Home > Rubriky a sekce > Jízdní dojmy a další testy > Článek
Toyota Verso 2013: poprvé za volantem faceliftovaného Versa
19.1.2013 | Jaroslav Vavera | Přidat příspěvek
Čtvrté provedení MPV střední třídy od Toyoty se hlásí svým designem k novému Aurisu. Krátce jsme se s ním svezli na francouzské riviéře.
Technické údaje Toyoty Verso 2013 2,0 D4-D
Motor
Vznětový, turbodmychadlem přeplňovaný řadový čtyřválec uložený vpředu napříč před přední nápravou
Objem: 1 998 ccm
Největší výkon: 91 kW (124 k) při 3 600 ot./min
Největší točivý moment: 310 Nm při 1 600 - 2 400 ot./min
Palivo: Nafta
Přenos výkonu: šestistupňová manuální převodovka, pohon předních kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 185 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 11,3 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 5,9 l
Mimo město: 4,4 l
Kombinovaná: 4,9 l
Objem palivové nádrže: 55 l
Rozměry a hmotnosti
Délka: 4 460 mm
Šířka: 1 790 mm
Výška: 1 630 mm
Rozvor náprav: 2 780 mm
Provozní hmotnost (EU): 1 615 kg
Užitečná hmotnost: 720 kg
Vnitřní rozměry
Základní objem zavazadlového prostoru (7/5 míst): 155/484 l
Maximální objem zavazadlového prostoru: 1 575 l
Technické údaje Toyoty Verso 2013 1,8 V-Matic Multidrive S
Motor
Zážehový, atmosféricky plněný řadový čtyřválec uložený vpředu napříč před přední nápravou
Objem: 1 798 ccm
Největší výkon: 108 kW (147 k) při 6 400 ot./min
Největší točivý moment: 179 Nm při 4 000 ot./min
Palivo: Natural
Přenos výkonu: bezestupňová automatická převodovka (CVT), pohon předních kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 186 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 11,1 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 8,5 l
Mimo město: 5,8 l
Kombinovaná: 6,8 l
Objem palivové nádrže: 60 l
Rozměry a hmotnosti
Délka: 4 460 mm
Šířka: 1 790 mm
Výška: 1 630 mm
Rozvor náprav: 2 780 mm
Provozní hmotnost (EU): 1 525 kg
Užitečná hmotnost: 675 kg
Vnitřní rozměry
Základní objem zavazadlového prostoru (7/5 míst): 155/484 l
Maximální objem zavazadlového prostoru: 1 575 l
Kompletní fotogalerie
< Předchozí2 / 2
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
včera - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nejčtenější články
- „Mr. Bean” prodává další ze svých superaut. Nikdo netušil, že ho má, sáhl po velmi svérázném provedení interiéru
10.4.2024 - Němci otestovali první turecké národní auto, bez okolků hovoří o „Erdoganově novince”
10.4.2024 - Chystané nové vrcholné SUV Škody nemá čím zaujmout už teď. Čím ohromí za dva roky, až se začne vyrábět?
10.4.2024 - Mercedes se pokusil spravit propadák jménem EQS falešnou maskou chladiče a hvězdou na kapotě, vypadá ještě hůř
11.4.2024 - Detaily německých prodejů ukazují zkázu elektrických VW. Diesely je překonávají 4krát, Passat TDI elektrického nástupce 14krát
11.4.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.10. 21:27 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 05.10. 15:29 - pavproch
- Auto pro kapelu za cca. 100k Kč 05.10. 10:56 - volfi
- S větrem ve vlasech.... 05.10. 10:52 - pavproch
- Koupě lakované Octavie 05.10. 10:31 - HondaMan
- Elektromobily a vse kolem nich 05.10. 08:53 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 05.09. 18:41 - bojler
- BMW Divize 05.09. 11:32 - jerry