Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ssangyong Rexton W a Chairman W: dvě korejské novinky míří i do Evropy
15.8.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Korejský Ssangyong vstoupí se svým modernizovaným Rextonem do Evropu od východu. Bude mu dělat garde limuzína Chairman W?
Do účetnictví automobilky Ssangyong Motor Company sice nevidíme, ale po převzetí indickou skupinou Mahindra a její finanční injekci se zdá, že se základy stabilizovat podařilo. To korejské značce sice nezajišťuje automatický odbyt, ale i v tomto směru je patrná snaha udělat nápravu. Ssangyong již má na některých evropských trzích novou generaci pickupu Actyon Sports, v dohledné době by se měl objevit modernizovaný Rexton W a obecně se očekává, že se brzy dočká výroby také koncept kompaktního crossoveru Ssangyong XIV.
K posledně jmenovanému automobilu nové zprávy nemáme, ale k Rextonu W Korejci už vše podstatné prozradili - pokud vás zajímají podrobnosti, najdete je v samostatném článku. Co nám chybělo, byl akorát termín uvedení do prodeje a vzájemné kombinace motorů, převodovek a pohonu. Pravdou je, že do tajů techniky evropské verze se nám zatím proniknout nepodařilo, ale datum veřejného odhalení a s tím spojeného začátku prodeje už známe. Rexton W se ukáže na moskevském autosalonu, který startuje přesně za dva týdny, 29. srpna a předpokládáme, že se o měsíc poté představí také na pařížské výstavě.
S jistotou dnes víme také to, že v hlavním městě ruské federace se kromě Rextonu W představí také mírně omlazená limuzína Chairman W. Aktuální čtyřdveřový sedan je v prodeji od roku 2008 a stejně jako jeho předchůdci využívá licenční motory i převodovky Mercedesu.
Základní verze nese označení CW600. Pohání ji agregát s objemem 2,8 litru, výkonem 197 koní a točivým momentem 270 Nm. Stejný štítek nosí rovněž model s motorem 3,2 l. Ten disponuje 225 koňmi a 296 Nm. Nejsilnější řadová šestka o objemu 3,6 litru se montuje do verze CW700, případně (z 5 135 na 5 435 mm) prodloužené varianty CW700L. Ta nabízí 250 koní a 343 Nm. Všechny tři agregáty se bez výjimky párují pouze se sedmistupňovým automatem T-Tronic, což je opět licenční technika 7G-Tronic Mercedesu.
Před faceliftem se dal pod přední kapotou najít i pětilitrový vidlicový osmiválec M113, ale v aktuálních tabulkách korejské internetové stránky Ssangyongu jej už nenajdete. Samozřejmě to nemusí znamenat, že se už nevyrábí, ale tím pádem nám chybí technické detaily a můžeme sloužit pouze původním výkonem 306 koní.
Jestli se Ssangyoung pokusí exportovat modernizovaný Chairman W také dále na západ od Moskvy, není v tuto chvíli známé, ale pokud by se tak stalo, mohlo by vás zajímat, že vůz má v základní výbavě deset airbagů (včetně dvou kolenních), stabilizaci, elektro-mechanickou parkovací brzdu, elektronicky aktivované bezpečnostní hlavové opěrky na předních sedadlech a najdete tu i takové prvky jako audio Harman Kardon se sedmnácti reproduktory, elektrické dovírání dveří a víka zavazadlového prostoru nebo osmipalcovou dotykovou obrazovku.
Podobnost s třídou S není jistě náhodná, ačkoli Chairman spíše využívá techniku menších a starších Mercedesů
V Moskvě se kromě Chairmanu W představí také modernizovaný Rexton
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před hodinou - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 16:00
- MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném včera 11:57
- Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely včera 10:45
- Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra včera 10:00
- Časový program Pirelli Dutch Round 16.4.2024
Nejnovější články
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před hodinou - Kontroverzním Mercedesům-AMG s víc jak 400koňovými dvoulitry odchází motory, přesto jsou velmi drahé
před 2 hodinami - Propuštění zaměstnanci Tesly se o svém vyhazovu dozvěděli tak, že jim druhý den ráno přestala jít vstupní karta
před 3 hodinami - Systém stop-stop? Víc jak 457 tisícům Fordů selhává start-stop, motory jim na křižovatkách znovu nenaskočí
před 5 hodinami - Firma stvořila extrémní expediční auto, které přežije i apokalypsu, uvnitř přesto vypadá jako luxusní klub
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 11:05 - M.Z.
- Pneu koutek 04.18. 09:17 - Snowman000
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- BMW Divize 04.17. 21:57 - jerry
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.17. 15:24 - mattonecz
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 04.17. 12:48 - řidičBOB