Nový VW Passat 2015 je oficiálně venku, míří výše než kdy dříve

 | 29 příspěvků | 3.7.2014 Adam Šrámek, Petr Prokopec
Reagovat

spartan

Celkom nápaditý dizajn na.. | 3.7.2014 22:12reagovat
avatar

Celkom nápaditý dizajn na VW, nie je to úplne to najkrajšie auto, aké som kedy videl, ale za mňa OK. Interiér sa mi velmi páči, k tomu nemám výhrady.

Nepřihlášený Shr3k

Souhlasím, celkem se to po.. | 3.7.2014 22:45reagovat
avatar

Souhlasím, celkem se to povedlo, předek vypadá nápaditě, zadek sedanu ujde, zadek kombíku je slabší, ale ten ponton není celkově tak vysoký, jako u nového Mondea. Sbohem VR6... Nechci malovat čerta na zeď, ale vidím v kabině spoustu plastové imitace kovu - Passat se tak definitivně zařadí mezi moderní odlehčené, ekologické, "plastic cars", které tak nesnáším (jedno mám doma). Snad se ve Wolfsburgu pochlapili a koupili na tu palubku kolem rádia a hodin BASF PermaSkin™ a ne nějaký ASA z Číny...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Tak design se tedy celkem.. | 3.7.2014 23:16reagovat
avatar

Tak design se tedy celkem zklamaní, vůz působí jako typické čínské auto http://www.autoforum.cz/predstaveni/novy-vw-passat-2015-je-o ficialne-venku-miri-vyse-nez-kdy-drive/obrazek/1, předek - zbytečná spousta chromu a působí jako by na přední kapotu spadla velká masa hmoty, nárazník naprosto bez nápadu, Interiér, stále to samé a navigace opět níže než by bylo potřeba a LCD štít to asi nezachrání, boční výplně dveří klsický novodobý plasťáček.

No doufejme, že na živo to bude o něco lepší.

Celkově se design nikam neposunul a vůz působí spíše jako facelift než nová přelomová generace.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PeterX_____

Ako je to s "podobnostou".. | 4.7.2014 08:23reagovat
avatar

Ako je to s "podobnostou" americkej verzie Passatu? Je to uplne nove auto, nezavysle na tom co sa predava v USA?

Nepřihlášený treke

OMG. Mne to vyzera na flee.. | 4.7.2014 08:49reagovat
avatar

OMG. Mne to vyzera na fleet-only.

Zvonka katastrofa a nuda dokopy, ale suhlasim ze kazdemu sa paci nieco ine. Velke zadne previsy, nalozeny bude llietat zadkom von zo zakruty.

Interier mi dizajnovo a stylovo pripomina premiovu oktavku (farby a tvary. Ale urcite su materialy a komponenty kvalitou inde...) Neviem ci je to dobre, alebo zle.

Golf 7 bol oproti tomu pekne auto a uspech (alebo ze b y som si na neho uz iba zvykol ?).

Vo vnutri 2 dotykace, hmm - myslel som ze VW je konzervativnejsi, taketo veci rychle moralne starnu.

Tak ja neviem. Ked sa pozriem na mazdu 6, na mondeo ktore prijde, bude to mat tento pasik tazke. A hlavne aj preto ze ludia menej nakupuju vozidla tejto triedy (pred par dnami tu, alebo na konkurencnom webe lietala o tom statistika. avensis aj preto konci)

Nepřihlášený goes

Tento pasik to bude mit st.. | 4.7.2014 09:00reagovat
avatar

Tento pasik to bude mit stejne jednoduche jako kdykoli v minulosti. Design miri na masy lidi, kteri nechteji rychle uvadajici kreatury ala M6 apod.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan Gutbayer

To auto je tak strašlivě n.. | 4.7.2014 10:20reagovat
avatar

To auto je tak strašlivě nudné, bezpohlavní a asexuální - interiér i exteriér - že mi oči samovolně sklouzávají mimo něj na pozadí a zkoumám tu skálu, ten kousek dveří, ty dlaždice, na kterých to stojí...

Přemýšlím, jestli to v provozu nebude až nebezpečné, to auto je tak nijaké, že ho nikdo nebude vnímat a povede to k masovým nehodám :-D.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Astario

Ja teda nevim ale v interi.. | 4.7.2014 10:40reagovat
avatar

Ja teda nevim ale v interieru mi pripada novy jen alá-Saab výdechy klimy a displej misto budíků :-/ NUDAAAAAAAA! Hrozná NUDAAAA! :'(

Nepřihlášený LOL2000

Reakce na: Tento pasik to bude mit st.. | 4.7.2014 11:21reagovat
avatar

Tak hlavně technika je narozdil od některých verzí z minulosti špičková a hlavně možnost konfigurace, tam je Passat králem.Za mě dobrý, krom snad budíků..... a ceny :-)

Nepřihlášený Kejbl

Design dobrý, přesně do vk.. | 4.7.2014 11:56reagovat
avatar

Design dobrý, přesně do vkusu fleetů. Nová nejsilnější nafta to je K.O. zbytku mainstreamu, na to nemá řada konkurentů výkonově ani v benalu, v dieselu už vůbec ne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honziss

Uni design, nenapadnost a.. | 4.7.2014 12:32reagovat
avatar

Uni design, nenapadnost a technologie budou naopak prednosti tohoto auta. Radsi budu jezdit autem, ktery je designem neutralni, ale vsechno v nem funguje a najdu to i po slepu, nez abych sedl do naky prisernosti z koncernu PSA. Myslim ze ten interier je aktualne druhy nejhezci po audi a3.

Nepřihlášený treke

Hm a o tom nenapadnom, net.. | 4.7.2014 13:01reagovat
avatar

Hm a o tom nenapadnom, netralnom dizajne...

Tu bocnu linku s kluckami vo vnutri, okopirovanu z i40, si naozaj mohli odpustit. Podla mna to ide mimo dizajnovej filozfie koncernu.

Nehovorim, ze je to zle auto. Podla mna su hlavne jazdne vlastnosti a tie este uvidime.

Ale pre mna je to sklamanie - ten dizajn, uvidime ako dlaho sa da cerpat z mena.

A uvidime ake bude to biturbo, ci bude tak tiect ako dvojlitraky tdi pred par rokmi. Osobne si myslim ze vo fleete nepotrebuje clovek vykon, ale aby spotreba bola dobra. Teda aby sa papier blizil realu.

Takze cakam na prve testy :-)

Nepřihlášený Driver

VW. Das Auto. Passat. The.. | 4.7.2014 13:40reagovat
avatar

VW. Das Auto. Passat. The Midsize Sedan.

Co od toho chcete čekat? Je to jasné jako facka. Všeříkající trefné a přesné slogany.

Léty osvědčená koncepce, která funguje, se nebude měnit. Pořád půjde o auto, které je ryzí VW. Není o čem debatovat. Jediná bomba je ta, že se přeskočila jedna generace (v US nyní prodávaná) a VW nám do Evropy připravil rovnou další generaci. Nejen designem, ale i technikou. Všechno je nové. Kdo shání střední Sedan / Kombi, má na výběr o model navíc, a to je vždycky dobře.

Nepřihlášený Honziss

Ad designova linka na boku.. | 4.7.2014 13:57reagovat
avatar

Ad designova linka na boku - tu dneska pouziva kde kdo: BMW, Hyundai namatkou...design okopirovanej neni, proste to je dalsi passat. Nenapadny auto, ktery si clovek vybavi jak potrebuje aby v tom mohl v klidu a pohodli odjezdit svejch 50tkm/rok. Nic vic, nic min. Me se libi, skoda ze si budu muset auto koupit jeste letos...

Nepřihlášený Lubo

mne osobne dizajn pride ak.. | 4.7.2014 16:45reagovat
avatar

mne osobne dizajn pride ako obslahnuty citroen c5... to neznamena, ze to ale nie je prvy pekny passat od b5 :D

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: To auto je tak strašlivě n.. | 5.7.2014 01:15reagovat
avatar

furt lepsie ako gycova Mazda...ta vysla z mody uz teraz ;)

Nepřihlášený Alojs Jarda Neumetel

Ale joo nebude to tak sile.. | 5.7.2014 09:04reagovat
avatar

Ale joo nebude to tak silene seredne je to nemec tak ze vse tak nejak prakticke.

Spis se bojim ze i v teto kategorii nebude mnoho mista ve vnitr......?

Jinak takova vmena pristroju to bude ranec ....

Stejne tak pokud nebude odladena elektronika na 100% - ikdyz u vw tomu vetsinou tak je.

Uvidime cenovka neni silena - jinak predobraz naseho velkeho Superba ?

Nepřihlášený Ernie

Opravne si cenu za Variant.. | 6.7.2014 00:09reagovat
avatar

Opravne si cenu za Variant - ma byt 26 950 €!

Nepřihlášený Radek

Reakce na: Souhlasím, celkem se to po.. | 7.7.2014 11:59reagovat
avatar

Vidím to stejně, design předku na VW až výrazně inovativní. Bohužel zadek kombíku za mě palec dolu. Ty prolisy na spz u VW prostě vypadaj děsně (Golf to samý), asi nejvíc se mi zamlouvá řešení u Leonu ST, kdy je SPZ v nárazníku... Stejně to má Passat sedan a tam to ujde.

Nepřihlášený Lukáš

A znáte tenhle ??? honí mě.. | 7.7.2014 22:35reagovat
avatar

A znáte tenhle ??? honí mě takhle na dálnici Passat co má stovku za 6,1 (a přitom se nerozjede ani na 240) a bere 5.3/100.

Nepřihlášený Yard

K.O.nec šestiválců. Je mi.. | 8.7.2014 08:22reagovat
avatar

K.O.nec šestiválců. Je mi to líto, kdyby si tak jak si hrají s nafťákama pohráli s 3.6tkou, byl by tu nádherný kousek. Jinak bych volil 2.0 TSI a bylo by mi jedno jestli 220 nebo 280 (220 jezdím v Octávce a čaruje mi to úsměv velmi často)

Nepřihlášený xwing

Dizajn... :D Zobrali H.. | 8.7.2014 17:36reagovat
avatar

Dizajn... :D

Zobrali Honda Accord Tourer spred 10 rokov, dali vlastnú masku a mierne upravili svetlá, pridali bočnú čiaru lebo je "in" a máme tu nové DAS AUTO! Samozrejme iba s turbomotormi s papierovou spotrebou z ríše snov, ktorú človek dosiahne fakt iba vo sne :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Buggi

Zpredu je to hnus velebnos.. | 8.7.2014 21:15reagovat
avatar

Zpredu je to hnus velebnosti...... a zadok z Audiny...inak pekný !

Nepřihlášený MK

Reakce na: Design dobrý, přesně do vk.. | 9.7.2014 14:58reagovat
avatar

je to načipovaný již z výroby, za 5 let ten motor bude asi vypadat jak? Jde to na limit, aby se to prodalo, protože to skvěle vypadá v tabulkách. Vysoké tlaky v soustavě, citlivost na palivo, atd., to jsou věci, které nejspíš zákazník řešit při nákupu nebude, ale jejich důsledek pozná později. Když 240k, tak alespoň s o třetinu vyšším objemem. Ono i 3.0TDi má při vyšším nájezdu problémy, pravda často dané nesprávným zacházením řidiče, tak nechci vidět co zbude z tohoto..

Nepřihlášený Jan

Jsem se dnes ptal na dostu.. | 21.7.2014 23:13reagovat
avatar

Jsem se dnes ptal na dostupnost. Jarov pry dostane první pžedváděcí vozy v prosinci. Dostupnost tedy začátkem příštího roku :+(. Moc se těším na CC na B8čce.

Nepřihlášený peter

Reakce na: Tak design se tedy celkem.. | 22.7.2014 09:53reagovat
avatar

persne tak, ja novy desing v interieri nevidim, iba detaily, ako facelift. novy je NOVY, to musi byt vidno uplne iny interier. ani skoda sa nepredre co sa vnutorneho desingu tyka. ale zvonku vyzera dobre.

Nepřihlášený peter

Reakce na: Dizajn... :D Zobrali H.. | 22.7.2014 10:04reagovat
avatar

tiez si myslim ze pri 500Nm si dovolia napisat 5.4 litra spotreba??? to este ani BMW nedokazalo a to taky krutak robia uz dlhsie, ale s vacsim obsahom. 500 Nm dostat z 2.0, noo, caruje to usmev na tvari vyrobcom nahradnych dielov, uz i tie slabsie sa kazia jedna basen, tu bude pravdilo po "malo " km zaruceny servis. rozum odisiel od toho auta pravdepodobne.

Nepřihlášený Petr

Krása, moc se mi líbí. Boh.. | 12.11.2014 22:46reagovat
avatar

Krása, moc se mi líbí. Bohužel svou B5 z roku 2003 obměním až tak za 2 roky a to za nějakou vyjetou, leč slušnou B6. No, ale na pěkné fotky auta, které si za 8 let můžu dovolit, se aspoň rád podívám :-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše