Home > Rubriky a sekce > Jízdní dojmy a další testy > Test BMW 1 M Coupe, den třetí: za tajemstvím série nehod > Diskuzní fórum
Test BMW 1 M Coupe, den třetí: za tajemstvím série nehod
| 9 příspěvků | 6.8.2011 Pavel Janda
Reagovat
Nepřihlášený Neklan | Díky za všechny tři články.. | 6.8.2011 14:05 | reagovat |
![]() | Díky za všechny tři články, mám pocit, jako bych to auto sám řídil. Určitě se nenechte zviklat těmi, kteří vás od tohoto psaní odrazují, tak jak jste to pojal mi to dává smysl. Navíc opravdu krásně napsané, jeden z každých těch třech testů překonal všechno co jsem doteď od 1M četl obsahové i formálně. Fakt se mi to moc líbilo, ještě jednou díky. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Jirka Hoss | Reakce na: Díky za všechny tři články.. | 6.8.2011 14:55 | reagovat |
![]() | +1, opravdu poctivě zpracované. Tohle si určitě ještě pozdějc dám znovu :-) | |
Nepřihlášený Jekyll | Trochu roporuplne pocity z.. | 6.8.2011 16:52 | reagovat |
![]() | Trochu roporuplne pocity z toho auta mam, ale to se dalo cekat. Asi je pravda, ze to na dnesni dobu je vlastne dobre, ale turbo tam podle me stejne byt nemelo. Vsak jak je to davno, co lidi z M rikali, ze turbo nikdy? Pet let? Myslim, ze moc dobre vedeli proc, tohle uz je znouze ctnost...
Ale cteni perfektni, klobouk dolu. | |
Nepřihlášený xpert | moc pekne udelany, za tri.. | 6.8.2011 17:18 | reagovat |
![]() | moc pekne udelany, za tri dny spousta informaci. lag jsem na jednu stranu cekal, na druhou stranu me prekvapuje, ze je ovladani motoru az tak problematicky. holt je videt, ze je to porad takovy poloemko, ktery navic nemusi na nic navazovat... | |
Nepřihlášený oxygen | díky za tu upřímnou zpověď.. | 6.8.2011 23:48 | reagovat |
![]() | díky za tu upřímnou zpověď (někdy i zatím nepříliš uspořádaných pocitů) zpoza volantu :-) ty jsou totiž u vozu tohoto ražení zásadní, pokud jej jeho majitel neužívá denně...
alespoň pro mne charakter téhle M1 vystihuje dostatečně - kvůli kompletní zábavě by si příp. majitel měl do garáže přikoupit ještě třeba jedničkovou M3, prvního Golfa GTi, ne-li rovnou malou motokáru o pěti koních :-D | |
Nepřihlášený Vavris | Zcela jistě nejkomplexnější.. | 9.8.2011 13:42 | reagovat |
![]() | Zcela jistě nejkomplexnější a nejlíp popsaná várka textu o 1 M, kteoru jsem četl a asi už jinde číst nebudu...
| |
Nepřihlášený kfl | S 1M jsem strávil pár minu.. | 17.8.2011 11:08 | reagovat |
![]() | S 1M jsem strávil pár minut a souhlasím prakticky se vším, co tu zaznělo - zejména kolem výkonů, motoru, zrychlení atd.
Neměl jsem šanci si osahat nic dalšího, takže pro mě čtení bylo fakt přínosem, jen mi ani trochu nerozmělnilo touhu 1M doma mít. Přesně na víkendové ježdění s pusou od ucha k uchu. Sranda auto mi v životě po odchodu Focusu RS (2002) dost chybí. | |
Nepřihlášený JvF | ..."A jsem přesvědčen, že.. | 8.2.2012 15:24 | reagovat |
![]() | ..."A jsem přesvědčen, že jen skvělá ovladatelnost je to, co vás v autě nikdy neomrzí."..... S tím musím souhlasit. Jezdím celý život a stále mne baví být občas "klukem s hubou od ucha k uchu"... | |
Nepřihlášený Woody | Byl uz ten slibovany plny.. | 20.3.2012 09:25 | reagovat |
![]() | Byl uz ten slibovany plny test ? Nemuzu ho najit :-/ |

Živá témata na fóru
- Pneu koutek 21:16 - abgx1
- IT poradna 21:11 - abgx1
- Onboard videa 20:13 - M.Z.
- Škoda Auto obecně 19:48 - řidičBOB
- Octavia IV 17:32 - řidičBOB
- Genevo ONE - Zkušenosti 17:08 - Kavis
- Koronavirus 14:17 - Stepan
- Elektromobily a vse kolem nich 14:04 - Lachende Bestien
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 13:29 - pavproch
- iso konektor 08:02 - OndraK123