Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru Levorg: nové kombi slibuje až 300 koní, manuál však v nabídce chybí
20.11.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové kombi bude zřejmě k mání jen v Japonsku, kde nabídne dva benzinové motory spřažené s CVT a pohonem všech kol. „Kecat“ bude i do řízení.
Japonská automobilka s plejádou hvězd ve znaku o sobě v poslední době dávala vědět především díky produkční verzi nového WRX. Subaru však není živo pouze tímto sportovním sedanem, ale i dalšími koncepty. Nedávno jsme vám tak mohli představit budoucí Legacy, nyní přišla řada na kombi Levorg. To navzdory obdobně znějícímu názvu nakonec není jen praktičtější variantou toho prvního, ale zcela novým modelem, který má jít v rodném Japonsku do prodeje na jaře příštího roku.
Momentálně bohužel není jasné, zda Subaru svou novinku nabídne i ve zbytku světa, pokud jste ovšem milovníky manuálních převodovek, pak vás jeho absence na českém trhu dozajista nevzruší. Nic jiného než automat CVT totiž pod kapotou nehledejte, což je při pohledu na výkon dvoulitrového přeplňovaného boxeru opravdu škoda - podle automobilky má totiž produkovat 300 koní a 400 Nm točivého momentu.
Jízdní dynamika momentálně není známa, údaj o spotřebě však nechybí. Počítat bychom tak měli s průměrem 7,6 l/100 km. Ještě méně žíznivý (5,9 l/100 km) je pak nový 1,6litrový plochý čtyřválec, který pro změnu produkuje koní 170 a Nm 250. I v jeho případě přitom máme počítat s automatem CVT, standardem pro oba modely je rovněž pohon všech kol.
Tím de facto všechny známé údaje končí, na závěr tak můžeme zmínit snad jen venkovní dimenze. Ty počítají s délkou 4 690 mm, šířkou 1 780 mm a výškou 1 485 mm, přičemž rozvor byl oproti níže postavenému Subaru Impreza natažen o 30 milimetrů na 2 650 mm. Pět cestujících a jejich náklad tak japonské kombi ubytuje bez zbytečných strkanic.
Více zřejmě Subaru oznámí s blížícím se zahájením prodeje, kdy bude zároveň představena produkční verze. Nesmíme totiž zapomínat na fakt, že Levorg je stále titulován jako koncept, podle všech indicií se ale měnit bude jen máloco. A to platí i o bezpečnostním systému EyeSight druhé generace, který již zvládne i zasahovat do řízení.



























Subaru Levorg je sice oficiálně ještě konceptem, do jarního zahájení prodeje se ale již prakticky nic nezmění
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
George Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 3 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
28.4.2025
Nejnovější články
Nejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 2 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 3 hodinamiKonec her: VW už volá po odložení zákazu spalovacích aut i konci jejich postupného vybíjení, doteď oficiálně trval na opaku
před 4 hodinamiVolvo po letech divokých sázek prudce upadá. Akcie firmy ztratily desetinu za den, polovinu za rok, 79 procent za tři roky
před 6 hodinamiK mání je krásná Škoda 110 R teprve po 2. majiteli v dokonalém stavu, je to lístek na vlak do roku 1977
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva