Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Fabia Tour 2014: výhodnější ceny, čtyřletá záruka a nárazníky jako na RS
22.1.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Škoda se snaží povzbudit prodej Fabie a akčním modelem Tour. Krom bohatší výbavy sází i na vzhled.
Mladoboleslavští jednou za čas přijdou s nějakou tou výhodnější nabídkou, aby popostrčili letité modely k lepším výkonům. Pro letitou Fabii ve verzi hatchback i Combi tu tedy máme další zvýhodněný balík s označením Tour, který se v nabídce usadil vedle zvýhodněných variant GLX, SLX a Monte Carlo. S financováním Škoda Finance startuje novinka cenou na 189 900 Kč, lákadlem je však také prodloužená čtyřletá (omezení na 60 tisíc kilometrů) záruka ve standardu.
Fabii Tour půjde zakoupit s tříválcem 1,2 HTP (69 koní), rovněž atmosférickým, ale o řád zajímavějším čtyřválcem 1,4 16V (86 koní) a nakonec i se stejně silnou přeplňovanou jednotkou 1,2 TSI. V rámci výbavy Tour jsou k dispozici tři výbavové stupně, a sice základní Easy (dostupný jen pro hatchback s motorem 1,2 HTP), bohatší Active a vrchol v podobě Ambition.
Už s nejzákladnější verzí dostupné od 219 900 Kč (bez financování automobilky) dostane zákazník například autorádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělená zadní sedadla a centrální zamykání. V rámci paketu Easy Plus lze přihodit za 10 tisíc ještě zrcátka v elektrice a manuální klimatizaci.
Vyšší verze Active s klimatizací startuje na částce 235 900 Kč a ta platí pro hatchback se čtrnáctistovkou. K prvkům výbavy Easy však přidává ještě patnáctipalcová ocelová kola s poklicemi, kliky a zrcátka v barvě laku, střešní ližiny a také přední nárazník z vrcholné, avšak brzy zemřelé Fabie RS osazený mlhovkami. Uvnitř se objevuje multifunkční ukazatel mezi budíky. Paket Plus v tomto případě stojí stejně jako u Easy, ale kromě zrcátek v elektrice doplňuje výbavu o vyhřívaná přední sedadla a skla s vyšším stupněm tónování zadních skel. Zajímavostí je, že tahle varianta vychází o čtyři tisícovky levněji než GLX se shodnou výbavou.
Vrcholný Tour Ambition (dostupný od 255 900 Kč) poznáte bezpečně podle zatmavených předních světel a hliníkových patnáctek Rotare. Navíc je tento vůz vybaven tempomatem, autorádiem Swing s CD přehrávačem, tříramenným volantem, madlem ruční brzdy a hlavicí řadicí páky v kůži a také multifunkčním displejem MaxiDOT. Paket Plus zkrášluje Ambition ještě vyhříváním předních sedadel, loketní opěrku a zadní parkovací senzory. Oproti srovnatelně vybaveným Fábiím představuje akční edice Tour výhodu ve výši 48 000 Kč za model Easy, 69 900 Kč za Active a 86 700 Kč za Ambition. Za Combi se připlácí 14 tisíc Kč. Než přijde další generace, musí se s tímhle našinec spokojit.



Přední nárazník z eReSa s mlhovkami je k dispozici pro vyšší výbavové stupně Active a Ambition. Vrcholnou poznáte podle tmavší grafiky čelních světlometů
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
2.8.2025Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- 8h Suzuka vyhrála favorizovaná dvojice Hondy, YART out včera 13:00
- Končí šampionát IRRC-Superbike, pojede se IRRC-Super Twin včera 11:46
- PP v Suzuce získal Johann Zarco 2.8.2025
- Honda se zbavuje Chantry: rozchod je kompletní, i za cenu ztráty sponzora 1.8.2025
- Qualifying 8h Suzuka: Honda před BMW 1.8.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před hodinouNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před hodinouŠéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
před 11 hodinamiPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
včeraSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva