Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Renault Espace 2015 má české ceny, bez tři čtvrtě milionu pro něj nechoďte
2.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ nové foto) Crossover z Francie je k mání jen s motory 1,6. Základ stojí 769 900 Kč, vrchol přes milion.
Renault Espace patřil v kategorii vozů MPV vždy na absolutní vrchol, čemuž se asi může divit jen málokdo, neboť Francouzi daný segment de facto založili. V posledních letech však dochází k odlivu zákazníků směrem ke crossoverům a SUV, což automobilka neponechala bez povšimnutí. Novou, v pořadí již pátou, generaci, tak výrazně přepracovala a nasměrovala k aktuálně velmi populární části trhu. I nadále však můžete počítat s velkorysým prostorem pro sedm cestujících i jejich zavazadla.
Stávající nabídka zatím na českém trhu počítá pouze s trojicí pohonných jednotek, kdy logicky jsou více preferováni „producenti sazí“. Ve všech případech ale můžeme počítat s 1,6litrovým objemem a čtyřmi válci, do budoucna lze pak očekávat také příchod dvoulitrového turbodieselu. Zatím však není jisté, kdy se tak stane, pročež si posvítíme na stávající nabídku, která kromě výše zmíněného počítá se třemi úrovněmi výbavy.
Základem je stupeň Life, kdy můžete sáhnout pouze po základním 1,6litrovém dieselu naladěném na 130 koní a 320 Nm točivého momentu. Tuto sílu přenáší šestistupňový manuál, přičemž samotná výbava zahrnuje třeba přední i zadní parkovací senzory, tempomat, dvouzónovou klimatizaci, LEDky, bezklíčový vstup a startování, panoramatickou střechu nebo multimediální systém R-Link 2 s navigací TomTom a 8,7palcovým displejem.
Za vše platíte 769 900 Kč, tedy sumu, která sice není malá, dané výbavě ale vcelku odpovídá. Pokud ovšem chcete více - jak síly, tak i položek - musíte zamířit na úroveň Zen. Výše představený motor zde startuje na sumě 819 900 Kč, mimo to ovšem můžete sáhnout také po verzi naladěné na 160 koní a 380 Nm. Platit v ten moment budete 919 900 Kč, zatímco benzinová jedna-šestka produkující 200 koní je k dispozici za 869 900 Kč.
Ve výbavě v ten moment dostáváte šestistupňovou (u dieselu) či sedmistupňovou (u benzinu) automatickou převodovku EDC, 18palcová litá kola, detekci vozů ve slepém úhlu nebo tónová okna. V případě komfortu lze pak navíc počítat ještě s polokoženým čalouněným, slunečními záclonkami ve druhé řadě sedadel, ambientním podsvícením či přístrojovou deskou, která může být vyvedena ve dvoubarevné kombinaci.
Přesunout se můžeme k vrcholné úrovni Initiale Paris, která je spojena pouze s výkonnějšími motory. Za ten benzinový dáte 1 009 900 Kč, za dieselový pak o padesát tisíc korun více. V tu chvíli je standardem systém řízení všech čtyř kol 4Control, adaptivní tlumiče, audio systém Bose, kožené čalounění nebo 19palcová litá kola.
Mimo to lze počítat i s výbavou příplatkovou, ta však bude oznámena teprve blíže k dubnovému zahájení prodeje. Momentálně tak víme více pouze o lacích, které si stejně jako kompletní přehled jednotlivých standardních položek můžete stáhnout v jejich kompletním přehledu (PDF, 606 kB).
Nový Renault Espace je možné pořídit také s laky Beige Dune, Noir Amethyste nebo Noir Etoile. Každý z nich by vás měl vyjít na nějakých dvacet tisíc korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
před 8 hodinami - Muž ukázal, jak samořídicí taxíky Googlu ošálí tričko s nápisem Stop, tohle má být ta brzká budoucnost?
včera - Majiteli jen dva roky starého auta odešel motor a Audi ho odmítlo opravit v záruce. Expert ukázal, co vedlo k neštěstí za 700 tisíc
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Němci vyzkoušeli auto od Xiaomi se vzhledem i dynamikou Porsche za cenu Škody. Je prý jen dobře, že se sem nedováží
před 4 hodinami - Oprava nepatrného ťukance na elektrickém Rivianu vyšla majitele tak draho, že místo ní mohl mít celé nové auto
před 5 hodinami - Němečtí rodiče odmítají domácí auta jako vozy pro rodinu, v anketě s 25 tisíci respondenty dali přednost Škodě
před 7 hodinami - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
před 8 hodinami - Ex-manažer Audi promluvil: Firma vsadila na špatného koně, ignoruje zákazníky, zabíjí klíčová auta a utápí se v byrokracii
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva