Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Camry 2015: facelift pro Evropu odhalen, přiváží nový dvoulitr
27.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský sedan dostal novou příď či litá kola. Uvnitř hodlá ohromit novým přístrojovým štítem a lepší výbavou, pod kapotou nabídne až 249 koní.
Ačkoliv moskevský autosalon začíná oficiálně až dnešním dnem, již včera jsme vám mohli představit novinky Lady. Nyní přišla řada na Toyotu, která do ruské metropole přivezla faceliftovaný sedan Camry. Ten jsme si v americké verzi mohli prohlédnout již v dubnu v New Yorku, kde odvážně stylizovaná karoserie sklidila bouřlivý potlesk. Při pohledu na evropskou verzi je ale zjevné, že plácání rukou bude protentokrát umírněnější.
Zatímco za oceánem si Camry jde svou vlastní cestou, na Starém kontinentu v mnohém připomíná faceliftovanou Toyotu Corolla, a to hlavně svou úzkou a protáhlou čelní maskou. Mimo ni jsou pak nové světlomety a čest máme i s větším množstvím chromu. Pozměněn byl ovšem také tvar nárazníků vpředu i vzadu, stejně jako lze zmínit odlišný design litých kol. To je ale v rámci exteriéru vše.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde pozornost poutá nový tříramenný volant či nový modře podsvícený přístrojový štít. Ten i nadále počítá s analogovými budíky po stranách, uprostřed však již trůní 4,2palcový TFT displej. Vrchol středové konzole pak pro změnu v závislosti na výbavě okupuje 6,1palcový nebo sedmipalcový displej multimediálního systému, tím ale změny končí také uvnitř.
Dodat již můžeme pouze tolik, že Toyota rozšířila počet volitelných prvků o bezdrátovou nabíječku mobilních telefonů či vyhřívání zadních sedadel. Opravdu zásadní novinkou je ovšem příchod vylepšeného dvoulitru, který je nadále základní pohonnou jednotkou. Nově ale nabídne 150 koní, přičemž ve spojení s šestistupňovým automatem dá stovku za 10,4 sekundy a průměrně jezdí za 7,2 l/100 km.
Vyjma této pohonné jednotky pak nabídka opětovně počítá s 2,5litrovým čtyřválcem produkujícím 181 koní nebo 3,5litrovým šestiválcem, jehož výkon činí 249 koní. Ty však již nedoznaly jediné změny.







































Toyota Camry se vizuálně proměnila hlavně v přední části. Zásadní mechanickou novinkou je pak dvoulitrový benzinový čtyřválec o výkonu 150 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
včera1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
25.6.2025Přímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025
Nejčtenější články
Novinka od zakladatelů Alpiny, kteří Alpinu už prodali, vypadá naživo líp než ve studiu, potají skrývá dvě auta v jednom
29.5.2025Ojetý Opel Corsa má podle Němců smysl koupit v jedné generaci. Elektrické verzi se ale vyhněte za každou cenu, sežere vás zaživa
29.5.2025Šéf ostrých Mercedesů ani po totálním fiasku čtyřválcové C63 nepochopil nic, o současném automobilovém průmyslu to říká všechno
30.5.2025Krvácející Stellantis má nového šéfa, v čele firmy se má postarat o stejný zázrak jako kdysi v Jižní Americe
30.5.2025Český supersport se starým Stigem za volantem zničil slavnou trať Top Gearu, rychlejší je na ní už jen jedno auto
30.5.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva