentu a být trochu odvážnější. Máme řešení, které, jak si myslím, je dobrým překvapením - ale více vám k tomu neřeknu.“
Je tedy sporné, čeho se od Francouzů dočkáme okolo roku 2018, kdy nová generace Peugeotu 508 dorazí. Je dost možné, že novinka po vzoru značky DS zkusí ohromit „prémiovějšími” doplňky za dostupnější cenu, možná to bude vzhledem čtyřdveřového kupé nebo naopak crossoveru. Možností je tedy opravdu hodně - na jakou padne volba, poznáme do dvou let...






























































Nový Peugeot 508 prý již nebude tradičně stylizovaným sedanem, chce posunout měřítka segmentu - ale jen o kousek
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 4 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před hodinou
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 3 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 4 hodinami
Dacia chystá nový kombík, který se postaví i drahým verzím Škody Octavia, stát má vedle nich pakatel
před 5 hodinami
Nový Renault Twingo kompletně odhalil únik ještě před premiérou. Vypadá skvěle, v nitru ale skrývá nepříjemné překvapení
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
