Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Camry 2015: facelift pro Evropu odhalen, přiváží nový dvoulitr
27.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský sedan dostal novou příď či litá kola. Uvnitř hodlá ohromit novým přístrojovým štítem a lepší výbavou, pod kapotou nabídne až 249 koní.
Ačkoliv moskevský autosalon začíná oficiálně až dnešním dnem, již včera jsme vám mohli představit novinky Lady. Nyní přišla řada na Toyotu, která do ruské metropole přivezla faceliftovaný sedan Camry. Ten jsme si v americké verzi mohli prohlédnout již v dubnu v New Yorku, kde odvážně stylizovaná karoserie sklidila bouřlivý potlesk. Při pohledu na evropskou verzi je ale zjevné, že plácání rukou bude protentokrát umírněnější.
Zatímco za oceánem si Camry jde svou vlastní cestou, na Starém kontinentu v mnohém připomíná faceliftovanou Toyotu Corolla, a to hlavně svou úzkou a protáhlou čelní maskou. Mimo ni jsou pak nové světlomety a čest máme i s větším množstvím chromu. Pozměněn byl ovšem také tvar nárazníků vpředu i vzadu, stejně jako lze zmínit odlišný design litých kol. To je ale v rámci exteriéru vše.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde pozornost poutá nový tříramenný volant či nový modře podsvícený přístrojový štít. Ten i nadále počítá s analogovými budíky po stranách, uprostřed však již trůní 4,2palcový TFT displej. Vrchol středové konzole pak pro změnu v závislosti na výbavě okupuje 6,1palcový nebo sedmipalcový displej multimediálního systému, tím ale změny končí také uvnitř.
Dodat již můžeme pouze tolik, že Toyota rozšířila počet volitelných prvků o bezdrátovou nabíječku mobilních telefonů či vyhřívání zadních sedadel. Opravdu zásadní novinkou je ovšem příchod vylepšeného dvoulitru, který je nadále základní pohonnou jednotkou. Nově ale nabídne 150 koní, přičemž ve spojení s šestistupňovým automatem dá stovku za 10,4 sekundy a průměrně jezdí za 7,2 l/100 km.
Vyjma této pohonné jednotky pak nabídka opětovně počítá s 2,5litrovým čtyřválcem produkujícím 181 koní nebo 3,5litrovým šestiválcem, jehož výkon činí 249 koní. Ty však již nedoznaly jediné změny.







































Toyota Camry se vizuálně proměnila hlavně v přední části. Zásadní mechanickou novinkou je pak dvoulitrový benzinový čtyřválec o výkonu 150 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Dobíjecí Volva, kterým hrozí požár, jezdí i v Česku. Jejich nabíjení by se měly vyvarovat stovky zdejších majitelů
3.4.2025Víme víc o návratu Clarksona, Hammonda a Maye na obrazovky, vypadá to na tradiční ždímačku peněz
3.4.2025Nová, zatím jen elektrická generace legendárního auta se letos prodává hůř než jeho 15 měsíců nevyráběný spalovací předchůdce
3.4.2025Úplně poslední VW Golf GTI s manuální převodovkou se smutně v tichosti prodal u dealera v zapadákově
3.4.2025K mání je dodnes funkční legendární mistrovská Formule 1 Michaela Schumachera, půl miliardy na ni může být málo
3.4.2025
Živá témata na fóru
- GTD + STI 05.03. 17:37 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 05.03. 16:38 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.03. 13:40 - pavproch
- VZKAZY 05.02. 14:28 - pavproch
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1