Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Exeo ST: A4 Avant ve španělském podání
11.2.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Okruh rodinných vozů značky Seat obohatí další model. A není velkým překvapením, že půjde o model Exeo ST neboli Sport Tourer. Na českém trhu by se mohl objevit po prázdninách.
Tip: Seat chystá facelift pro Leon a Alteu a dodatečené koně pro Leon FR
Seat Exeo Sport Tourer tak trochu mate tělem. Podle názvu sportovec, v reálu rodinné kombi. Nicméně stejně jako verze sedan, i kombi je založeno na minulé generaci Audi A4. Jediným rozdílem oproti sedanu tak jsou vnější rozměry. „Kombík” je samozřejmě delší, celková délka je 4,67 metru. Objem zavazadlového prostoru činí 442 litrů. Seat bohužel zveřejnil pouze jediný snímek, na kterém je vidět řešení zádě. Zbytek vozu si můžete prohlédnout ve videospotu modelu ST.
Exeo ST se na český trh dostane někdy na podzim, příchod sedanu je naplánován již na květen. Domácí Škoda Octavia tím nesporně dostane těžkého konkurenta.
Obě varianty Seatu Exeo se budou dodávat se čtrnácti barvami karoserie v kombinaci v sedmi různými úpravami interiéru. Základní verze Reference bude sériově vybavena sedmi airbagy, přičemž další dva boční airbagy pro cestující na vnějších zadních sedadlech bude možné objednat u všech modelů na přání.
Mezi další prvky sériové výbavy verze Reference budou patřit systémy ABS + TCS a ESP s brzdovým asistentem EBA, dvouzónová automatická klimatizace, šestnáctipalcová ocelová kola, palubní počítač, elektrické ovládání bočních oken v předních a zadních dveřích, vyhřívaná a elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, mlhovky, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio s přehrávačem CD a MP3, vstup AUX-IN, čtyři reproduktory a úchyty Isofix na předním sedadle spolujezdce a vnějších zadních sedadlech včetně třetího kotevního bodu Top Tether. Pro náročnější zákazníky jsou určeny verze Style a Sport s ještě bohatší výbavou.
Výběr motorů bude následující:
Zážehové jednotky
1,6l   -     75 kW (102 k)
 1,8l   -     110 kW (150 k)
 2,0l TSI - 147 kW (200 k)
Vznětové jednotky
2,0 TDI - 105 kW (143 k)
 2,0 TDI - 125 kW (170 k)
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
  Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
  Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
  Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejnovější články
 Muž za drobné pořídil odepsaný Range Rover na přestavbu, až pak zjistil, co koupil. Teď ho prodá za miliony
před 8 hodinami
 Nová levná auta značky financované Jeffem Bezosem nebudou mít ani jeden oficiální servis, je to menší revoluce
před 9 hodinami
 BMW M3 kombi, které se automobilka bála pustit do výroby, teď může být vaše v téměř dokonalém stavu
před 11 hodinami
 Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
včera
 Přechod Volva na elektrická auta „bez jakýchkoli kdyby a ale” končí totálním fiaskem. Prodeje kolabují, firma už ví, že „to nemůže diktovat”
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva 
    
    
    
  
      
      
      
    